Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haha ihanat :'D Ite kävelin pienenä mut nyt en oo kävelly raskaana tai non-raskaana x) Mies touhuaa jotaki aina, kerran alko irrottaa verhotankoa ja heräs se käjessä :hilarious:

Siis mulle on tullu pulisongit!!! O_O mulla on siis poskien sivuissa sellaista pientä untuvaa. Näytän ihan Roope Ankalta XD Varsinkin ku on kylmä, ni sitte on karvat pystyssä ja kuulemma näkyy hyvin miehen mukaan. Onko muilla ollut tällaista?

Mulle on myös tullut komeet pulisongit, jatkuu vielä tonne leuan alle kunnon untuvakarvat. :D Sit kun ne ei oo kuitenkaan mitään lyhyitä karvoja. :'D

Säärikarvat kasvaa ihan hirveetä kyytiä. Eipä tartte pakkasilla laittaa välihousuja :D
Väsymyskooma. Unta tarvis 15 tuntia ainakin.
Ja tietenkin ihana ummetus, jee! Luin jostain että ummetus saattaa tehdä väsymystä ja päänsärkyä. Kappas kun on kumpaakin.
Lähdenpä tästä luumukaupoille. :D

Mulla ei oikeestaan mitkään karvat oo muuten vilkastaneet kasvuaan mutta mun vattasta on tullu ihan karvanen :hilarious: Onneks on valkosta höttökarvaa, mut ihan selkee karvapeite koko massulla. Olin aluks aika järkyttynyt karvamahastani ja mies kiusaa siitä, mut onneks on jo tullu totuttua. :grin

Vatsa on täällä toiminut koko raskausajan vähän liiankin hyvin... Mutta samalla kyllä sitte ollu väsymystä ja päänsärkyäkin kyllä. Pelkäsin etukäteen tota ummetusta ku aiemmin ollu ehkä hiukan siihen taipumusta, mutta eiii päinvastoin on nyt käyny :rolleyes:

Välillä täälläkin ollut mut menee pian ohi. Uskoisin et liittyy kohdun kasvamiseen kun nythän vauva kasvaa hurjasti viikossa :) tietty jos supistelee samalla niin varmaan kannattaa kysyä neuvolasta

Minkä tyyppistä se sun menkkakipu on Millier? Mulle lääkäri sanoi että jos alapäässä paineentunnetta jatkuvasti tai supparit kipeitä niin herkästi voi tulla tarkistuttamaan. Mutta voihan niitä liitoskipuja, kasvukipuja, selkäkipuja olla muuten vaankin niin vaikea toki tietää että mikä normaalia!

Just niinku ennen menkkoja. Polttelee alamahaa sivuilta.. ei mitään supistuksia ole. Ihmetyttää vain kun tuota on päivittäin ja viime raskaudessa oli tosi vähän mitään kipuja..

Mäkin oon kärsiny aika ajoin melko voimakkaistakin menkkakivuista. Joskus on kestäny tosi lyhyen ajan ja joskus useamman tunnin. Kuukausi sitte soitin jopa kättärin päivystykseen et onko normi homma ja sieltä rauhoiteltiin, että kuuluu asiaan :)

Unet alkaa olla melkoisia ja kuulemma mutisen, potkin ja murisen (!) unissani. Viime yönä olin synnyttämässä ja mukana oli tämä masussa pyörivä pikkuinen tosin vuoden vanhana pellavapäänä. Pieni tyttö.
Me emme tiedä sukupuolta joten jännää tulee laitoksella! Sekä jos oikeasti tulee toinen perään :woot:

Onko kukaan nähnyt vastaavaa tai edes ihan hulluja unia muuten vaan?

Mä syön KOKO AJAN. Ruokien välissä pitää saaha jotain välipalaa ja siihen päälle sitten napostella jotain.. Suklaasta on nyt tullu osa päivittäistä ruokavaliota. Mä ajattelenkin koko ajan ruokaa. Mitähän ottais huomenna evääksi, mitähän ruokaa tekis tänään, mitähän mä söisin välipalaksi.. Työpäivän kohokohtakin on ruokkis :oops:

Hullut unet on täälläki ihan "arkiyötä" :D Enneunet pojasta piti hyvinkin paikkaansa ja tiesin itsekkin, nyt en tiedä kyllä ollenkaan ku ei oo tullu sitä tunnetta, vaik yhen poikasynnytyksen näin mut en vielä usko siihen :p

Mä en jaksa ku on jo muutamia päiviä vaivannu rintojen alapuolella puristava kipu jota ei mitenkää saa pois. Ärsyttävää ku tuntuu kun olisi joku tiukka "tissi"vyö jota ei saa otettua pois. Oon jo panikoinu että onko joku raskausmyrkytys mutta ei kyllä verenpaine oo mitenkään korkea todellakaan:0
Tietäiskö joku?

On kyl niin ärsyttävää.. Oon nyt viikon heränny joka yö noin +- 2 aikaa joko närästykseen ja selkäkipuun tai pelkkään selkäkipuun.. .

Muokattu viimeksi:
Mä en jaksa ku on jo muutamia päiviä vaivannu rintojen alapuolella puristava kipu jota ei mitenkää saa pois. Ärsyttävää ku tuntuu kun olisi joku tiukka "tissi"vyö jota ei saa otettua pois. Oon jo panikoinu että onko joku raskausmyrkytys mutta ei kyllä verenpaine oo mitenkään korkea todellakaan:0
Tietäiskö joku?

Voisko olla vaan suolistossa ilmaa, ummetusta tms? Tai että kohtu työntää sisuskaluja ahtaammin mistä tuo johtuu? Itellä kans joskus on tollanen tunne mut ei se sit kestä kovin kauaa..

Muokattu viimeksi:
Takaisin