Mäkin voisin avata oireitani sen verran, että vähän kaikkea löytyy... Etova olo, nenä on herkillä, väsyttää, itku on vielä herkemmässä kuin normaalisti (samoin ärsyyntyminen), hiukset rasvottuu hirveän äkkiä, maha on välillä jumissa, tissit tuntuu täyteläisille ja niitä jomottaa, nännit on arat (ei kuitenkaan mitenkään hirveän arat), turvottaa, nälkä vähän väliä, suklaa ja makeat hetkut ei oikein maistu (!), pissittää tiuhaan... Ja sitten nuo päänvaivaa aiheuttavat mahatuntemukset. Mulla siis ollu jos jonkinmoista: Paineentunnetta, polttelua, jomottamista, vihlomista, nipistelyä... Enimmäkseen lyhytkestoisia mut esim joulupäivänä vaimeasti jomotti ja vähän ku poltti koko_päivän, illalla otin jo iha Panadolia
Oon ollu hirveän huolissani ollu kun joka paikassa sanotaan, että lyhytkestoiset tuntemukset normaalia... Mitään kouristavia tai kivuliaita tuntemuksia ei oo kuitenkaan ollu, eikä tuhruja. Tänään kuitenkin käytiin ultrassa ja siellä sydän löi. Ehkä tää vaan on mun kropan tapa olla raskaana ja reagoida kohdun kasvuun? Todella alhasen kipukynnyksen kun omaan muutenkin 

) mutta silti piti varmuudeksi tehdä uusi testi kun nää mun oireet on aika mitättömiä. Edelleen siihen pärähti 2 viivaa ja testiviiva oli jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. Toivottavasti kaveri pysyy mahassa mukana loppuun asti.. :)