Minäkin huomasin tuon inkiväärijutun vaihtelevan maittain kun googlettelin syötyäni ruokaa jossa oli inkivääriä. Pitääpä olla tarkempi Ja jännä kyllä ettei aspartaamia oo vielä kielletty. Mulla on laitti limut ollut paheena niin nyt sitten oon yrittänyt vähentää kovasti. Kun alkoholin jättäminen ei tee heikkoakaan ja tupakkaa en oo koskaan edes maistanut, mutta toi limu on paha.
Mulla on tän viikon ollu nyt oikeen selvää yökötystä että melkeen tullut oksennus, muttei ihan. Ja hirvee nälkä tulee pari tuntia sen jälkeen kun on syönyt ja pitää syödä taas että olo helpottuu. Päiväunia täytyy ottaa edelleen.
Vatsa on turvoksissa silleen ettei näytä tavalliselta kun on pitänyt ottaa sellanen "ennen"-kuva niin oon odottanut että turvotus laskis, mutta ehkä sitä ei enää tapahdu. Ootteko muuten ottanut jo mahasta alkukuvaa tai positiivisen raskaustestin kanssa kuvaa? Jossain netissä oli kiva mustavalkoinen kuvasarja jossa ekassa oli nainen ja testi, sitten nainen ja iso maha ja sitten nainen ja vauva :)
Nyt huomaa myös nää hormoonit. Oon yleensä rauhallinen ihminen niin nyt oon huomannut, että tulee hirveitä herjoja mieleen vaikka työkavereista, en oo vielä onneks päästänyt suustani, mutta pienimmätkin jutut on alkanu ärsyttää niin hirveesti!
Kaiken lisäksi muhun on iskenyt flunssa! Hirveä pääkipu, yskä kurkkukipu flunssa. Niin mikä avuksi? Tähän asti oon ollu ilman lääkkeitä siitä kun alettiin yrittää lasta. Mutta nyt oon joutunu ottaa välillä panadolin. Onko kellään muita vinkkejä kun ei mitään findrexinejä sun muita nyt voi ottaa.