Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
moikka! mulla reilu puoltuntii ollu voimakasta paineen tunnetta tossa ihan alavatsalla. ei mene ohi ollenkaa. onko normaalia? ei oo ennen ollu tällästä ja oon ihan paniikissa. :( rv 14+3

Itellä on ollu vain satunnaisia paineen tuntemuksia jotka menny hetkessä ohi niin en osaa sanoa onko normaalia mutta Jos mietityttää ni varmaa voi päivystyksee soittaa ja kysyy neuvoo? Ei siitä ainakaa haittaa oo :) ite oon nii kova panikoija et oisin varmaa jo puol tuntii si soittanu

Mullaki painetta lähinnä supistaessa... Mutta on joskus pidempäänkin, mutta aika lievää ollut... Nyt etenkin kun kohtu alkanu kasvaa nii esim aamuisin tuntunu painetta. En oo vaan kiinnittäny huomiota kuinka kauan kestäny. Jos ei varsinaisesti kipeä ole niin kai sitä voi seurailla rauhassa. Tietty sit jos jatkuu nii tarkastuttaa lääkärissä kohdunsuun/kaulan tilanteen ja myös ettei oo vaikka pissatulehdusta.

joo no mä otin tossa 20min sit särkylääkkeen ja alkanu helpottaa. Oon niin kova panikoitsia etten tiedä et oonko just paniikilla suurennellu normaalii oiretta. ääh ompa hankalaa. siis mulla oli pissatulehdus tossa ihan paripäivää sitten.. ehkä jotai jälkioiretta. mutjoo ehin kyllä säikähtää ihan kunnolla ku paineen tunne vaa jatku ja tuntu kovalta..m just tuntu varsinki siin häpyluulla. Mut tosiaa nyt helpottanu ja jos menee pahemmaks nii soitan päivystyksee. Toi on vaa just ku eka raskaus ja ei oikee tiedä mitä odottaa ja mikä on normaalii ja mikä ei. Ja ite oon viel hyvin helposti stressaavaa ja panikoivaa tyyppiä.

Tuttu tunne. Esikoisen odotuksessa ilmavaivat oli välillä niin kivuliaita, etten pystynyt liikkumaan ja oli ihan kylmä hiki ja tunne että taju lähtee pian. Yäk.

Täällä myös! "Hei sun vaimos synnyttää" sanoi kaveri viime viikolla mun miehelle ku iski tajuton "ilmavaivalukko" vatsaan :o :D

Ilmavaivat on kyllä perseestä. Niitä on ollu koko raskauden ajan. Sit ku aina ei pysty päästellä nii maha on ku pallo.
Muuten onko muilla ollut aamuisin hyvin turvonnu ja kipeä maha?? Mulla on nykyään joka aamu kauhee kipu mahassa ja ei pystyisi sängystä nousta. Myös selkä vaivaa kovasti aamulla. Nyt viikkoja 18+4

Snaksu miten niin aina ei pysty päästellä? Mulla ainakin on raskauden aikana ollut niin että ei niitä pysty pidättämään millään , onneksi ovat äänettömiä usein , mutta hajuttomia harvemmin :D
18+5 viikkoja täällä ja selkä välillä vaivaa jo myös :/ ja eilen oli niin kipeä maha ettei tienny miten päin ois ollut .

No minä en ainakaan töissä kehtaa työkavereiden ja asukkaiden kuullen alkaa kaasuttelemaan :D kotona sitten paukutellaan :grin

Aaaa, aivan jäätäviä supistuksia ollut tänään. Ei kiva. Töistä köpöttelin bussiin mummovauhtia ja kotona astianpesukoneen tyhjennyskin oli liikaa. Lepo auttoi. Onneksi keskiviikkona on lääkäri, voi sitten tarkistaa onko kaikki kunnossa.

Mä kehuskelin keskiviikkona neuvolassa miten hyvin voin ja miten lähes kaikki oireet on kadonneet.. ja heti torstaiaamuna olin pää pytyssä ja äsken tuli taas aamupalat komeassa kaaressa takaisin :yuck: Nyt kuitenkin rv 19+1.

Voi ei Joos! Jännää että näillä viikoilla voi yhtäkkiä tulla tollee kaikki ylös (itellä19+0)
Mut kaikillahan se raskaus on erilainen

Onko kenelläkään muulla vielä aivastelu oireena, varsinkin öisin? Itsellä tulee aina aivastus kun nousen sängystä esim. vessaan. Nenä vuotaa ja kutiaa, eikä nukkumisesta enää meinaa tulla mitään. Ärsyttävä vaiva :shifty:

Juu aivastuttaa täälläkin..öisin kuivuu limakalvot kun pääasiassa nenän kautta hengittelen niin tosiaan aivastuksia tulee ..:)

No, onneksi en ole yksin tämän vaivan kanssa. :) Hetken jo luulin, että pukkaa jotain allergiaa tai muuta vastaavaa..:rolleyes:

Takaisin