Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hiivatin hiiva!! Tämä riesako se vielä piti tulla kaiken muun vaivan päälle.. Mulla ei muistaakseni ole hiivaa ollut edellisissä raskauksissa, bakteerivaginoosia hoidettiin kolmosen aikaan.
Yhden hoidon jo tein Canestenin kombi-pakkaukella jossa siis yksi puikko ja emulsiovoide. Samalla aloitin maitohappobakteerit. Seuraava operaatio olisi sokerin karsiminen.

Mulla on kans ollut puutumisoireita jossain häpyluun ja lantion alueella. Luulisin myös että liittyy kohdun kasvuun ja painopisteen muutokseen.

Mulla on välillä outo olo, ei tunnu siltä että olisi raskaana kun ei mahakaan ole kasvanut juur olleskaan. Kaikki oireet kyllä on ja pikku hipasuja tuntuu välillä mutta silti. Viel 3 viikkoo pitää odottaa seuraavaa ultraa nii näkee taas pikkusen. Voi tätä odotuksen odotusta. :rolleyes:

Mikä auttais tähän pahaan oloon? Etoo koko ajan. ..
Ei kai siihen auta ku jatkuvasti väkisin syöminen :( Mul on kans nyt rv 22 alkanut pahoinvointi palata, ei tosin onneks niin tuskaisena kun mitä se alussa oli. Sitruuna ja etenkin lime helpottaa. Ja joskus sit ei mikään muu ku se, että kaikki tulee ylös :( Tsemppiä <3

Täällä kans 17+4 ja pahoivointi vaan jatkuu :( Mä oon huomannut, että pitää syödä todella paljon, niin pahoinvointi pysyy poissa. Jos jää ruokailut huonommalle ruokahaluttomuuden takia niin laatta lentää :depressed:

Täällä kans 17+4 ja pahoivointi vaan jatkuu :( Mä oon huomannut, että pitää syödä todella paljon, niin pahoinvointi pysyy poissa. Jos jää ruokailut huonommalle ruokahaluttomuuden takia niin laatta lentää :depressed:
Täällä ihan sama. Tankkausta vaa nii vähän helpottaa.

Tyhjä vatsa on munkin vihollinen numero yksi. Tosin niin on liian tuhti ja hitaasti sulava ruokakin, joten tasapainoile nyt siinä.

Täällä myös jatkuu pahoinvointi edelleen 17+4. Paino nousee, kun on pakko koko ajan olla evästämässä jotain :sad001

Tajusin just et jos mulla ei olisi tätä jäätävää pahoinvointia, en edes huomais et oon raskaana :D Tuntuu muuten ihan normaalilta, välillä miettiikin et onks sielä nyt varmasti joku tyyppi jos olot loppuu hetkeksikin. Se selvästi muistuttaa itsestään!:D

Ihanaa kun väsymys alkaa pikkuhiljaa väistyä. Kevät :)

Maha on kyllä oikeesti kasvanu ihan hirmuisesti parin viikon aikana ja on jo aamulla kunnon koossa, isona pallona. Ja tuntuu just kovemmalta ja tulee selkeesti eteen.
:D ihanaa kun se alkaa oleen jo selkeä raskausmaha <3

Kuuluuko kiinnittymis tai ovulaatio oireeseen pinkkinen vuoto?? Ja masuki pinkeä on me tosiaan yritetään toista enkä muista ekassa olleen moista.myös mun masu ja rinnat kasvaneet :p

Muokattu viimeksi:
Onkohan tää mun oksentelu enää ihan nornaalia? Mulla on joka päivä niin etova olo,että joudun työntään sormet kurkkuun ja oksentaan eli siis pakottamaan se oksennuksen tulemaan. En mä saa lähes mitään syötyä oksentamatta. Yritän aina olla edes tunnin tai kaks syömisen jälkeen oksentamatta mut sit on pakko. Kerkeeköhän ravinto ollenkaan imeytyyn kehoon tällä menolla, jääkl mun vauva ilman ravintoa, oon huolissani. :((

Yritän sit kyllä taas syödä oksentamisen jälkeen, päätäkin särkee tää oksentaminen... ja oksentamisen jälkeen kun vaikka yskäsee niin tuntuu et kohtu jotenkin kramppais? :((

Takaisin