Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea annih plussauksesta!
Ja jaksamista huhtivauva :) toivotaan, että tää pian helpottaa!

Saako panikoida? Alkoi kamala alaselkäkipu vasemmalla puolella :o Oltiin pojan kanssa ulkona enkä muistaakseni tehnyt sen kummempia liikkeitä ja sisälle kun tultii niin alkoi :( Esikoisen aikana oli kamalat issiaskivut, välillä juuri toispuoleisesti niin voisikohan sekin jo alkaa :/

Ai pahoinvointi vai.. Oon viettäny muutaman päivän ihan koomassa pojan kanssa lattialla, vihdoin sain itseni koneelle. Pitää päivittää se lista :D Tosin toi meijän ilopilleri vetäskin vaan 20 minuutin tirsat, että lista saa odottaa kunnes isimies tulee kotiin...

Tänään en oo voinu pahoin, mutta maatakaatava väsymys. Miehellä on tällä viikolla monena päivänä aamusta iltaan töitä ja hirvittää vähän etukäteen miten pärjään kun oon koko päivän ainoa esikoisen hoitaja ti, ke ja to ja vielä lauantai-illan. Kun ei meinaa hereillä pysyä...

Täällä kans joka pv nukuttu 2-3h päikkärit vähintään...saas nähdä miten työpäivä huomenna onnistuu x)

Täällä turvotusta vatsalla ja vatsa muutenkin herkkänä, että kireät housut ahdistaa ja vatsallaan nukkuminen epämukavaa, vaikka ennen nukuin vain vatsallaan. Kaikenlaisia uusia tuntemuksia vatsalla kanssa. Välillä etoo jos ei ole syönyt tai vastaavasti heti ruokailun jälkeen. Yleinen lause miehelleni nykyään; "Mäpäs otan tässä pikku nokoset". Pissalla juoksen kokoajan. Vauvajutut on mielessä ja kaiken maailman HUSin synnytysvideoita katon youtubesta kokoajan. Voikun olis jo pian se aika kun voi kertoa kaikille!

Lise 5+6

Mulla on menkkamaisia kipuja, päänsärky tuli tänää ja pahoinvointi. Ainiin ja hajuaisti on herkistyny. Oon menossa huomenna akupunktioon kun se auttaa tuohon raskauspahoinvointiin. Sit tuntuu että maha on iha turvoksissa ja nännit on arat. Suolasta tekee koko aika mieli :wacky: Väsymystä on ollu myös vähän ja öisin ei taho saada nukutuks, kun oon tottunu nukkuu mahallee ja rintoihin sattuu jos kääntyy

Mulla on ollu viime päivinä ihan ihmeellisiä mielialan muutoksia. Ja nyt hävettää ku menin miehenkin haukkumaan aamulla ennenkuin lähti töihin... Sillon se tuntu et syystä :banghead: :happy:

Viimeset kolme päivää oon kärsiny päänsäryistä. Eilen illalla menin nukkumaan ni särki päätä ja aamulla kun heräsin niin särki edelleen päätä. :meh:

Tissit on edelleen herkkänä, mut ei kuitenkaan enään niin kipeänä kuin aiemmin. Tänään ensimmäiseen ultraan jee! :)

Täällä ollaan aika lailla oireettomia vielä... Välillä pientä jomotusta ja raudan makua suussa. Niin no turvotus on iltaisin aivan järkyttävä.

Mulla ei mitään kauheita oireita ole ollut, kokoajan väsyttäis ja sit aamuyöstä 3 jälkeen ei enään yhtään väsyttäis, mutta pakko sitä on silloin väkisin yritettävä nukkua että jaksaa töissä päivällä olla.

Täällä ei oo pahasta olosta tietoakaan, turvotusta on kyllä vaikka muille jakaa. Tuntuu että heti plussan jälkeen maha turpos niinkuin olis neljännellä kuulla?! o_O
Ennen plussaa särki päätä parina päivänä aamusta iltaan, mutta nyt sekin on onneksi jäänyt pois, toki vielähän se kerkeää alkaa jomotella uudemmankin kerran.
Ekat itkupotkut vedin miehelle eilen, sillä hetkellä omasta mielestäni suutuin oikeasti ihan aiheesta, hetken päästä itkeä tirskutin kuinka en olekkaan sitä mieltä..

Ja kuinka paljon voi ihmisen tehä mieli kaupan pullamössö-valmishamppareita!?! Ikinä syö niitä muuten, mutta nyt kyllä maistuu :)

Aurora_ niin samaa mieltä tuon turvotuksen kanssa...

Yöllä heräsin levottomiin jalkoihin, enkä meinannu saada uudelleen unta. Nousin sitten ylös ja kävin vessassa, sen jälkeen tuli taas uni.

Ihanaa kun alkaa olemaan ekoja ultria :) mulla ultra vasta viikon päästä ke jolloin olisi 7+0

Tiltti 5+6

Tää pahoinvointi on kamalaa! Kävin tänään akupunktiossa ja meni onneks sillä ohi. Ens viikolla viä uusi aika, että helpottais varmasti. :)

Joo täällä on kans koko työpäivä nieleskelty.. Olo helpottaa jos saa jotain pientä syötyä. En tiiä pitäiskö ihan reilusti vaan ottaa saikkua kun koko työpäivä on tällaista selviytymistä..

Kamalaa tuo pahoinvointi, toivottavasti mahdollisimman moni siltä välttyy! Itselläni ei vielä (kop kop) sitä luojan kiitos ole. Tyhjän mahan kuvotus tuli tutuksi esikoista odottaessa mutta siihen onneksi auttoi aina syöminen.

Nyt ollaan vasta tooooosi varhaisessa vaiheessa (öööö, 4+0) ja oireena on ainoastaan lieviä menkkamaisia kipuja. Ja naama kukkii, jesh :meh: Kuluisipa nyt nopeasti aika jotta päästäisi edes vähän turvallisemmille viikoille!

Täällä on jatkuvaa etovaa oloa, ei onneksi oksentelua. Ruokahalu on kadonnut melkeinpä kokonaan, mitään ei tee mieli syödä. :dead: Hirveä väsymys koko ajan, voisi vain nukkua ja rinnat ovat turvoksissa sekä kipeät. Mulla kanssa naama kukkii, tosi kiva...

Takaisin