Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Isla: voimia odotteluun! Toivottavasti ei oo mitään vakavaa.

Sinna: toivottavasti tukoksia ei löydy.

Voimia sinulle Isla <3 toivotaan että nyt on kaikki hyvin. Jos ei nyt onnistu niin seuraavalla kerralla varmasti!

Hyvä Sinna että menit näyttämään. Toivotaan hyviä tuloksia!

Tänään taas töissä ja oksettaa koko ajan!! En uskalla käydä kahvilla edes kun närästää ja oksettaa vaan. Pitäisköhän lähteä kotiin etäpäivälle. Sais kakoa rauhassa. Inhottavaa

Tsemppiä Isla <3 Sulla on kyllä ihailtavan positiivinen asenne , toivotaan parasta :)

Onko jollakin muulla jonkunmoisia uniongelmia? Mulla ollut nyt 1-2 viikon verran että heräilen öisin, tuntuu että nukun semmosta koiran unta. Tänäänkin (vaikka olen lomalla tämän viikon) heräsin ilman kelloja jo 4.30 eikä väsyttänyt lainkaan. Nälkäkin alkoi kurnimaan ja pakkohan sitä oli jääkaapille nousta.. :)

No nyt se ensimmäinen oksennus sitten tuli. Tietenkin heti kun pääsi töihin! Koko käytävä kuuli varmasti mun äänekkään oksentamisen. Yäk!!

Niin ja heräsin taas yöllä kauheeseen vatsakipuun. Tuntui tällä kertaa ememmänkin kohdussa/vatsassa syvemmällä. Hieman kun menkkapolttelu.. Poltti n. 30 min ja kävin vessassa (maha taas sekaisin), ja auttoi hetken päästä ja sain unta. Kummallsia kipuja. Vähän pelottaa onko taas normaalia.
Tänään varhaisultra! Miten tän päivän sais kuluun!!!

Ikävä juttu isla! Mutta on ihanaa kun pysyt silti positiivisena! Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin hyvin.

Leekko, mä oon kans huomannu että nukun joinakin öinä levottomammin. Etenkin tossa ihan alussa ku jännitti hirveesti joka päivä, onko viiva vahvistunu. Meillä ainakin kun on esikoinen tulossa ni on tosi jännää kaikki! Luulen, että alitajunta työstää tötä hommaa taukoamatta ja siks vähän unetkin on on mitä on. Välillä kyllä nukkuu ihan hyvin mut jo monena aamuna heränny joskus seiskalta vaik oon kans lomalla! :) Oon kuullut, että loppuraskaudesta sitä vähän nukkuukin, saatika sit ku vauva tulee. Et ehkä tää on jo harjottelua sille, ;)

Nibs, voi yökötys... Tuliko joku kyselemään sun vointia? <3 Mitä huijasit? :) Tuu sit heti kertomaan ultrakuulumiset!

Täällä yhä melko oireetonta. Eilen oli vähän varovainen olo mahassa, vähän ku kylkipistos lenkillä mut tää oli munasarjojen kohdalla. Kai kaikki on normaalia... Vielä viikko ultraan! Pitää tunkea tää viikko täyteen tekemistä et aika menis nopeesti.

Rv 5+6

Maggie: ei tullut kukaan kysymään, vaikka uskon että kuului ainakin naapurihuoneeseen. Röyhtäilin huoneessani hetken (närästää koko ajan kun on nälkä mut en pysty syömään) ja sitten otin läppärin kainaloon ja ajoin viivana kotiin etäileen. Onneks tulin, meinaan taas heti oksensin vaikkei mitään enää ollu mahassa :( ääh. Työnteosta ei tuu mitään tän olon takia. Mahakin ihan sekasin.

Pitää varmaan esimiehelle kertoo jos meinaan kaikki päivät olla etänä tän takii.. Niin montaa päivää kun sopparissa ei oo "sallittu" :D

Nibs, sinun yösi kuulostaa hyvin tutulta, mulla oli noita muutamia. Nyt onneks melkein loppuneet. Edellispäivänä hetken sattui, mutta aika nopeesti meni ohi ja sitä ennen viikko sitten, joskos ne alkais jo olla takana päin :) tuuhan kertomaan sitten ultrakuulumisia!

Onko kellään ollut oireena alapään kuivuus? :D edellisessä raskaudessa mulla oli mielestäni runsasta valkovuotoa. Aattelin apteekista jotain ph-tasoa neutralisoivaa lääkettä hakea, onko kokemuksia mitä voi raskauden aikana käyttää?

Islalle voimia, toivottavasti olisi vain harmitonta vuotoa. Hienoa, että jaksat olla positiivinen.

Pahoinvointi tai etova olo ei ole lisääntynyt, mutta kakomista tulee nykyisin tosi helposti. Nyt olen jopa kahtena päivänä oksentanut tuosta noin vaan. Lisäksi valkovuotoa on taas runsaasti, pitääkin kaivaa pikkuhousunsuojat esille esikoisen odotusajalta.

Tsemppiä kaikille pahoinvoiville ja varsinkin niille, jotka saavat pyttyä halailla vähän väliä. Viimeistään elokuussa helpottaa.

Mulla vasta 8.1 eka ultra, silloin viikkoja jo 9+6! Ja kyseessä siis ns. varhaisultra. Nyt vaan sattui niin sopivasti joulut ja meidän pieni reissukin tähän yhteen pötköön, etten saanu aikaa aiemmin...

Mulla on ollut kyllä lievät oireet: Pientä satunnaista kuvotuksentunnetta/ruokahaluttomuutta, epätavallista vilunvärettä silloin tällöin, väsymys"kohtauksia", eli tulee yhtäkkiä kova uupumus. Menkkatuntemuksia enää harvakseltaan, välillä pieniä vihlaisuja alavatsassa. Mutta ei mitään tuntemuksia rinnoissa ja kaikki nuo oireet on selvästi lievempiä kuin ensimmäisessä raskaudessa. Vai onkohan niin, että niitä ei vaan tajua niin helposti, kun viimeks kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä..?

Ai niin, olenhan mä saanut kaverikseni taas hiivatulehduksen! Niitä oli kahdesti aiemmassa raskaudessa, mutta ei vielä näin aikaisin. Onneks tällä viikolla on kuitenkin neuvolakäynti, niin voin kysäistä vähän asiasta. En uskaltanu omin päin käyttää mitään apteekin valmisteita.

Aamulla soitettiin naistenklinikalta ja sain ajan alkuraskauden ultraan rv 7+0 13.1. Sain soitettua neuvolaan kans, ja eka neuvolakäynti on 19.1 rv 7+6.
Viime yönä oli kauheet repäisykivut kummallakin puolella vatsaa, sen yhteydessä että käännyin puolelta toiselle. Ja pahoinvointi sen kuin jatkuu, hain pahoinvointirannekkeet tänään apteekista, saas nähdä jos auttaa.
Vieläkin on aika epätodellinen olo tästä raskaudesta, ehkä mä uskon sit ultran jälkeen kun pikkuinen on nähty.
Rv 4+5

Kaustinen täällä yks alapään kuivuudesta melkein koko tän raskausajan kärsinyt ja huom rv 9.. Bepanthen mulla auttoi vähän mutta mistään muusta ei ollut mitään apua :/ tosi inhottavaa kun kokoaika kirvelee ja semmonen kuiva olo

Kaustinen, täällä kanssa oireilee. Mulla oli eka raskausoirekin kiinnittymisen jälkeen hiiva. Nyt ollu lievää kutinaa ja arkuutta. Kävin just tänään ostamassa vagisan-voidetta, katotaan jos auttais. :)

Takaisin