Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua pistää navan vierestä vatsasta! Kummallisesti. Alkoi ruokatunnin jälkeen ja nyt tuntuu ikävältä. Pitäisköhän huolestua??

Nibs, soita neuvolaan ja kysäse mitä mieltä siellä ollaan.
Toki voi olla kohdun kasvukipuja, mutta jos yhtään huolestuttaa niin ota neuvolaan yhteyttä. :)

Se meni noin tunnissa ohi ja nyt taas kun tulin kotiin ja söin ja kyykistelen, niin nipistää samasta kohdasta. Sellainen tunne kun ihoa pistäis pieni neula mutta tuolta sisäpuolelta,ihan ihon rajapinnasta.. Ei siis mikään iso tunne

Nibs, mulla oli tollasta viime raskaudessa. Oli siis sellasta pistävää kipua navan vasemmalla puolella. Kävin sillon ultraamassa sen jorvissa eivätkä löytäneet mitään poikkeavaa. Oli lääkäri sitä mieltä että se voi olla että on joku hermo jotenkin pinteessä niin kipuilee tollee. Oli kyllä todella rasittava tunne ja tuli aika usein, varsinkin liikkuessa. Toivon, että tässä raskaudessa jäis se oire pois..

Mut kannattaa tosiaan ultrata kuitenkin varmuuden vuoksi!

Voiko vauva jo painaa virtsarakkoon? Välillä kauhee vessahätä, vaikka just käynyt. Vai onko jotain pissatulehdusta tms? Ei kirvele tai muuta, vaan tiheä vessahätä :D

Joo luulen että joku hermo voi just olla pinteessä tai sit tuntuu siltä vähän, että nahka oikein ritsahtelis sisäpuolelta. Jospa se maha niin venyy et tulee sit tollanen pistävä kipu.. Inhottava. Mut onneks huomenna saa kysyä ja muutenkin nähdä et kaikki on kunnossa. 12h tasan!!! :D

Moony : voi olla että painaa ennen ku kohtu nousee tarpeeksi ylös. Itsellä ainaki.

Tänään taisin kävellä liian lujaa kun on ihan huono olo ja vei mut makuu asentoon ihan väkisin.

Miulla potkii kusirakkoon välillä( tosi inhottavaa), ihaku haluis pois! Oonkohan alkanut kuvittelee kaikkee. Anoppi kerto että sitku kasvaa nii sitten sattuu jos potkasee rakkoon heh..

Murucat : ettei olis emätintulehdus?
Ei pitäisi olla, sitäkin tutkittiin viikko sitten ja todettiin hiivatulehdus, joka meni paikallishoidolla ohi. Jännä, et tänään ei mitään tuntemuksia, levolla meni ohi. Liikkeitä on tuntunut normaalisti kuten eilenkin. Kysyn vielä mielipidettä huomisessa rakenneultrassa, jos ne osais sanoa syytä tuolle kivulle.

Täällä on tosilla niin rajuja pahoinvointeja ym. että tuntuu tosi onnekkaalta kun on selvinnyt tähän mennessä todella helpolla.

Kysyn silti, onko jollain alkanut raskauspahoinvointi raskauden keskivaiheilla? Tänään ihan yllättäen tuli oksu, ja en kuitekaan tunne itseäni kipeäksi, joten oletan että ei oo mahatautia. Muita ruoansulatusongelmiakin on (ummetusta ja välillä vatsa sekaisin, närästys) ja toki oksentelu voi näihinkin liittyä.

Nukkunalle, miulla viime raskaudessa pahoinvointi palas yllättäen rv26, eli joo voi kai tulla takas millon vaan :rolleyes:

Kuuluuks alkuoireisiin runsas valkovuoto?? Ovis oli mana kyl mut siis viäki vuotaa. Lorahtaa oike välillä et pelästyn

Kuuluuks alkuoireisiin runsas valkovuoto?? Ovis oli mana kyl mut siis viäki vuotaa. Lorahtaa oike välillä et pelästyn
Tää on täysin normaalia, mulla falskaa edelleen niin kauheesti et suojaa joutuu pitään.. Mut nyt alkaa ehkä tuntuun et "pahin" vuoto rupeis mennä ohi. Kohta varmaan alkaa kuivakausi :'D

Täällä on tosilla niin rajuja pahoinvointeja ym. että tuntuu tosi onnekkaalta kun on selvinnyt tähän mennessä todella helpolla.

Kysyn silti, onko jollain alkanut raskauspahoinvointi raskauden keskivaiheilla? Tänään ihan yllättäen tuli oksu, ja en kuitekaan tunne itseäni kipeäksi, joten oletan että ei oo mahatautia. Muita ruoansulatusongelmiakin on (ummetusta ja välillä vatsa sekaisin, närästys) ja toki oksentelu voi näihinkin liittyä.
Mulla ollu tasasen paha olo nyt 18+4 asti. Yksi vatsatauti välissä mutta tänään on ihan ok olo. Ylläri oksuja tulee välillä.

Mulla on kyllä tosi inhottava tää pahoinvointi,jos oksennan kerrran päivässä niin se ei todellakaan jää siihen. Rupeen keskittyyn siihen pahaan oloon ja sit ainakin oksennan vähintään kaks kertaa ja mitään ei syödä oksentamatta.. nimim. Monta ruokaa on josta ennen tykkäsin mut enää en voi syödä kun tulee vaan mieleen se miltä se maistuu ylös tullessa... :((

Mulla on kyllä tosi inhottava tää pahoinvointi,jos oksennan kerrran päivässä niin se ei todellakaan jää siihen. Rupeen keskittyyn siihen pahaan oloon ja sit ainakin oksennan vähintään kaks kertaa ja mitään ei syödä oksentamatta.. nimim. Monta ruokaa on josta ennen tykkäsin mut enää en voi syödä kun tulee vaan mieleen se miltä se maistuu ylös tullessa... :((
Joo mulla kans jääny nyt kahvi pois. Oksettaa jo hajukin. Ennen join kuiteski sen 3 kuppia päivässä.

Takaisin