Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei. Ite tein testin viime tiistaina ku menkat oli reilu vkon myöhässä. Testiä en aikasemmin halunnut tehdä, koska neljä vuotta ja rankkoja hoitoja läpikäyneenä olen saanut itseni melko pessimistiseksi plussan suhteen. Testin hain sen takia, että menkat alkais ja pääsisin suunniteltuun PASiin. Siis mitään oireita ei ollut, mitä nyt ihan pieni nännien arkuus. Jätin testin vessan pöntön kannelle ja menin keittiöön häärimään. Kävin hetken kuluttua katsomassa mikä meininki ja isoksi hämmästykseni olin saanut elämäni ensimmäisen plussan!! tämän jälkeen olotiloina on ollut raskaat rinnat, pieni etova olo silloin tällöin, järkyttävä väsymys, ummetus ja ilmavaivat. Viikon päästä naikkarilla katotaan onko kaiffari oikeassa paikassa ja lyökö sydän.
6+3

Onnea Sunflower plussasta, ootte kyl ton ajan jälkeen sen ansainnut!

Voin muuten sanoa, et sektion jälkeinen raskaus ja ilmavaivat ei oo hyvä yhdistelmä... Auuuuu :confused:

Kävin ostamassa pahoinvointirannekkeet. Huomenna alkaa koulu ja pitäisi pärjätä kauhean olon kanssa. Vaikutus on mahtava! Pystyin jopa syömään!

apteekista maksoi 21e, viimeset 2vk oon maannu kuoleman kielissä sängyssä ja hyväkun en joutunu sairaalaan.
jos oisin heti tienny että auttaa oisin hakenu ajat sitten! :Heartpink

Muokattu viimeksi:
Tänään iski pahoinvointi ensimmäisen kerran. Nyt on viikkoja 7+3. Edellisessäkään raskaudessa ei ollut mitään, nyt pääsi yllättämään. Olinkin jo ihan ihmeissäni että voiko olla niin hyvä tuuri että kummassakaan raskaudessa ei joutuisi kärsimään siitä vaivasta. Nyt kesken yhden koulutuksen jouduin juoksemaan vessaan. :/ Saa nähdä jatkuuko vielä..

Auttaako noi rannekkeet vaan jos on ihan kunnon oksuolo, vai myös ihan etovaan oloon ilman oksentamista? Mulla on nyt toista viikkoa päällä kestokrapula ja tää on töissä vähän rankkaa, vaikka en oksennakaan.

8+1

Muokattu viimeksi:
Rumpnisse, osalla rannekkeet toimii osalla ei. Itsellä ei valitettavasti auttanut, mutta eipä auttanut itse akupunktiokaan.

Ja pitäisi auttaa myös siihen etovaankin oloon.

8+2

Mä en päässyt tänään töihin! Oon nukkunut tooosi huonosti 2 edellistä yötä ja se kostautui tänä aamuna ihan järkyttävällä pahoinvoinnilla. Yyh. Oonko tän päivän lähinnä nukkunut ja lukenut. Ja silti vieläkin etoo.

Musta on tullut myös kamalan hajuherkkä. Kaikki haisee pahalta: miehen dödö, kissanhiekka (puhdaskin), vessanraikastin, valkosipuli, jne. Tuntuu, että olemattomatkin tuoksut döfää nyt ihan hirveelle ja kotona tekee mieli vaan tuulettaa koko ajan.

Marimus 6+3.

Kuulostaa hurjalta marimus. Onneks ite olen säästynyt tuolta pahalta ololta vielä toistaiseksi. Kaikillehan sitä ei välttämättä edes tulekaan. Voimia kovasti!

Esikoisen kanssa ei ollut yhtään pahoinvointia, joten tällä kierroksella tää etominen tuli ihan puskista. Hmm, tarkoittaakohan se sitä, että tää sintti olisikin nyt poika, kun esikoinen oli tyttö? ;)

Mulla kans pahoinvointi rannekkeet ja toimii. On vaan tosi tiukat ja ranteet tulee kipeiks.

Närästys, jokailtainen vierailija.

Yleisesti ottaen aamut menee suht ok. Kun esikoinen menee puolenpäivän tienoissa päikkäreille oon kyllä jo ihan poikki ja usein nukun itsekin silloin, mutta en saa silti levättyä siinä n. 1,5 tunnissa tarpeeksi että oisin energinen iltapäivällä, joten kahdesta eteenpäin odotan kuin kuuta nousevaa, että mies tulee kotiin. Kolmen jälkeen yleensä alkaa tulla huono olokin, johon syöminen auttaa vain jonkin verran. Huono olo alkaa helpata joskus kuuden maissa, jolloin sen tilalle tulee närästys. Rennietäkään ei viitsisi joka ilta napsia. Gavisconia pitäis varmaan käydä ostamassa apteekista.

rv 8+1

Takaisin