Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksi mä olen (hereillä ollessani) niin kiukkunen kokoajan? Kaikki ärsyttää. Kaikki on tylsää. Kaikki puuduttaa. Tiedostan, että elämäni pyörii nyt oksennusämpärin, ravinnonsaamisen ja nukkumisen ympärillä.
Ja sitten tekisi mieli kieltää niiltä sukulaisilta kaikki hössötys. Vaikkei se "hössötys" ole kuin joku yksi lause. Mä ärripurrina suunnittelen jo salaavani kaikki muut yksityiskohdat, etteivät kutkaan muut maailmassa saisi tietääkseen mitään muuta kuin "syysvauva". Miksi minä, sosiaalinen ihminen, inhoan nyt näin paljon noita sukulaisia?Sama täällä. On sellainen ärrimurri olo. Sekin lähinnä ärsyttää, että mies ja lähipiiri on niin varauksettomasti innoissaan vauvauutisista. Järjellä ajatellen se on toki hyvä asia ja olenhan mä itsekin onnellinen mut joku osa musta haluaa vaan äyskiä ja kiukutella. Kaikki rajoitukset ja huonot olot ja valtava vastuu ja tulevat koettelemukset painaa mieltä.
Kyllä huokaisin helpotuksesta, kun pääsin kotiin, mieli rauhoittui heti, kun tiedän olevani suomalaisen terveydenhuollon lähellä.