Oireet

Täällä unettomuus palannut niin monen hybinnukutun viikon jälkeen. Kohta kolme yötä jo pyritty sängyssä kahden tunnin unilla ja alkaa näkymään naamasta:/

Täällä kärsitty todella pahoista jalkakivuista. Pakottaa niin että vaikea töitä tehdä. Illat menee maaten jalat kohti kattoa. Toivottavasti tilaamistani tukisukista olisi vähän apua. Löytyykö kohtalotovereita?

Täällä kärsitty todella pahoista jalkakivuista. Pakottaa niin että vaikea töitä tehdä. Illat menee maaten jalat kohti kattoa. Toivottavasti tilaamistani tukisukista olisi vähän apua. Löytyykö kohtalotovereita?
Täältä löytyy kohtalotoveri. Mä lasken tunteja siihen että saan ne tilatut tukisukat:hungover:

Viikon sisään tullu ihan jäätävä jano, eikä lähe vaikka kuinka jois. Pahimmillaan onneks näin aamupäivästä ja alkuiltapäivästä, ni ei tarvii yötä myöten juosta "normaalia enempää" vessassa.

Viikon sisään tullu ihan jäätävä jano, eikä lähe vaikka kuinka jois. Pahimmillaan onneks näin aamupäivästä ja alkuiltapäivästä, ni ei tarvii yötä myöten juosta "normaalia enempää" vessassa.
Kokeile juoda veden lisänä jääpaloja. Minulla rauhoitti jatkuvaa janoa :)

Jano vaivaa täälläki! Mulla on ollu semmosia kausia, jolloin janottaa enemmän. Välillä taas melkein joutuu muistuttelee itseä juomaan. Jossain kohtaa olin jopa lapun kirjottanu itelleni, missä käskin nappaamaan vesipullon kaveriksi. Tällä hetkellä vettä vois taas juua vaikka kuinka paljon. Tänään on itse asiassa ollu vähän semmonen höttönen olo ja päätä särkee koko ajan. Eilen oli tosi hektinen sekä pitkä päivä töissä ja en ehtiny juomaan kunnolla, joten olisko vähän jopa nestehukka vaivana. Täytyy yrittää korjata tilanne, muuten tulee ens viikon maanantaina neuvolassa huutia!

Mulla kans ton juomisen knssa tosi aaltoilevaa, välillä menee se 2-3L päivässä ja välillä pitää hokea muista juoda. :D

Mulla on häpyluu aivan tajuttoman kipeä! Joka askeleella vaan sattuu. Tätä on nyt jatkunut viikonlopusta saakka ja kipu alkoi varmaankin siitä kun tuli kovasti kävelyä viikonlopun aikana. Ei vaan helpota kipu millään :/ Onks tää nyt ihan normaalia? Liitoskipua?

Leijona kuulostaa liitoskivulta.. Ota panadolia ja koita lepäillä. Toivottavasti helpottaa!

Leijona83. Täällä sama vaiva. Nyt ollut hmm kolmisen viikkoa tämä vaiva eikä tunnu helpottavan. Kokeilin panadolia mutta mulla se ei auttanut yhtään. Oon huomannut että istuminen on tähän vaivaan pahinta myrkkyä. Mutta liika liikkuminenkin kostautuu :D

Minulla neuvolan täti muistutteli helteillä pitämään huolta myös riittävästä suolan saannista, kun juo paljon. Ilmeisesti ainakin päänsärkyä (ja huimausta?) voi vahe aiheuttaa.

Joo, nyt alkaa tilanne olla melkein se, että kipulääkettä on pakko napata, että pääsee ylipäätänsä liikkeelle. Tähän mennessä olenkin selvinnyt yhdellä panadolilla tästä koitoksesta :)

Onks sullakin Sydänkäpynen kovin kipeänä paikat? Tsemppiä! Voi näitä vaivoja!

Zipa täällä eka päivä tukisukilla ja oli helpompi päivä. Tosin mulla reidet nyt kipuilee. Nähtävästi joutuu kokeilemaan sukkahousuja. Ei ole edellisissä raskauksissa tällaista, joten ei osannut kyllä yhtään odottaa. Odotusta paljon jäljellä ja kesä tulossa. Nämä tukisukat ei helteessä varmasti ole mukavat. Auringossa muutenkin paljon viihtynyt ja nyt sitä pitäisi välttää...isolta tuntuu juuri nyt tämä pulma vaikka aika pienestä ja toivottavasti ohimenevästä vaivasta kyse :)

Mulla vaihtelee kivun määrä. Nyt on oikeastaan aika siedettävä kipu, mutta kivempi olis ilman kipuja :)

Fmw84 mäkin sain mun tukisukat vihdoin tänään!:grin Ja jo nyt voi sanoo Et mä:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigrednäitä! Mä ostin sellaiset pitkät stayup mallit, mitkä saa vedettyy ihan ylös asti ettei just pääse kuristaa polvitaipeesta. Jokapaikasta nää kyl puristaa, mut se taitaakin olla se juttu:) 150€ nää makso mut ainakin nyt vaikuttaa siltä et oli joka sentin arvoset:wink

Zipa, hienoa että apu löytyi :) Hui kun olivat kalliit, mistä tilasit? Itse tyydyin halvempiin versioihin. Sukkahousut nyt kokeilussa. Jos näistä ei apua täytyy varmaan itsekin panostaa enemmän rahallisesti että saa kunnolliset.

Tuo jatkuva janontunne on muuten sit oire kohonneista sokereista...

Mulla meni eilen liitoskivut niin pahaksi et mä en enää kävele ilman apua, en pysty nousemaan enää ylös ilman apua enkä pysty seisomaan paikallanikaan ilman tukea. Kun istu paikallani tietyssä asennossa niin ei satu ja asennon korjaaminen onnistuu vain nostamalla käsivoimilla kroppaa ja tekee ihan saatanan kipeetä. Koko lantio on kipeä ja vihlonta on jotain aivan kamalaa. Nyt ei auta kuin olla liikkumatta ja odottaa et helpottaa. Mä jouduin eilen ottamaan spurtin ettei lapsi jäänyt auton alle ja siksi näin kärjistynyt tilanne.

Mä käytän kompressiosäärystymisiä jos alkaa turvottaa jalkoja, koska mä kulen paljainjaloin niin paljon kuin mahdollista. Ne on auttanut ehkä myös hiukan levottomiin jalkoihin, ehkä....

Voi kökkö. Sain radin vuoksi ohjeen suosia tummaaleipää, joten olen vetänyt tässä ruisleipää n. 2-4 palaa päivässä vähän riippuen mitä muuta oon syönyt. No tänään ystäväni refluksi muistuttaa olemassaolostaan. Karsee polte kurkussa :dead:

Lisäksi tää paluu normityöhön eli istumatyöhön tappaa mun lantion. Joo ihan kiva että on sähköpöytä, mutta kun en jaksa koko 8h seistä, niin pakko välillä istua ja sitten onkin taas hankalaa liikkua liitoskipujen vuoksi. :sad001

Anteeksi tää valitusvirsi!

Mamma96, minkälaista paineentunnetta se on? Voisiko sulla olla vti, jos pissattaa mutta pissaa ei tule? Kannattaa varmasti olla yhteydessä neuvolaan, jos kovasti huolettaa ja varsinkin jos epäilet yhtään vtitä. Siellä ainakin osaavat neuvoa ja tutkivat jos on tarpeen. Tsemppiä.

Liitoskipuako??
Tulin kaupasta ja nostin painavaa kassia, vihjaa vähän alapäässä, ajoin pihaan ja otin taas kassin mut matka tyssäs pariin askeleeseen. Alko niin tajuton vihlonta joka askeleella! Ja erityisesti kun vasen jalka osu maahan ni ihan ku ois puikolla sohastu alapäähän, siis tosi kipeetä teki! Heti helpotti ku pysähty, nyt ku pääsin tähän sohvalle en uskalla liikkua:bag: ei vihlo kun on paikallaan kun vaan silleen vähän eikä supistelekkaan mut heti ku ottaa askeleen sattuu ihan possuna, ni onko nää ny niitä liitoskipuja vai jotain mistä pitää huolestuu?

Takaisin