Oireet

Mulla alko just rv6 ja ei oo oikeestaan mittään erikoisia raskausoireita viellä, muistan edellisestä raskaudesta josta on aikaa reilu 3 vuotta, niin pahoinvointi oli järkyttävää jo heti alussa. Nyt ei oo edes rinnat kipeet. :angel8
 
Mullakin alko tänään joku ihme jalkaoire. Oikean jalan pohjetta kiristää ja tuntuu voimattomalta. Heti tietysti paniikki että joku tulppa jalassa :dead:
Pohje tuntunu oudolta koko päivän ja illemmalla kipu oli polvessa mutta lähti kävelyn jälkeen. Voiskohan olla verenkierto vaan jotenki muuttunut, tai sitten lihas jotenki jumittaa?

Noita oireita kun on tässä monesta paikkaa lueskellut niin mulla ei ainakaan ummetusta ole vaan päinvastoin, vatsa toimii paremmin ku koskaan! :woot:
 
Hengästyminen ja huimaus ovat selvästi voimistuneet. Etova olo ei ole vielä pahentunut, kunpa selviäisi lievällä pahoinvoinnilla tällä kertaa... Tai edes loppuisi selvästi ennen puolta väliä.
 
Sama homma niba täälläkin, huimaa ja hengästyy helposti.
Maha on kuin ilmapallo! Varsinkin iltaa kohti "pullahtaa" aivan kamalaksi palloksi! Ihan hirveää, kun ei se kohdun kasvamisesta vielä voi johtua...
Voi olla, että on pelkkää toiveajattelua, mutta tissit tuntuu isommilta.. :smiley-bounce022
 
Mulla on kyllä oireet lieventyneet ajan kuluessa.. Ainoastaan väsymys, useammin tuleva nälkä ja mahan nippailut on jäljellä. Etovaa oloa ei oikeastaan enää ole ollenkaan. Alaselän kipuja on edelleen, mutta nuo menkkajomon tyyliset tuntemukset on muuttuneet nyt erilaiseksi kivuksi. On sellaista aaltoilevampaa ja pistävämpää. Kyllähän sitä epäilyksiä nousee mieleen tuon tuostakin, mutta jos nyt tuohon ensi viikon varhaisultraan odottelisi rauhassa, vaikka se vaikeaa onkin :rolleyes:
 
Täällä on tänään valkovuoto runsastunut aika paksuhkoakin on. (eikös ) se oli normaalia?:) Miten muilla.
 
Sama vika täällä. Vissiin ihan normaalia jollei ala tulehduksen merkkejä näkymään.
 
Mulla meneillään 4+ viikko neuvola tätskyn mukaa. Oireita löytyy. Viikko ennen plussaa oli jo tosi kovasti huonoa oloa mutta tällä viikolla helpottanu. Nyt sitte vatsaa nippailee pitkin päivää, toisina päivänä enemmän toisina vähemmän. Voi olla että kiinnitän liikaa huomiota. Onks muilla kuinka vatsakipuja päivän aikana? Myös väsymystä on. Mitä en odottanu näi aikasin. Mut eiköhän tämä tästä
 
Huimaa.. Huhhui! Toivottavasti nyt jää pahoinvointi hieman vähemmälle, viime raskaudessa sai oksentaa vielä synnärilläkii :S
 
Täällä menossa 5+2 ja aikalailla oireettomuus vaivaa. Vilun tunnetta on aika ajoin ja haukotuttaa paljon. Edellisessä raskaudessa tässä vaiheessa oli jo rinnat kipeät, yökkäyksiä, lisääntynyttä valkovuotoa. Nyt pitäisi vain nauttia tästä oireettomuudesta, mutta jollakin tavalla ei pysty...
 
Täällä menossa 4+2 ja rinnat ovat mielettömän arat. Lisäksi tosi uupunut olotila ja hengästyminen.
Alavatsaa välillä nippailee.. valkovuoto on aika runsasta ja vessassa saa laukkoa.
 
4+0 rinnat välillä arat ja pahaa oloa välillä. Oireet ei ole läheskään koko ajan, tulevat ja menevät ja melko iltapainotteisesti. Röyhtäyttää usein, röyhtäily ei ole lainkaan tapaistani :grin
 
Mulla menossa 4+2. Menkkakiputyyliset kivut on ajoittain kovia. Sen lisäksi on aika kova väsymys ja nyt parina päivänä tullut runsasta valkkaria. Noiden "menkkakipujen" takia tulee rampattua vessassa tarkistamassa onko verta tullut mutta ei ainkaan toistaiseksi ole pisaraakaan!
 
Täällä kans tuli rinnat tosi kipeiks.. ja Kokeilin just vatsalihakset kun turvottaa niin kauheesti ja kyllä ne vaan on erkaantunu jo ainakin 2cm :eek: siis just kuukaus sit hehkutin kun vihdoin oli palautunu kokonaan :rolleyes: häpyluutakin jomottaa ja vihloo välillä.
 
Johan oli bussimatka! Mun pitää istua bussissa pari kertaa viikossa sen kolme tuntia. Eilen alko mahakivut alkumatkasta ja sitten lisäksi alaselkäkivut ja vähän huono olo. Olo parani heti kun pääsin sieltä pois ja aloin kävelemään. Pitkälle kevääseen pitää jaksaa käydä koulussa satojen kilometrien päässä, mutta alko nyt pelottaa millasta tuskaa siitä tulee. Kannattaa varmaan jo nyt kävellä vähän pysäkeillä kun eikös oo joku veritulppariski jos istuu pitkään? :o
 
Kauhea päänsärky koko yön! Alkoi jo eilen illalla. Ajattelin nukkumisen auttavan, mutta heräsin yöllä sänkyyn ja otin särkylääkkeen. Ei auttanut. Tuskinpa on raskausoire, mutta saattaa liittyä kahvin vähentämiseen?
 
Viime päivinä on alkanut tullut ajoittaisia aika ilkeitä pistoksia/vihlaisuja alavatsan seudulle. Rinnat edelleen tosi kipeät ja haukottelen jatkuvasti pitkin päivää. Turvotus edelleen voimakasta. Pahoinvointia ei juurikaan oo ollu :) tänään 5+3.
 
Aamusta iltaan semmonen etova olo.. kokeilin pahoinvointirannekkeita ja ne tuntuu vähä helpottavan :) vilun väristyksiä ja haukottelu tullu lisää entisiin oireisiin. Tänään 6+0
 
Oon kans miettiny tuota pahoinvointiranneketta. Mies kyllä naureskeli, että on ihan huuhaata, mutta alan olee jo aika kypsä tähän pahaan oloon.

Pelottaa jo valmiiks miten selviin ens viikon työputkesta, kun nyt jo vaivun kahden työpäivän jälkeen pariks päivää ihan vuoteenomaksi ja oksentelen monta kertaa päivässä. =/ Neukkutätikin suositteli, että herkästä vaan hakee saikkua jos tuntuu ettei jaksa.
 
Takaisin
Top