Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaikea aatella ettei monet edes tunne olevansa raskaana. Mulla oli taas päivällä n.11-14 välillä inhottavin olo. Ei siis mikään mahdoton, mutta tavallaan särkyä mikä heijastaa alamahaan/ takapuolen päälle/reisiin ja on vaan yleisesti tosi inhottava olla. Mutta hetkessä se on taas ohi eikä enää mitään :) rinnat kipeät ja kihelmöi ja tänään oli myös tosi kylmä. 4+4

Muokattu viimeksi:
Täällä 4+2 tänään eikä muita oireita kuin tissit vähän arat. Tänään on välillä nippaillut vatsasta mutta mitään jomotuksia ei ole. Tiedä sitten onko hyvä vai huono merkki.

Täällä ovulaatiosta laskettuna vissiin 4+0 (hui, kirjoitin tuon nyt ekaa kertaa!) ja oireina vaan pissalla ravaaminen, viluisuus ja häpyluun vihlonta (jota tapahtuu muutenkin menkkojen aikaan).
Kaikille oireille kyllä keksisin muun järkevän syyn jos en olisi testannut, eli oikeestaan ei mitään oireita vielä :)

Jep, tietty nyt osaan nää yhdistää raskauteen, mutta jollen tietäis niin kyllä ihmettelisin mitä tää on. Sit koittaa olla hiljaa vaan eikä valittaa ettei ketään ihmettele kun ei vielä voi paljastaa :D argh.

cb3072617df361bcf9d9e07b67d59338

Miten meni noin niinku omasta mielestä? Toi kaikkihan on siis omasta takaa, mut se on ollut suorana alaspäin muutamalla rullalla ja tissien alla. Nyt ruvennut näyttämään tuolta iltaisin.. ja vähän pienempi on aamuisin... herramunvarjele, mikä sieltä tulee?

Älä stressaa, se pienenee monesti vielä ennen toista kolmannesta :) Täällä kans tosi turpea olo, eikä kyllä mitään mahdollisuuksia pitää mitään tiukkaa housua päällä, ettei ahdista :)

Itsellä onneksi pahin turvotus ohi. Turvoksissa vieläkin, mutta enään en näytä ihan mastodintilta :D

Mites täällä voidaan oireiden kanssa?

Mulla ei oo juuri mitään oireita. Vähän tissit arat, vatsa ei toimi samalla tavalla kuin ennen ja uni maistuu yöllä. Päikkäreihin en oo (vielä) sortunut. Toivottavasti tää oireettomuus ei ala stressaamaan. Viimeksi sain oppia että voimakkaat oireet ei takaa mitään. Varmasti tulee verrattua oloja edelliseen alkuraskauteen.

Inja hyvä että täällä on muitakin kelle uni maittaa :) Itse nukun yöt tosi hyvin. Selkä tosin kiukuttelee, mutta muuten ei ole mitään ongelmia :)

Tsemppiä niille jotka univaikeuksista kärsii <3

Itse olen niiiiin onnellinen tästä oireettomuudesta (pientä väsymystä, palelua, menkkajomotusta ja pissalla ravaamista en edes laske oireiksi) :grin Tosin kauhulla odotan kun viikkoja pärähtää sen kuusi, että miten käy... (ensimmäisestä tosiaan oksensin aamua iltaa 2kk ja laihduin noin 5kg)

Pikkupaapu, toivotaan että huono-olo ei tule nyt niin pahana. Sitä itsekin toivonm esikoiselta oksensin 8 kk. 1 kk ennen laskettua se loppu. ;)

Mäkin oon tosi onnellinen näin vähäisistä oireista, esikoista odottaessa oli kaikki mahdolliset, oksentaminen lukuunottamatta x(

Ärsyttää tää nukkumis homma. Kun mä nyt nukun ihmisten aikoihin ja herään hyvissä ajoin (4 ja 6 ja 8 ja 10) ni mä nään ihan hirveesti unia jotka tuntuu niin tosilta ja muistan ne vielä aamullakin ja sehän tässä ärsyttääkin kun nyt mä oon suutuksissa ku näin unta jostain uudesta vuodesta ja ukko ajelutti mun kavereita kelkalla ja oletti että mä oon sisällä paistamassa laatikko tolkulla piirakoita. Sit tänne kohta alkaa lappaa jotain pummeja kusella ym. Mä oon tosi pahalla tuulella vaikka se oli vaan uni.... nää unet on kaikki nii todellisia... oonko mä senki takia päivällä niin väsyny ku yöllä käyn pelastamassa kissanpennun Kajaanin kanavasta ja kohta cheekki (joka on mun kaverin veli mukamas) laskeutuu jumalattoman isolla kopterilla meidän pihaan ja sanoo että me saadaan pitää kissa ku pelastin sen. :0

Menee mielenkiintoiseksi nämä päivät, unen sain 2 aikoihin ja 20yli7 heräsi esikoinen aamumaidolle, täällä mää taas kökin sängyssä, enkä saa enää unta :| Onneksi voin ottaa päikkärit esikoisen kanssa, mutta saapa nähdä, että miten on veto pois.

Mä sentään nukahdan ajoissa kun mulla on ollut se ongelma että tosiaan valvon jonnekki 3 asti ja sit on 6 herätys. Nyt on tulossa 3 yötä ni mitenkähän käy meikäläisen ku ei saa nukkua yöllä. :(

Lucky, toivottavasti pysyt hereillä töissä eikä parantunut unirytmi niihin karahda sitten.

Täällä on aivan käsittämätön ruokahalu kokoaika. Siis syön, ja tunnin päästä on taas nälkä. Ja se on ihan sama mitä syö; yks päivä söin 3 vai 4 lämmintä ateriaa ja lisäksi välipaloja. Huhhuh! Saattaa hitusen pienellä ihmisellä nousta paino jos aineenvaihdunta ei toimi niinku ennen :D

Täällä ei oikein mitään erikoista oiretta..pissalla ravaan muutenkin kokoajan ja juomassa. Ehkä vähän ärtyisyyttä havaittavissa. Mutta se voi johtua jatkuvasta unipulasta esikoisen huonojen unenlahjojen takia. Tässä päivän tohinassa koko raskausasian unohtaa hyvin, vasta illalla tulee sitten mieleen kun hetkeksi saa rauhoittua :)

Takaisin