Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pientä kuvotusta ja väsymys. Eipä oikein muuta vielä muuta. Pelkään kovasti keskenmenoa tai tuulimunaa, koska kahden onnistuneen raskauden kanssa on ollut jo tässä vaiheessa enemmän oireita. Mut voihan tämä olla vain erilainen ja huoli ihan turhaa.

Sipiriins, toivotaan että huoli on turhaa, mutta onhan se helpommin sanottu kuin tehty. Itsellä ihan sama, edellisen raskauden kanssa oksensin aamusta iltaan melki koko raskauden, mutta nyt ollaan selvitty muutamalla aamuoksennuksella. Kyllähän se aina mietityttää onko kaikki hyvin siltikin. Liikkeitä odotellessa :)

Mulla ei ole ollut oksentelua ollenkaan kahden ensimmäisen odotuksen aikana, ei tässäkään raskaudessa (rv8-9), huh.
Nyt aluksi oli hurjat alavatsakivut (jomottavaa, sitten repivää ja nipistelyä) viimeviikolle asti, nyt väheni, ja pystyi jopa seksiä harrastamaan pitkästä aikaa :p
Alavatsa turvoksissa ku mikä :confused:laskeekohan turvotus ollenkaan.
Rinnat kipeänä olleet kokoajan ja mieletön väsymys seurannut pitkään..
Suolaista pakko saada vähän väliä :wink

Muokattu viimeksi:
Täällä huonovointisuus pahenee nyt 7+0 eikös sitä sanota että kahdekses raskausviikko on pahin. Tiukkaa tekee töissä! Väsymys on ollut viime päivinä myös aika jäätävää! Mutta juoksulenkkien ajan tunnen oloni suht normaaliksi, muuten en.

Täällä on ilmeisesti bakteerivaginoosi tms. Ku valkkari haisee etikalle. Muuten olo on kyl etten raskaana oliskaan kun ei mitään oireita mihinkään suuntaan ja turvotuskin hävinnyt että vatsa näyttää normaalilta mahalta. ..oon ihan paniikissa koko aika jos siellä ei olekaan kyytiläistä matkassa ja lugesteron lääkitys pitää vuodon poissa. Luulis kyllä että kivut olis sitten jo tulleet

Lucky, millon sulla on seuraava ultra? Eiköhön siellä kaikki ole hyvin oireettomuudesta huolimatta :) Ainakin minä haluan uskoa niin <3

Täällä on huonovointisuus alkanut helpottamaan. Ja muutkin oireet alkaneet helpottamaan. Kahvi ei kyllä silti tosin uppoa, eikä kaikki lihakaan ;)

Mullakin jo kolmatta päivää yllättävän oireetonta. Kaippa olen oppinut syömään enemmän ettei tulis nälän takia paha olo. Eilen illalla kyllä venyi syöminen ja tuli aivan hirveä närästyskohtaus, ja ahmin ruokaa kuin hullu. Sitten olinkin jo taputeltu sänkyyn mahani viereen :D

Lucky, kaikki on varmasti hyvin. <3

Sipriina, millä viikoilla meet? Mulla kanssa aika oireetonta, kävin 6+4 ultrassa ja ihanasti sykkeet näkyi ja huoli helpotti. <3 Kaikki on sielläkin varmasti hyvin. Luota! <3

Mulla on kanssa ihan oireeton raskaus ollut. Tosin viikkojakin vasta 7+0, että kerkeehän niitä tulla :grin.

Yks päivä otin särkylääkkeen, kun alavatsaa alkoi särkemään, se tais olla ainoa oire. Tissit turpos myös ennen plussaa, mutta nyt taasen normaalit.

Täällä tänään ilta lugen jätin laittamatta ja sen sijaan laitoin lactal balansen. Huomenna vasta saan soitettua neuvolaan jotta saan sinne ajan bakteeri viljelyyn. Pelottaa että jos btv ni et leviää kohtuun ja aiheuttaa km. Ei tää helppoa ole perhana sentään. :( toivottavasti ei nyt keskeydy lugen laittamatta jäämisen takia...aamulla laitan kuitenki lugen taas ja sit kysyn neuvolasta ohjeen miten toimin. Vastaan otolle oikeestaan pääsisin vasta maanantaina.

Mulla oli esikoisen kanssa vissiin sama kun sulla lucky87. Tai ainakin oli joku vaginoosio_O mulla oli oireena jatkuva pissahätä ja kovat alavatsa nipistelyt/polttelut. Tehtiin viljely ihan vaan varuiksi, en tiedä kauan se oli ehtinyt olla. Luulin näitä ihan normi raskausoireiksi mutta onneksi lääkäri halusi varmistaa. Jos oot sen noin nopeesti bongannut niin en usko et ehtii levitä!

Mammu83: seuraava ultra 19.1 se seulonta....

NeitiS: no oonhan mä pitkin matkaa plussattuani ihmetellyt mun alapään hajua millon ollu hunajainen ja millon mikäki mut nyt oli niin etikan haju ettei enää voi olla normaalia... nyt tänä aamuna ei enää niin voimakkaalle haissut eikä balance kapseli aiheuttanut kirvelyä niin luulen ettei tilanne välttämättä olekaan niin paha kuin luulin... mutta varmistan kuitenkin neuvolasta ku tota pitäis käyttää 7 päivää putkeen ni se tarkoittaisi mun järjen mukaan että 7 päivää pitäis luopua ilta lugesta ja en sit tiedä mitä se aiheuttaa.. mä oon tulossa hulluksi. Heräsin tänään eka kerran puol 5 enkä saanut enää unta. Kokeilin puol 6 asti ja sitten nousin ylös katsomaan olipa kerran sarjaa :D töihin pitäis iltavuoroon jaksaa lähteä...voihan se väsyttää.

Mullakin unet alkanu jäämään minimii kun ei osaa enää nukkua.. :D ja töissä kyllä sit väsyttää. Ja tuo pakkanen ei paljon piristä. Pysytään koiran kanssa visusti sisällä. ☺

Lucky, voisitko laittaa molemmat luget aamulla tai sit iltalugen iltapäivällä? :)

Huh ellinorsu.. Itsellä meinas käydä sama kun tiskipöydällä hais vanha kaljatölkki :x ihan vielä ei laatta kuitenkaan lentänyt..

Mulla kävi tänään noin kun tulin äkkiä tekemään aamupalaa ennen kuin alkaa oksettaan, ja kun sekotin puuroo niin samantien vessaan oksentaan. Onneks ei tullut mitään isompaa kun en ollut kerinnyt mitään vielä syömään :D

Avasin jääkaapin. Näin tex mex-juustokastikkeen. Yök! Hetken aikaa mietin, mitä tehdä. Vessaan oksentamaan. :yuck: Esikoinen 10kk seisoo vieressä ja nauraa vedet silmissä. :shifty:
Hyvää päivän jatkoa muillekkin pahoinvoinville! :hungover:

Täällä kans esikoinen tulee aina viereen nauramaan, jos en ehdi laittaa vessan ovea kiinni kun meen oksentaan :D

Mulla on banaani yöpöydällä ja syön sen heti kun kello soi ennen kun nousen ylös. Auttaa ainakin pikkasen, koska just kun avaa silmät ei oo vielä huono olo.

Mut toinen asia, kuinkahan paksu ja myös välillä kokkareinen valkovuoto on vielä normaalia? Mielestäni ei haise juurikaan, eikä kutise yhtään, joten tuskin on hiivaa. Ällöttävää se silti on. Onko muita, joilla runsasta paksua valkkaria?

Takaisin