Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No meillä on vähän vanhempi 2.5 vuotias poika. Todella nopea liikkeinen ja juoksee paljon, joten perässä saa juosta välillä oikeen urakalla. Pylly pesut vähän hankalia kun poika painaa jo 13kg, mutta onneksi on mies auttamassa. Kyllä noissa on vahtimista koko ajan ja kun hengästyn vielä niin helposti ja nopeasti. TsemppiäEn ole Hankalampi (ja muutkin) kateellinen tuosta yhdistelmästä kivut&koirien lenkittäminen. Meillä ei ole koiraa eikä juurikaan kipuja, mutta voin kuvitella tuntemukset kyllä. Mä oon joku ihmeen hannuhanhi noiden kipujen suhteen, kun esikoista odottaessakin kävelin ihan viimeiseen asti ison mahan kanssa reippaasti vaappumatta, ei yhtään selkä kipeä missään vaiheessa, ei mitään sukkapuikkovihlaisuja..! No toki niitä repäisykipuja oli paljon, mutta niin ku muuten.
Onko täällä ketään, jolla on sen ikäinen lapsi ennestään, joka ei vielä kävele? Mulla on! Kävelee kärryn kanssa, konttaa vauhdilla, kiipeilee, on vilkas ja tottelematon sekä kovasti kiukutteleva vähän yli vuoden ikäinen. Voin sanoa, että hermot on koetuksella, kun pitää koko ajan nostella (ja kumarrella), kantaa, komentaa, vahtia, ettei putoa mistään, ja kun ei jaksaisi yhtään! Siis pulssi kohoaa herkästi, maha painaa, on fyysisesti rasittavaa, kun joutuu taistelemaan rimpuilevan ipanan kanssa. Ja siis hyvin temperamenttinen 10,7-kiloinen pojanvilperi kyseessä.
Hui RitRat
Ei oo ihan vastaavaa ollu, mutta kun vauva liikkuu normaalisti niin tuskin mitään siihen liittyvää. Oliskohan ollu suolistoperäistä tai lihaskramppia? Mulla sen tyyppist jonkun kerran ollu kun yhtäkkiä vaihdan asentoa niin vihlaisee jostakin ja on aika terävä ja pelottava se vihlaisu niin että on tullu kyllä huudettua kana kivusta