Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuli äsköön imuroimisesta alaselkä kipeeksi ja tuntuu puutuneelta. Onkohan se tähän liittyvä oire vaan jotain ihan muuta? o_O

Voihan pahoinvointi! :meh: Tää päivä on ollu kaamein tähän mennessä, koko ajan oksettava olo. Ei oo tosin vielä pönttöä ihan tarvinnu halailla.

Toivottavasti Coucou toi pahoinvointi ei tuu kestämään kauaa! :/ tsemppiä!

Jmsv, miulla puutui jalat vähän väliä kiinnittymisen jälkeen ennen plussaa, voisi kuvitella ett selänkin puutuminen voi johtua hormonitasojen muutoksista?

Miekin tahtoisin edes jonkun oikean oireen ett tiiän olevani raskaana, epäilen tätä kokoajan :D

Nenna eiköhän ne oireet jo ens viikolla ala saapumaan kun kroppa alkaa valmistautuu :)

Täällä niin oksettava olo ihan aamusta iltaan.. Aamut ja illat pahimpia. Oksentanut olen pari krt ja oikein mitään ei pysty tekemään kun alkaa heittämään päästä kun nousen ylös :( syödä ja juoda olen yrittänyt usein mutta ei vaikutusta

Nyt kun puhuitte tuosta puutumisesta niin joo, mullakin on tässä viikon sisään puutunut jalka autolla ajaessa. Ja tänään tavallisen istumisen jälkeen. Enpä ole tuota tullut ajatelleeksi, että sekin saattaa johtua raskaudesta.

Inja, juu miullakin autoa ajaessa ensin, sit ihan istuessa ja sen jälkeen jopa sängyssä maatessa tai kävellessä puutui jalat!

Lumiutale, ikävää kun siellä oksettaa :(
Joo luulen ett jos tää ei oo mikään feikkiraskaus niin kohta ne oireet alkaa tulemaan, jos tulee ollenkaan :)

Tänään se sitten alko kunnolla. Joku maaginen rv 6 pahoinvointi. Tänää siis tuli 6 rv täytee ja nyt sit on huono olo. Töissä ei mitää, mut kotii ku pääsee rauhottuu ni oksettaa.. ootan vaa et milloin tulee kunnolla ulos

Tänään se sitten alko kunnolla. Joku maaginen rv 6 pahoinvointi. Tänää siis tuli 6 rv täytee ja nyt sit on huono olo. Töissä ei mitää, mut kotii ku pääsee rauhottuu ni oksettaa.. ootan vaa et milloin tulee kunnolla ulos

Mulla tuli esikoisesta just samalla lailla tasan 6+0 :D kesti tasan 10+0 ja joka päivä 07-11 :D Sen kanssa oli helppo elää, ku tiesi millon se kuvotus loppuu :)

Mullon alaselässä kanssa ollu sellasta puutuilua ja sit ylävatsa lihakset kipeytyy jotenki todella herkästi. Vähän aikaa ku imuroi tai ihan mitä vaan nii tuntuu ku olis tehny puoltuntia vatsoja putkeen...

Plussasin eilen aamupäivällä. Nyt kolmisen päivää ollu alaselkä aika kipeen olone. Vähä helpottaa kun on selällään. Mahaan alakanu myös koskee. Ei ihan kokoaikaa mutta kai nää on sellasia menkkamaisia kipuja ja normaaleja? Esikoinen synty 10/11 ja siitä aikaa nii en muista millasta oli raskaus ajan kivut jne. Alapäässä tuntuu kans välillä semmone jomotus tms. Nyt ois laskujen mukaan rv 5 tasan.

Ostin alennuksesta tänään uudet rintsikat kun edelliset ei enää mahdu, ostin kuppikokoa isommat ja nekin nyt sitten pienet :sour:
Sovittaahan en tietenkään voinut kun hikoilutti ja kiukutti ja ärsytti :arghh:

Mullakin on nyt sentään joku oire, palelen koko ajan! Ruumiinlämpö on kyllä noussutkin peräti yhden asteen. Mutta on inhottavaa täristä kylmästä koko ajan, voisin istua vain saunassa kaikki päivät.. :happy:

Ompukka, mulla palelee jalkoja. Nautin tästä palelusta, koska oon kärsiny jostain ihme kuumuudesta jo monta kuukautta. Mulla on makkarissa pakkasellaki ollu ikkuna auki. Mies tykänny ;) Nyt ku paleloo niin tunnen itteni normaaliksi taas :grin

Hhidi, koitahan jaksaa pahoinvoinnin kanssa. Vahvasti muistissa vielä se miltä tuntu voida pahoin joka päivä :nailbiting:

Joo en mäkään tiedä johtuuko selän kipeytyminen ja puutuminen raskaudesta, mutta sopivasti kyllä samaan aikaan alkoi :happy:

Ompukka, toivottavasti toi viluisuus menee pian ohi :)

Hhidi, toivottavasti myöskään toi pahoinvointi ei kestä kauaa ja pääset nauttimaan kunnolla raskaudesta! :)

Jmsv, siulla ainki selkeät oireet :P

Täällä maha muljahtelee ja hirvittäviä menkkakramppeja tuli heti sen jälkeen. Nyt on pelko perssiissä :(
Tää nälkä ei kyllä lopu ikinä! Taaskin syöny monta lämmintä ateriaa ja taas vaihteen vuoksi mäkkärin autokaistalla hakemassa lisää ruokaa :P

Nenna, toivotaan että ovat harmittomia ja kuuluu asiaan. Itellä kansaa ruokamaistuu tosi hyvin. Ahistaa, kun just kerkesin puottaa kymmenisen kiloa pois ja nyt pelkään niiden tällä syönnillä tulevan takasin heti ekalla kolmanneksella ;)

Itselläni tänään taas tuhrua :/
Kävin turhuuksissani ostamassa 2 testiä. Toinen digi jonka jätän myöhemmäksi ja toinen mikä näyttää viivojen tummuuksilla viikot. Ja tulos oli 3+ hedelmöittymisestä ja 5+ menkoista <3 Kyllähän se helpotti mieltä vaikka mikää ahdistus olekkaan päällä :) Rinnat on ihan jäätävän kipeät. Huono-olo on vaivannu vähän tänä iltana mutta muuten se on pysyny poissa. Huimausta on edelleen. Ja yhdyn myös tuohin paleluun. Töissä ihmettelevät kun olen villapaita päällä viltin alla ja palelen :D

Mammu, eikös tuhrut ja vuodot oo aika normaaleja alkuraskaudessa? Toivottavasti siullakin ne on aivan harmittomia! Hyvät tulokset sait kyllä testeihin onneksi :)

Toivottavasti kuuluu asiaan niin, pelottaa vaan nää kivut, vaikka testit vahvistuu eikä vuotoa ole ollenkaan tullut. Hölmö minä, ei se tilanne murehtimalla miksikään muutu :D

Joo onhan ne kivut normaaleja, mutta jännä ku ite heti panikoin jos tulee alamahaan kipua. Vaikka hyvin tiedän että kuuluu asiaan :rolleyes:

Nenna, niinhän ne vuodotkin kuuluu. Muistaa vaan kun tuo viime keväinen keskenmeno alko samalla tavalla niin sitä on vähän varpaillaan. Mutta en sentään vielä panikoi ja ajattelin uskaltaa jopa odottaa ekaa kunnallista ultraa :D

Takaisin