Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä varmaan saan tolla perusteella molemmat.. nimimerkillä naama kukkii ja suupielet kuivat ja punottaa ja olo on kun ois rekan alle jäänyt ja pyttyä saa halailla tasasin aikavälein koko päivän. Huh..

Ainakaan suvussa ei ole yhtään kaksosia kummallakaan puolella joten en usko. Kyllä mulle se yksi ihan riittäisi :D saattais olla että pyörtysin ultrassa jos sanos että siel on kaks. :D

Mä oon pelännyt joka kerta et tulee tuplat, mm. oma isä on kaksonen

Saa nähdä osuuko jonkun meistä kohdalle ne kaksoset :) Mulla on itselläni kaksoisveli joten sikäli riski on olemassa :grin

Mulla meinas lerva lentää ku viikkasin ulkona kuivuneita pyykkejä. Haisi muka niiin pahalta.
:D

Mä kun sain tuolta neuvolasta nyt ohjeeksi alku viikolla että pitäis mittailla verenpainetta kun neuvolan mittari näytti melko huikeita lukemia.. parhaillaan 152/92... No kotona sit sait jo paljo parempia lukemia 130/80 mut tänä aamuna sit taas mittaisin 130/90 onkohan kellään muulla odottajalla ollut korkeat paineet ja mitä tehty? Joudunkoha mä syömään jtn lääkkeita kohta jos nää ei rauhotu.. pelottaa jo että tulee sit joku raskausmyrkytys tän takia..

Isäni toivoo minulle kaksosia, mutta yhtä tässä lähtökohtaisesti odotetaan. Voihan sieltä identtiset putkahtaa. Olen itse identtinen kaksonen, mutta en ole lapselleni geneettistä sukua, vaan lahjamunasoluilla mennään :)

Kaksosia on yritetty aiemmista siirroista, mutta olen totaalisen onnellinen tästä, joka nyt masussa kasvaa. Olo on turvonnut, mutta muuta erityistä ei juuri nyt ole, paitsi tissit tietty turpeessa :) Kaksoissiskollani oli paljon etomista, joten katsotaan miten mun käy. Hän söi pitkälti kurkkua ja tomaattia, eli raikkaita asioita raskausaikoinaan. Ennestään laihan ihmisen paino nousi 7 kiloa.

Bb mun käsittääkseni verenpainelääkitys tulee, jos on liian korkea verenpaine, mutta voihan toi sun johtua ihan siitäki ku kroppa on ollu kovilla pahoinvoinnin vuoksi :) mul tulee aina neuvolassa korkeammat verenpaineet ku kotona. Alan saman tien jännittää sitä mittaamista ku tiedän et tulee niin sit paineet nousee ;)

Mendinia, niin se neukkutäti sanokin että jos paineet huitelee taivaissa niin lääkitystä lähetään sit miettii.. oon nyt sit yrittäny kaiken ylimääräsen suolan poistaa ruuasta ja salmiakit (yhyyyy mun heikkous) heitin miehen syötäväks ja en taida ihan huomenna syyä.. Ja tosiaan sairaslomalle kun jäin pahoinvoinnin vuoksi niin oon aika rennosti vaan ottanut, ens viikkokin on lomaa joten saa olla rauhallisesti.. käsittääkseni parhain tapa pitää paineet kurissa.. luin jo netistä että voi istukkaan vaikuttaa huonolla tavalla ja että sikiön kasvu kärsii tai voi aiheuttaa kuolleisuutta.. no näitten nettijuttujen lukeminen ei varmaan yhtään ainakaan asiaa auta.. mut mittailen nyt pari viikkoa ja soitan neuvolatätille että mitä tuloksia oon saanu ja onko sen mielestä syytä tehä jtn.. tosiaan ne pissa/verilabratki vasta parin viikon päästä ni tietää ettei sit oo sitä valkuaista pissassa..

"Pelkään" kans kaksosia ja kävin tekemässä jonkun testinkin (nehän on aina hyviä), että mitkä mahdollisuudet kaksosiin olisi. Ainakin seuraavat kohdat osui: Äitini on kaksonen, olen lievästi ylipainoinen sekä tupakoin (plussan jälkeen lopetin heti). Ehkä turhaa jossitella ennenaikaisesti :wink

Oireita: Tuntuu samalta, kuin menkat olisi alkamassa ja voisin syödä kokoajan.

Itsehän salaa toivon että saisin tuplat, hullu kun olen, suvussa löytyy niitä kummankin puolelta nimittäin :) Mutta pääasia että saisin edes yhden nyytin syliini helmikuussa <3

Mutta itse asiaan; tänään ollut aika oireeton ja siksi stressintäyteinen päivä, nännit ovat edelleen arat niin kuin joka päivä, mutta jatkuva jano on viime päivien aikaan helpottunut... Lisäksi joka päivä alavatsaa on nippaillut, mutta tänään ei ole mitään sen suuntaistakaan ollut :( Tiistaina oli tosi kipeitä vihlasuja alamahassa ja torstaina juili tosi kovasti koko päivän navan oikealle puolelle, mutta se meni sen päivän aikana ohi... Lauantaina ja sunnuntaina taas juili normaalisti alamahaan, mutta tänään ei tosiaan mitään... Ja kun tällänen stressaava hermoheikko olen niin koko ajan pelko persuuksissa mietin että onkohan siellä masussa ketään vai ei... Pitäisi vaan olla tosiaan sillä asenteella että niin kauan kun joku lääkäri tms. sanoo että en ole raskaana niin siihen hetkeen asti olen...

Itselläni epäilykset heräsivät kun naama pamahti täyteen pientä näppylää joita myös finneiksi kutsutaan :D Ja poskia kuumottaa sekä punastuin hirvittävän helposti. Myöskin täällä mahaa nippaili ja tunne siitä, että menkat alkaa on läsnä. Tänään siis tuli haamuviiva..Huomenna uudestaan ;) Sen jälkeen voin jo uskaltaa ilmiantaa itseni tänne :D

Mulla alko jonkinasteinen pahaolo... Viikkoja 5+jotain ehkä, vois laskee tarkemmin :D Mut etoo vähän koko päivän, tympeintä on ollu, kun jotkut pesuaineet alkoi eilen haista kauheelle, esim. Fairy. Semmoselle ällöimelälle, hyh... Ja tuhdimmin saa syödä, ettei tule heikko olo. Mutta yrjöilyä ei kuitenkaan ole vielä onneksi ollut :)

Meikällä tuli eilen oksu jumpan jälkeen. Aika voittaja fiilis :| Sisulla kuitenkin pitäisi treenata ainakin vuoden loppuun.

Voihan Väsymys sentään!!! Uusin oire, eikä naurata!
Nukuin vkl hyvin, lauantaina 9.30 vasta nousin ylös (todella harvinaista mulle!) ja sunnuntaina klo 9. Tänään klo 7 soi kello mutta heräsin 8.45 O.O
On vapaapäivä, mutta klo 9 piti olla jo menossa. Nyt otin torkut kun taas nukutti. Huhhuh, toivon että hellittää jossain vaiheessa :D

Tääläki väsymystä ilmassa.. :-( eilen sain nukkua niin paljon ku halusin mutta tänään mies taas töissä niin pitää lapsesta itse huolehtia. Noh, aina itekki päikyille ku tyttö nukkuu ja nukkuu kuitenkin vielä aikalailla kolmet päiväunet. :-D Ja voi tätä kermavaahto himoa! En yleensä tykkää edes kermavaahdosta. Esikoista odottaessa oli kans sama himo! :D

Takaisin