Joo mä soitin neuvolaan heti sillon aamulla, soitti takas puoliltapäivin ja sain ajan kolmelta. Löytyi sydänäänet luojan kiitos! Kaveri on hautautunut kuulemma epätavallisen alhaalle tuolla kohdussa, ei meinaa sen takia sydänääniä aina löytyä. Huhhuh.
Siinä sit jutskattiin vähän mistä vois ja ei johtuis ja löytyi lääkäriaika huomiselle, kun tuo mulle aiemmin varattu lekuri on vasta kolmen viikon päästä.
Pitää muistaa olla pissimättä ennen kuin meen sinne, et voi halutessaan tehä pikatestin virtsasta ja lääkäri saa sitten miettiä, onko tulehdus tai vastaavaa ja mitä tehdään.
Jos sattuis kipu yltymään tänään, pitää soittaa polin päivystysnumeroon. Tai jos loppuis kipu kuin seinään voisin peruuttaa ajan. En usko kumpaakaan, että enköhän mä huomenna käy lääkärissä ja katotaan siitä sitten.
Olin vasta perjantaina menossa labraan luovuttamaan kuukausittaisen verinäytteeni, mut saattaahan olla että pitää virtsanäyte viedä ennen sitä. Jos ei, niin sekin sit perjantaina, mullahan oli se colibakteeri ja antibiootit siihen niin sen takia tsekataan sit enivei.