Raskauspahoinvointi voi viedä ihan tiputukseen asti eli normaalilta kuulostaa. Itse oksentelin liki kaiken noin kuukauden ajan ekalla kolmanneksella. Neuvolasta rauhoittelivat, että vauva ottaa kyllä tarvitsemansa. Äiti on se, joka kärsii ja riutuu. Itseä on jäänyt vähän kaduttamaan, että en pahimmassa kuivumisen vaiheessakaan kehdannut lähteä sairaalapäivystykseen, kun sattui viikonlopulle. Jälkiviisaana olisi varmasti ollut paikallaan, kun en enää edes virtsannut tippaa enempää.
Käypä katsomassa lopu jo -nettisivustoa, jos et ole vielä siihen tutustunut. Itse sain olon paranemaan (tosi hitaasti) syömällä usein ja vähän. Yölläkin heräsin parin kolmen tunnin välein syömään esim. Desin viiliä tai puolikkaan karjalanpiirakan. Yösyömiset jostain syystä pysyivät sisällä ja niillä jaksoi seuraavan päivän oksennella. Pidä vaan huolta nesteytyksestä. Itse vetelin vesimelonia ja imeskelin jääkuutioita, kun tyhjään vatsaan juotu vesi ei pysynyt sisällä. Tsemppiä!
Käypä katsomassa lopu jo -nettisivustoa, jos et ole vielä siihen tutustunut. Itse sain olon paranemaan (tosi hitaasti) syömällä usein ja vähän. Yölläkin heräsin parin kolmen tunnin välein syömään esim. Desin viiliä tai puolikkaan karjalanpiirakan. Yösyömiset jostain syystä pysyivät sisällä ja niillä jaksoi seuraavan päivän oksennella. Pidä vaan huolta nesteytyksestä. Itse vetelin vesimelonia ja imeskelin jääkuutioita, kun tyhjään vatsaan juotu vesi ei pysynyt sisällä. Tsemppiä!