Oireet

Uff olen pallo! Tää turvotus on ihan karmee, asiaa ei auta etten pääse oikein ololta liikkumaan eikä mikään maistu..
Kokoajan ois myös nälkä, mutta maha täyttyy tosi pienestä. Äh!

Kukka-Kertun sanoihin saa yhtyä täälläkin. Itsellä kärjessä tällä hetkellä niin tuo vetämättömyys ja aikaansaamattomuus!

Mulla vaihtui eilen ikuinen nälkä jatkuvaan ähkyyn. Kuitenkin, jos en tasaisesti syö, tulee huono olo ja alkaa huimaamaan. Mutta mitään ei nyt oikeen tee mieli.. melkonen dilemma :bored:

Mantunen: Mulla on ollut nyt jo muutaman päivän iha sama juttu! Tuntuu, että ruoka killuu kurkunpäässä asti eikä millään laskeudu.. Näytän siltä, et olisin vähintään kuudenella kuulla raskaana :D

Onko kellää muulla nipistelevää tunnetta kohdunsuulla?
Mulla ollu kyllä myöhemmässä vaiheessa joka odotukses mut ei näin aikasin..

Maiskukka mulla on parikertaa jotain semmosia tuntemuksia ollukki nyt mulla on menossa rv10+4 ja ei oo hirveen kauaa niistä :)

Maiskukka miul on kans nyt ollu ja sit semmosia ihme pistoja kans..

^ no joo nimenomaan! Ehkä se sit on ihan normaalia :confused:

Toivotaan että tää johtuu nyt kohdun kasvusta ja verenkierron lisääntymisestä..
Pakkaa silti hiukan ehkä jännitteleen nää tälläset..

Niinpä.. Miulla alko harkkasupparit viimeeks joskus puolen välin jälkeen, näinköhän nekin sit kohta alkaa :eek:

Mulla on myös harjotussupparit alkanu aina tosi aikasin.. silti meni eka raskauski yliajalle vaikka ne harjotussupparit alko jo rv18 :"D

Joo sama, harkkasuppareita oli vaik kuin mut kun kahen päivän käynnistelyjen jälkeen alko tapahtua vasta kun vedet meni..

Täällä oireena loputon nälkä, pahoinvointi, rintojen arkuus ja turvotus, vatsan valtava turpoaminen aina ruokailun jälkeen, ympärivuorokautinen väsymys, pyörrytys ylös noustessa ja ihan pienestäkin hengästyminen. Sit myös pitkä seisoskelu ja istuskelu saa alaselän kipeäks. En kauheen innolla odottele tulevaa työharjoittelujaksoa näiden oireideni kanssa :facepalm: Saas nähdä mitä tulee..

Oireita.. Oksentelua, vatsan toimintaa, vilua, päänsärkyä ja muuten vaan vellovaa oloa.
Onko joku saanut pahoinvointiin lääkettä? Mitkä konstit ootte huomannut toimivaksi?
On niin huono olo, että vaan itkettää :sad010

Pahoinvoinninestolääkettä on joillekin määrätty, itsellä ei siitä kokemusta. Kandee kokeilla niitä rannekkeita, jos auttaapi. Tsemppii!

Mulla on ollut noi rannekkeet käytössä kolmatta viikkoa nyt :) Enkä kyllä uskalla enään ottaa edes niitä pois hah! Mulla siis ovat auttaneet, ainakin luulen niin :D

Kiitos kukka-Kerttu :) Tuo viestisi sai olon tuntumaan "normaalilta" :D
Mutta kysymys kaikille..
Onko kellään eritoten iltaisin, mutta lievempänä ihan kaikkina vuorokauden aikoina: Olo että räjähtää sisältäpäin.. Vähän Niinkuin kasvukipua, mutta ihan koko vartalossa.. Haluaisi yrittää huutaa sen pois.
Onko nyt vaan kyse jostain stressistä vai onko kokemuksia?

Mulla jo monta viikkoa tuntunu et jokaista ruumiin osaa pakottaa iltasin ::/ ihanku olis alkava flunssa kokoaika!

Takaisin