Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky, täällä kanssa hengästyy mitä pienemmistä asioista. Alkaa olemaan jo ärsyttävää :D

Tänään on ollu tosi huono-olo ja taasen huimaista. JES! Eilen oli niin neutraali olo että välillä vähän mietitytti. Eilen piti puristella rintoja koko ajan varmistakseen että ne on kipeet edelleen :D

Eilen just juttelin yhen kaverin kanssa, jolla neljä lasta, sano että joka raskauden jälkee on ollut vähemmän oireita.

Oho lähti liian aikasin piti vielä sanoa etten tiedä kehtaanko enää lähteä lenkkikaverin kans pururadalle ku 300m kauppaan saa jo veren maun suuhun

On se kyllä mukava lukea, kuinka muillakin on samoja oloja. Täällä armoton väsymys iskee monta kertaa päivässä, huono olo on jollain asteella koko ajan (eilen illalla piti vielä sängystä nousta pönttöä halaamaan), hengästyn kotona kerrosten välillä, tissit turvonnu ja nännit ihan älyttömän kipeenä.....mitähän vielä :woot: mielialatkin heittelee miten sattuu....melkosesti on räjähdelly viime päivinä tässä torpassa!

Niin ja vatsan turvotus on uskomaton. Työhousut on olleet numeroa liian isot, mut eipä tarvinnu tällä viikolla vyötä viritellä paikalleen :grin

Mulla on jotenki koko maha-alue ja melkein kyljestä asti tosi kireen tuntunen. Äkkiliilkeet ei onnistu ilman kipuja, mut tää on kyl melko koko aikasta tää kiristävä tunne. Niinku lihaksia venyttäis!

Mulla on jotenki koko maha-alue ja melkein kyljestä asti tosi kireen tuntunen. Äkkiliilkeet ei onnistu ilman kipuja, mut tää on kyl melko koko aikasta tää kiristävä tunne. Niinku lihaksia venyttäis!

Meikäläiselläkin tullut nyt muutaman päivän ajan samanlaisia tuntemuksia. Ihan kun maha ois ihan pinkeenä eikä veny mihinkään suuntaan, vaikka on ihan pehmee ja hyllyy :P

Täällä alkaa huoli nousta. Lugeja laittaessa kohdun napukka tuntui jo illalla olevan alhaalla ja pehmeä. Samoin tänä aamuna. Ihan kun olis aukiki. Pitänee huomenna soittaa neuvolaan jos pääsis tarkistaa ultralla sykkeen ja jos sitä ei oo niin sit pääsis lopettaa luget... ihan perseestä tällainen epätietoisuus. Sillehän ei mahda mitään jos menee kesken mutta enpähän kantas materiaalia turhaan sisällä lugen takia rv 12 asti

Lucky, huoli pois vaan ☺ eikös sulla ollut ultrassa jo syke havaittu? Jostai lääkärisivulta luin joskus että kun syke on havaittu niin keskenmenon riski pienenee johonki 8% vai oliko peräti vielä vähemmän.

Itse mietin menisinkö kuitenki kans alkuraskauden ultraan että saisi mielenrauhan. Tää 3kk on kuitenki niin pitkä aika odottaa, että onko siel edes ketään.

Lucky: Eiköhän siellä masussa ole kaikki hyvin :) Pari pv sitten kun tunnustelin mun kohdun napuka niin se oli alhaalla ja pehmeä ja olin ihan varma että kohta ne menkat alkaa muttei ole alkanut ja viiva rtestissä vahvistunut :). Toivottavasti pääset tarkistaa sykkeen niin saat mielenrauha :)

Mulla on kummalinen oire poskien kuumotus siis aivan kamala, onko kellään muulla vastaava? Tosi inhottava, tekisi mieli pitää jääpaloja poskilla. -.-

Täällä 5+5 ja oireina on
-Kuvotus (jos ei muista/viitti syödä KOKOAJAN)
-Pohjaton nälkä on järkyttävä!! Vaikka söisi ruuan ni jo maha murisee puolen tunnin päästä :D mitä ihmettä te syötte että saatte pidettyä nälän pois?
-Varmaan johtuen tosta syömisestä, mun maha on kauhee kova pallo :o tässähän jää kohta kiinni raskaudesta kun yhtäkkiä tämmönen ilmaantunut :D eikä tätä saa jemmattua millään keinolla.
-Tissit on kipeät, ihanku joku ois hakannu mun rintalastaa ja pitkät päällä 24/7
-Alavatsassa ja jossain tuolla syvyyksissä menkkamaisia tuntemuksia ja tuikkasuja.
-Kusella saa ravata kokoajan, yölläkin parhaimmillaan kolmesti
-Tänää alko kaiken tän päälle vielä pyörrytys
Muita oireita odotellessa :D

Lucky, toivotaan parasta :)

Mua väsytttääääääää :arghh:

Mulle tullu tarve syödä terveellisesti. Ei ees tee mieli suklaata joka normisti on mun suurinta herkkua :)

Lueskelin tossa noita km juttuja joilla ollu luget käytössä ni tuhru vuoto on alkanut lugeista huolimatta. Luget kai niitä ei estä. Joten kai mulla on nii kauan toivoa kun ei ole vuotoa... sitä vaan kaikkee aina ajattelee.

Lucky tuskin on mitään aihetta huoleen. Tuo kohdunsuu voi olla millainen tahansa, enkä lähtisi sen mukaan mitään olettamaan. Koita olla huolestumatta.

Itsellä oireina tällä hetkellä edelleen nännien sattuminen. Rintsikat kun ottaa pois, niin tekis mieli itkut tirauttaa, kun sattuu niin pirusti. Nukkua voisin melkein koko ajan, mutta se nyt on mahdotonta. Esikko pitää huolen, että kotona ollaan hereillä ja töissäkin on pakko olla skarppina. Myös vessassa saa ravata todella monta kertaa päivässä. Pahoinvointia odotellessa, sitä on nyt ollu vain ihan hetkittäin ja menny äkkiä ohi.

Täällä flunssa hellittänyt ja koko viikonloppu menty 37,5 lämmöillä. Väsy, hengästynyt, turvonnut olo ja välillä nipistelyä alavatsassa myös suonen vetoa ilmennyt jalassa.

Tänään r- testi otettu, negaa näytti. Oireet flunssan piikkiin ja tuleville punaisille päiville.

Kp 28/24 dpo 13

Kuinkahan paljon alavatsa ja sen sisällä kasvava mahamuna kestää tällä hetkellä iskua..? Äskettäin esikko istui ihan koko painollaan mahan päälle ja sitä kivun määrää... :/ sellanen hermokipu koko alavatsalla..

4+5 ja hajuherkkyys on täällä. Lievänä onneksi vielä toistaiseksi, mutta jääkaapin avaus saa yökkäilemään.... Helpottavaa että alkaa tulla oireita, mutta ei tätä kyllä ollut ikävä. Pahoinvointia odotellessa...

Takaisin