Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hannamn esikoisen kanssa alkoi rv 5 hujakoilla muistaakseni ja jatkui lähemmäs puoliväliä, en ihan muista milloin loppui kun se niin yhtäkkiä loppu ja huomasin vaan yks päivä et hei nyt ei oo etonu vähään aikaan :D Kivana yllätyksenä sit just ennen synnytystä oksentelin, mikä sekin kai ihan normaalia kun synnytyksessä hormonit jotain, en tiiä :)

On ne hormonit jännä juttu :D toivotaa et aika menis äkkiä. Kyllä vaa sullaki on toi pahoinvointi kestäny.

Miehelle sanoin, et heti ku pystyn syömää normaalisti saa luvan viedä mut daddys dinerii syömää :D

Tällä hetkellä oireina vain väsymys ja turvotus. Viimeksi säästyin pahoinvoinnilta, toivottavasti nytkin.

Nojoo :/ Muistan kun närästikin niin saakelisti loppuraskaudessa ettei senkään vuoksi saanut nukuttua mutta tulipa sieltä tuuheatukkainen poikakin :)

Mulla loppu viime raskaudessa pahoinvointi hiljalleen. Ensin siis oksensin päivittäin, sitten joka toinen päivä, pari kertaa viikossa ja lopulta kerran viikossa.. Ja se alkoi rv6 ja loppui jotain viikolla 13.. Tänä aamuna sain muutaman viinirypäleen ja lasin vettä alas ennen kuin nousin sängystä ja olo olikin sit jo ihan siedettävä...

Vinkkejä nopeaan pikkunaposteluun ennen sängystä nousua? Ehtona ettei oo liian suolaista tai makeaa (ei suolakeksejä tai rypäleitä), suht terveellistä sais olla ja nopeasti suuhun saatavaa yöpöydältä (ei siis jääkaappisäilytystä) esikoisen aikana mulla oli irtokarkkipoksi yöpöydällä ja pari viikkoa napsin pari namia ennen nousua, nyt oksettaa koko ajatuskin eikä vaaka tykkäisi namuista :)

Hei omenaa joo! Se varmasti maistuis ja se olis helppo pesasta illalla pöydälle valmiiks. Mietin vaan jotain keksijuttuja, iiiyyh :D

Jannski kirsikkatomaatteja? Kekseistä ehkä jotku välipalakeksit? Tosin ainakin belfita breakfastin jugurtti-marja-täytteiset on ällömakeita... Tai hapankorppupalat tai ruisnachot?

Onko muuten kellään ollu oireena elohiiri vatsassa?? Mulla ollu nyt useasti ja taas on... Tossa vasemmalla tuntunu kai joka kerta. Tuntuu ku oisin kierrot arvioinu väärin ja nyt jo vauva potkis xD Ja pompahtelu näkyy myös. Ja ei mee mun sykkeen tahtiin vaan epäsäännöllisempää.

Jannski, mulla toimi viikon ajan omena ja hapankorput.

Huomiseen asti oon täällä tiputuksessa ja mun närästys on kuulemma sellainen mikä on yleensä vasta raskauden loppupuolella. Tänään sain syötyä jo vähä lämmintä ruokaa, mutta sen jälkeen alkoi kurkussa se kuplinta ja pahoinvointi.

7+4

Kyl se närästys voi tulla jo nyt, liitty johonkin juttuun. Ja varmasti kun oot oksennellut ni on läpät herkkänä ja herkemmin närästää. :/

Jannski ystäväni veti vauvanpuuroa ja -velliä sängyssä heti herättyään estääkseen pahoinvoinnin. Siis niitä Valio Onni ym. tetrapuuroja.

Ja joo, mua itteeni ällöttää ajatuskin ko. puurosta suoraan tetrasta nautittuna, mutta ajattelin kuitenkin mainita! ;)

Hmm mulle vois upota kyllä perus piltit, oon aina tykännyt syödä niitä :P Ne puurot yms on kamalan makusia, en ymmärrä miten lapset tykkää syyä :D

Tänään ollu erikoinen päivä... Kaikki rysähti kertaheitolla... Aamusta alkanut väsymys, kesken ruokailun iski paha olo ja heikotus, ja sen jälkeen olikin jo maha sekasin..Kuumia aaltoja koko ajan, ei tarvii kun ajatella niin hiki jo valuu.. Söin suklaapatukan niin eikös se närästys iskeny.. ja mä kun ihmettelin minne mun oireilut on jääny! :D

sit myös aamusta alkaen koskenu hitusen selkään/menkkajomotuksia ja munasarjakipuja :/

5+2

Takaisin