Oireet

Oireettomuus piinaa jälleen!! Kauhea pelko iskee taas keskenmenosta :(

Täällä lens eka laatta. Tai en tiedä lasketaanko sitä, kun vatsa oli tyhjä, ja tuloksena joku limapallero vessanpöntössä. Kumman myöhään alkoi tämä vaihe (nyt 9+4). Pari viikkoa ollut muuten jo parempi olo: kuvottaa vähemmän, mutta tilalle oon saanu tyhjän kakomisen ja yhtäkkiä iskevän yökkäilyn :bored: Outoa.

Mitähän dödöä sitä pitäs ostaa ettei haisis näin pahalle kokoajan?! Kävin kuus tuntia sitten suihkussa, iltapäivällä kaupassa ja lääkärissä.. Nyt tuntuu et haisen kilometrin päähän ja superpahalle..

Reilu viikon saanut nauttia ilman pahoinvointia, mutta nyt tuntuu että tekisi takaisin tuloaan.. Seurana järkyttävä päänsärky :help

Lälly, on kyllä jotenkin mahdotonta tasapainoilla oireiden ja oireettomuuden kanssa. Jos ei oireita, ni keskenmenon pelko heti päälle. Oireiden keskellä epäilee koskaan hankkivansa lapsia enää. Toivottavasti vain hyvää tuuria olla oireeton <3

Voi pallo-maha! Tää turvotus on aivan järkyttävää!! Musta tuntuu että vatsa turpoaa päivä päivältä enemmän. Keskiviikkona on eka ultra, saan tietää silloin viikot. Itse epäilen että rv 8+jotain voisi olla, mutta koko ajan vahvemmin tuntuu että voisi olla vaikka +12 viikot:woot:
Ja siis en ole muutenkaan mikään langan laiha, niin tuntuu oudolta että tämä mahan kasvu/turvotus on näin älytöntä

Minä myös joudun kohta sukkahousukaupoille. Erilaiset neulemekot ja joustavat hameet on käteviä, mutta enimmät sukkikset joudun jo jättämään (tosi tyylikkäästi) mahan alle, kun puristaa. Housuja en ole edes viitsinyt koettaa jalkaan. Ihan niinku olis heliumpallo mahassa.

Täällä kans jäätävä turvotus jo toista viikkoa. Mitkään housut ei enään mahdu ja kaikki alushousut ahdistaa. Pitäs jaksaa raahautua vaatekaupoille ihan selkeesti. Jotenkin sitä vaan pitkittää kokoaika, kun sit taas kuukauden päästä saa olla ostamassa uusia :S

Mulla iski pahat turvotukset jo viikolta 4 ja kävin heti ostamassa H&M:stä mammalegginsit, 9,90 ^^ NIIIIN IHANAT! Niitä oon sit käyttänyt aina pahimpina turvotuspäivinä. :)

Minä en pysty käyttämään mitään mammavaatteita, joissa se vyötärö tulee mahan päälle. Viime raskaudessakin ne ahdisti. Niinpä parhaat leggarit on hyvin matalavyötäröiset, jotka voi suosilla jättää mahan alle edestä. Housuistakin täytyy taas löytää sellaiset, joissa on vain paksu resori, eikä sitä karmivaa mahapussia.

Mulla kanssa puristaa alushousut. Mut ajattelin jättää kaikki nimettömät uusimatta, kun maha kasvaa ja muuttuu kovemmaksi, niin silloin en saa alushousuja niin ylös kuitenkaan? Viisaammat valistakaa!

Viveka sama. Onneks on tallessa kahet matalamalliset farkut.

Mantunen jos nyt puristaa niin entä sit kun lantio lähtee levenemään :D matalat mammahousut on jees ja tietty voi ostaa vaikka vähän normaalia isompia alkkareita niin ei niin purista :)

Minä käytin edellisellä kierroksella matalia alkkareita. Niissä mahan peittämissä on vaan liikaa kangasta pikkareiksi. Sitten mulla oli mahan alle jäävä hame ja muutamat housut sillä iiiisolla
mahapussilla.

Tilasin just jotkut paksut henkkamaukan mammasukkikset, josko ne auttais akuuteimpaan hätään.

Niin ja NÄLKÄ! en tiedä mitä ja miten paljon pitäis syödä?! Ja toisina hetkinä ei maistu mikään.

Juu, toi turvotus on jotain ihan järkkyä ja täytyis kuitenkin pystyä pitämään töissä salassa vielä kuukauden verran, kun vasta nt-ultran jälkeen aattelin kertoo.... :bored: Eilenkin huomasin töis et housujen neppari oli auennu, ku maha nii pinkeenä, onneks oli pitkä paita päällä :cat: Matalavyötäröiset housut on vaan niin parhaat, kun en ihan vielä haluis mammavaatteisiin siirtyä....

Joo työkavereilta salaaminen se hauskaa hommaa onkin, varsinkin kun ei mahdu enää työvaatteet päälle :facepalm:

Täälläkin alavatsa pömppönä ihan ja tuntuu sellaista omituista painetta. Omituista siksi koska en ennen oo tällaista kokenut :)

Mulla on toi alavatsa ihan pullamössöö, mut ylempää turvottaa ihan kauheesti! Etenkin keskellä päivää, illalla iha ok. Näytän siltä että oisin paljon pidemmälläkin, nyt vasta rv 7+6

Takaisin