Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En oo kohta vuoteen imettänyt, mutta tuntui just samalta kun maito oli pakkautuneena yhteen rauhaseen. Se ongelma katosi onneksi yön aikana :)

Mulla on vointi vaan huonontunu tässä, eilen meinasin pyörtyä kun töissä joutuu seisomaan niin pitkiä aikoja paikoillaa, on ilmeisesti verenpaineet vähän alhaalla. Muutenki ollu tosi huonoa oloa heti jo tunti syömisen jälkee. Oon kyl aika pitkälti kyllästyny raskausoireisiin, loppuis jo!

MasuKK1 sama täällä.. Viikon jo ollu pahoinvointia ja mahassa myllertänyt. Ei auta vaikka kuinka tiheään tahtiin söis varsinkin aamulla, joskus päivällä olo helpottuu ja taas illalla ennen kun menee nukkumaan niin alkaa uudestaan pahoinvointi.Loppuis jo tätä ei enää jaksa, onneks sentää mies on nyt kotona nii voi auttaa lapsen ja koirien kanssa :)

Täällä on iskenyt pahan luokan paniikki että pitääkö soittaa neuvolaan ja pyytää vielä yhtä ultra aikaa ennen np..... Ei oo mitään oireita. Ei edes niitä jeevana repäisy kipujq..... Rv 10+3

Mä en oo ees kysyny että pääsiskö aiemmin ultraan.. tääl moni tuntus saavan ihan kyselemällä noita aikoja heti kai mä oon vaan nii kiltti ja sääntöjen orja kun en oikeen muuta ku odottele mitä tarjotaan.

Meidän kunnassa ei saa ultraa vaikka tulisi vuotoa ja vaatisi alkuraskauden ultraa. Ei auta myöskään vaikka soittaisin ja kertoisin oireettomuudesta. Ison kunnan haittapuolia.

Sama täällä, ei auta kitinät, varhaisultraan ei pääse ellei ole todella painava syy. :meh:

Miulla on hajuaisti (ja makuaisti) hirmu herkillä, jouduin tänää valikoimaan kaupasta miehelle uuden suihkusaippuan kun nykyinen rupes haisemaan nenään niin pahalle :D vaikka oon senkin valinnut! Miulla on huomenna eka neuvola, jee!

Oon kyllä ollu tänään ihan naatti vaikka sain nukkua 10. Ihan järjetön väsymys. Huh :/

Mun kolme edellistä raskautta on ollut hyvin vähäoireisia ja n viikoilla 8 kaikki vähäisetkin oireet ovat kadonneet. Nytkin tämä neljäs raskaus alkoi vähillä oireilla mutta viime viikot ovat olleet ihan karseita. Koko ajan etoo, syö tai ei.. Kun aloittaa ruokailun, alkaa välittömästi syöminen tökkiä. Väsyttää ihan sairaan paljon. Mä en ikinä nuku päiväunia mut nyt kun mies tulee töistä kotiin, nukahdan melkein päivittäin johonkin sohvan nurkkaan.. Mulla on herännyt epäilys et mitä jos siellä mahassa onkin kaksi vauvaa?!

Mulla on Kerttu ihan vastaavaa. Koko ajan huimaa ja syöminen tökkii. Jo syödessä tulee huonompi olo, kun mahassa alkaa kuplia. Syömisen jälkeen taas ei huvita muuta kuin pötköttää. Ja väsymys on hurjaa, sammun joka päivä sohvalle. Meillä on vasta esikoinen tulossa, ihailen teitä jotka hoidatte vielä lapsiakin tässä olotilassa.

Täytyy vähän avautua..
Kun kävin päivällä ar ultrassa 7+1, ja lääkäri oli sitä mieltä että kehitys on viikon jäljessä.. Sydänääniä ei siis löytynyt. Ei osannut sanoa johtuiko liian aikaisesta ultrasta vai siitä että kehitys on pysähtyny..
Viikon päästä tosiaan uudelleen.
Mut nyt vaan pelottaa.. :( ihan jäätävä lonkkakipu alkoi vielä tässä illalla ja alavatsakin on ihmeellisellä tavalla kipee.
Miten ihminen jaksaa viikon..?

Onko muilla ollut vatsa löysällä? Mie jouduin istumaan toissailtana varmaan puolisen tuntia pöntöllä ku nukkumaan mennessä rupes mahassa kiertämään ihan hirveesti ja mahaa koski aika paljon!

On ollut välillä löysälläkin, oli tos pari päivää ainakin. :/

Mulla on edelleen, kyselin samaa joku aika sitten. Vatsa on ihan sekaisin jatkuvasti, ja syöminen vaan pahentaa asiaa. Samoin ilmavaivoja riittää, maha on kuin ilmapallo.

Sjh varmasti raskasta tuo epätietoisuus, varsinkin jos viikon joudut odottaa :sad001 Voi toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin! Onko sulla tarkkaa tietoa raskausviikoista, eli milloin ovulaatio/hedelmöitys tapahtui?

No, en mee varmaks sanomaan nyt enää mitään.. Odotellaan.. Kai tää menee niinkuin pitääkin, oli lopputulos mikä vaan. Raastavaa tää epätietoisuus.

Minulla on ollut useamman vuoden ajan enemmän tai vähemmän jatkuvaa ripulia (vatsa sekosi leikkauksesta), mutta nyt raskauden alettua ripuli on kokonaan hävinnyt, eikä ummetustakaan ole ollut. Toivottavasti muutos on pysyvä. :D

Mulla vatsa elää ihan omaa elämää nykyisin millon ummettaa millon ripulittaa, ilmaa on ihan sikana. Tuntuu että kehon hallinta ja erityisesti suolen toiminta on menetetty täysin ton pikkuihmisen ja hormonien armoille.

en lukenut koko ketjua, mutta onko muilla ollut alaselkäkipuja raskauden alkuvaiheessa? itellä siis nyt rv 10+2 ja on nyt parina päivänä ollut ihan jäätävä selkäkipu. Panadolia oon sitten ottanut ja sillä helpottaa...

Takaisin