Täällä ei ole vieläkään mitään oireita mitkä viittaisivat synnytyksen lähenevän. Yhden poksumisen kuulin, kalvot siis ilmeisesti. Tosin la vasta huomenna ja esikoinen syntyi 40+6. Niin kovin odotan jo! Raskasta ja väsymystä alkaa olemaan vaikka onneksi sen kovempia raskausoireita ei ole, mitä teiltä olen lukenut. Tsemppiä kovin kaikille! Ja onnea jo synnyttäneille
Mulla alkaa alaselkä,alavatsa ja haara säryt haittaamaan jo päivittäisiä asioita. Kokoajan alkaa tulla malttamattomaksi mieli ei jaksais kyllä enää olla raskaana yhtään.
Toisaalta tätä mä toivonkin että ei jaksais ni ois henkisesti helpompi lähteä synnyttämään.
täällä on tullut supistuksia nyt klo 3 lähtien 10 min välein ja välillä alle 10 min välein. Tänään olisi siis aamulla klo 7.45 synnytyksen käynnistys edessä. En osaa nukkua kun pelkään jos nukun niin supistukset häviää :D Mut nää ei oo vielä ainakaan kauhean kipeitä.
Kertokaa jo synnyttäneet, onko normaalia tällainen lievä jomotus alavatsalla? Synnytyksestä 1,5 viikkoa. Kipu on tosi lievää, ei tarvitse särkylääkettä. Mitään muita tulehduksen oireita ei ole.
Täällä on nyt supistellu nelisen tuntia suht säännöllisesti. Ei kovin kipeetä, mut hengittäminen on välillä hieman haastavaa. Erilaisia aikasempiin supistuksiin verrattuna on kyllä, selkään ottaa tosi vahvasti. Jään jännittämään, miten homma edistyy
Supistaa!! Enkä ehtinyt nukkua kuin vain tunnin. Nyt peukut pystyyn, että tämä tästä käynnistyisi. Särkee joka paikkaan niiden välilläkin, että nukkuminen ei onnistu.
Mulla ei käynnistys mennyt niin kuin piti. Ei ollut veri varausta, vasta aineen takia täytyy olla tietty veri. Joten eilen passittivat kotiin. Nyt sit tässä parin tunnin päästä soitan ja kysyn mihin aikaan meen takaisin käynnistykseen. Eilen sairaalassa olin 3 cm auki ja kanavaa 1cm. Ja tullut epäsäännöllisesti supistuksia 15-10 min välein. Toivon niin että edistystä olisi eiliseen verrattuna tullut.
Tsemppiä sinne saike! Mulla olisi torstaina aamulla kontrolli ja mahdollinen käynnistys. Nukkumaan en ole pystynyt, vaan pomppasen lähes aina pystyyn supistuksen alkaessa. Saa nähdä jatkuuko tämä vai lässähtääkö jossain vaiheessa. Aamukahvit voisi kohta kyllä keittää.
Täällä saatiin pikku prinsessa viereen tuhisemaan eilen puol kasin aikaa illalla. Synnytys meni jees vaikka kesto oliki 24h ja repesin pahasti. Kätilö sano jälkee päi et hällä oli usko loppua ja oli aika valmis sektioon mut mää sain jostai iha hullut voimat loppuvaiheessa ponnistaa. Unta ennen synnytystä olin saanu viimeks su-ma yönä että melko väsyny olin kans. Silti hyvä mieli kaikesta ja ei tässä voi olla muutako onnellinen tytöstä:)
Mä meinasin jo eilen illalla tulla naureskelemaan että ei supistukset johtanu mihinkään, kun loppu viiden tunnin jälkeen. Kävin unille ja heräsin kahelta jäätäviin supistuksiin. Niitä kestin viiteen asti ja oli pakko soittaa Kättärille. Käskivät näytille, kun en ollu vauvan liikkeitä tuntenu ja tällä reissulla ollaan vieläki ja nyt katellaan et miten homma etenee
Täälläkin nyt parina iltana tullut sohvalla istuskellessa aina pari napakampaa supistusta. Ovat kuitenkin loppuneet kun olen lähtenyt iltatoimille ja nukkumaan. Mutta pitää nyt vaan ajatella, että kroppa tekee näin viime hetken valmisteluja itse koitosta varten. :) Jospa ne supparit tässä lähi-iltoina jäisi sitten vihdoin päälle.
Koko päivän ollut menkkakipua, nyt on kuumevesipullo apuna kipuun. Toivottavasti synnytys lähtisi tästä käyntiin. Kipu vihloo alavatsalta reisiin, ei tule mitenkään supistusten yhteydessä vaan on jatkuvaa :/ Ei tälläista kipua jaksaisi montaa päivää
Toivotaan maki,että lähtis käyntiin.
Mulla ollu nyt 4 pv putkee just menkka kipuja ja aika kovia särkyjä alaselässä,pakaroissa ja jaloissa.
Eikä mitään tapahdu. Ei jaksaisi kyllä tälläsiä särkyjä enää pitkään.