Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös tytöt vie äitinsä kauneuden? ;) Nojuu oli mullakin poikaa odottaessa, tyttö ja poika oireita molemmissa :)
Ootteko tehny testejä kumpaa odotatte? Kiinalainen syntymäkalenteri yms :)

Yritin tehdä sitä testiä kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan ja sain vastaukseks että ois tyttö.:) en kyllä tiiä, että teinkö sen testin oikein:D Oon myös kuullu jotain juttuja siitä, että jos iho menee tosi huonoon kuntoon, niin olis poika tulossa, mut eihän näistä kai koskaan oikeen tiiä, etenkin kun on vasta eka lapsi, niin en osaa lukea näitä oireira yhtään..:D

Mulla on kans tänään särkenyt koko päivän päätä...saattaa kyllä johtua siitäkin et niskat on ollu jumissa aamusta lähtien... Ja tää turvotus....turpoaako muut kuin pulla taikina? Mulla tulee se hirvee turvotus klo 18 tarkalleen ja jatkuu iltamyöhään asti. Mulla on ollu sellasta lievähköä kuvotusta aamupäivisin , mutta menee aika pian ohi. :)

Onko muut syöny raskausvitamiineja? Ite syön multivitan raskaus ja imetys vitamiineja.

Jei!! Tänään 6+0! :) :)

Mä syön kans raskausvitamiineja mut tuntuu et ne vaan huonontaa oloa etomisen suhteen niin nyt oon pitänyt muutaman pv väliä.

Meille ois tulossa kiinalaisen kalenterin mukaan kolmas tyttö <3 kaksi edellistä pitänyt ko kalenterin mukaan paikkansa.

Multitabsin raskausvitamiineja syön ja niitä kalakapseleita kans, tulee niin huonosti syötyä kalaa tms. Minisunin mammavitskut aiheutti mulla ihan oksennusoksennus oloja, heti kun vaihto toiseen ni loppu oksentelu tablettien takia :o Lueskelin et joku sidosaine voi aiheuttaa semmosta. Voisit Tiltti kokeilla jonkun toisen merkin? :)

Mulla on noita Multivitan raskaus- ja imetysvitamiineja. Kävin samantien lähiapteekissa ostamassa, kun testiin pamahti kaks viivaa, haha

Jannski mulla oli eka niitä minisuneja, nyt on toista merkkiä ja sama jatkuu :/ täytyy koittaa ottaa yötä vasten jos selviäisi lievemmillä sivuvaikutuksilla

Mulla kans ollu semmonen oksuolo pitkin päivää.. Välillä ollu ja välillä ei.. Ja nyt illalla lykkäs pääkivun.. Normaalisti pääkipeä ehkä sen 2krtaa vuodessa. Ja tosiaan.. Noita näppyjä mullakin rinnus täynnä.

Ota Tiltti yötä vasten joo ja iltapalan yhteydessä, en ota enää mitään tabuja tyhjään mahaan, tulee aina huono olo :D Ja reilusti vettä perään jos vähä ees auttas.

Oonkohan ihan hullu kun oon vähän kade teille joilla on jo pahoinvointia?! :D Täällä olo on turvotusta ja satunnaista juilimista lukuunottamatta melko normaali, eikä musta tunnu kovin "raskaalta". :)

Rumpnisse, ymmärrän sun fiilikset, mulla ollut joskus samaa, tai välillä ollut siitä huolissaan, jos oireet on hellittäneet jonain päivänä tms. On tämä niin ristiriitaista... ;) Koskapa ihminen yleensä on iloinen pahoinvoinnista tai kateellinen niille, joilla sitä on? :D Samaa ristiriitaisuutta oli ennen esikoisen synnytystä, kipua odotti ja toivoi kun tiesi että se tuo "pääpalkintoa" lähemmäksi :)

Tänään testattu digillä 3+ :) Aika jännä että viikko sitten sunnuntaina tuli 1-2, viime perjantaina 2-3 ja nyt maanantaina jo 3+. Tänään kyllä on huonoin aamu ikinä kun silmät sai auki ni alko jo huono olo :( Nousee ainakin tuo hcg nopeasti testien mukaan, ihmekkös kun oksettaa :D

Rumpnisse täältä lähetän sulle huonoa oloa ;) mä en kyllä kaipais tätä yhtään. Koko ajan pala kurkussa :x mutta ymmärrän toki sun ajatuksen :)

Tiltti 5+5

Mä oom Rumpnisse miettiny ihan samaa!:D Tai siis.. mun on vielä jotenkin tosi vaikee uskoo että olisin oikeesti raskaana, etenkin kun ainoot oireet on tällä hetkellä näppylät ja väsymys:D Ehkä uskon vasta siinä vaiheessa, kun maha alkaa kasvaa..

Täällä on kanssa etovaolo astunu kuvioihin ny viimesen parin päivän ajan. Esikoisen odotuksesta on vielä liian tuoreessa muistissa ne aamut töissä kun kovassa kiiressä piti touhuta mutta mun aika meni vessassa juoksemiseen. En tiedä mitä ajatella että selviäis niiille viikoille kun oksentelu helpottaa...

SAANKO VALITTAAA!?? Kualen kohta tänne toimistolle, mua oksettaa niin että huhuh. Vihaan oksentamista mutta jos sormet näyttäisin kurkussa niin tulis varmaan koko loppupäivä olantakaa, että taidan jättää näyttämättä, mutta mä en oikeesti kestä tätä. Viime raskaudessa ihan sama juttu. Viikko 6 oli PAHIN!!! Ja niin näyttää olevan. AAARGH... Anna mun kaikki kestää PERKELE!!! Olkaa nyt ILOISIA jos teillä ei ole tätä... nauttikaa oireettomuudestanne hyvät kanssamammani :Heartbigred

Tänään plussattu, mutta oireiden takia päättelin jo aikaisemmin, että nyt on varmaan tärpännyt. :) Vessarallia yöllä (kamala pissahätä koko ajan), vatsa ihan turvoksissa, iltaisin todella kova väsymys ja hetkittäin pyörryttää. Toivon todella todella paljon, että tuo pahoinvointi ei eksy tänne. Kaikki muut oireet vielä kestäisi, mutta se kuulostaa kammottavalta.

"Ihanaa" kuulla että muilla sama vaiva :) ei tarvi yksin kärsiä! Mä en tiedä selviinkö huomenna töihin..esimiehelle en vielä haluis kertoa mut vähän pakko jos oon poissa 24/7 pahoinvoinnin takia..

Takaisin