Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei pitäisi olla, sitäkin tutkittiin viikko sitten ja todettiin hiivatulehdus, joka meni paikallishoidolla ohi. Jännä, et tänään ei mitään tuntemuksia, levolla meni ohi. Liikkeitä on tuntunut normaalisti kuten eilenkin. Kysyn vielä mielipidettä huomisessa rakenneultrassa, jos ne osais sanoa syytä tuolle kivulle.Murucat : ettei olis emätintulehdus?
Alaselkä naksunu tässä viikkoja, voiko olla jotain vakavaa?
Tää on täysin normaalia, mulla falskaa edelleen niin kauheesti et suojaa joutuu pitään.. Mut nyt alkaa ehkä tuntuun et "pahin" vuoto rupeis mennä ohi. Kohta varmaan alkaa kuivakausi :'DKuuluuks alkuoireisiin runsas valkovuoto?? Ovis oli mana kyl mut siis viäki vuotaa. Lorahtaa oike välillä et pelästyn
Mulla ollu tasasen paha olo nyt 18+4 asti. Yksi vatsatauti välissä mutta tänään on ihan ok olo. Ylläri oksuja tulee välillä.Täällä on tosilla niin rajuja pahoinvointeja ym. että tuntuu tosi onnekkaalta kun on selvinnyt tähän mennessä todella helpolla.
Kysyn silti, onko jollain alkanut raskauspahoinvointi raskauden keskivaiheilla? Tänään ihan yllättäen tuli oksu, ja en kuitekaan tunne itseäni kipeäksi, joten oletan että ei oo mahatautia. Muita ruoansulatusongelmiakin on (ummetusta ja välillä vatsa sekaisin, närästys) ja toki oksentelu voi näihinkin liittyä.
Joo mulla kans jääny nyt kahvi pois. Oksettaa jo hajukin. Ennen join kuiteski sen 3 kuppia päivässä.Mulla on kyllä tosi inhottava tää pahoinvointi,jos oksennan kerrran päivässä niin se ei todellakaan jää siihen. Rupeen keskittyyn siihen pahaan oloon ja sit ainakin oksennan vähintään kaks kertaa ja mitään ei syödä oksentamatta.. nimim. Monta ruokaa on josta ennen tykkäsin mut enää en voi syödä kun tulee vaan mieleen se miltä se maistuu ylös tullessa...(