Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla mennyt n.4vk supisteluiden kanssa. Neukku meinas vaan ettei mitään jos ei kivuliaita. Noh tilanne meni siihen etten mitään voinu tehdä ilman suppareita. Kivuliaita alkoi myös tuleen. Sitten kävin äitipolilla tarkistaan. Onneksi paikat kiinni. Mutta löytyi hiivatulehdus ja pissanäytteen viljelystä steptokokki. Kunnon ab molempiin ja alkaa supistelut helpottaan. Mitään oireita ei ollut. Kannattaa tämmösetkin tarkistaa. Neuvolan pissanäytteestä ei ilmennyOnko kellään muulla ollu supistuksia mulla nyt menossa rv15+1 ja kaks kertaa tullu et kohtu menny kovaksi ja vähän tullu kipua samalla nivusiin. Mut niitä ei tule edes joka päivä. Mulla on kyllä aina alkanu supistelut aikasin. Viimeksi alkoi rv16. Mut silti pelottaa.
Millä kuulla meet?Mulla ollu tänään runsas supistelupäivä :-o myös liitoskipuja ollu useampaan otteeseen vaikka oon koko päivän ottanu rennosti.
Kai sitä vaan välillä on näitä kasvupäiviä tai jotain.... Kun välillä monta päivää ettei mitään oireita missään :S
Noi selkäkivut on välillä niin rasittavia. Koita jaksaa. Mullakin ekan kanssa oli niin paha iskias etten päässy kävrlemään olleskaan ja vessaankin konttasin itku kurkussa. Inhottavaa...Rv 19+3 ja yöllä sain kaverikseni toispuoleiset alaselän jomottelut. Onneksi kipu ei ole kuin häiritsevää ja ajoittaista, mutta pelottaa kyllä vähän, että kuinka pahaksi se ehtii äityä tämän kaksosraskauden aikana varsinkin, jos kyse on iskiaskivuista.
Rv 18+1 tänään eli 5. Kuulla.Millä kuulla meet?