Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No se oli sitten niin että eka sairasloma raskauspahoinvoinnin vuoksi hommattu.. tänä aamuyönä kun heräsin niin oli tosi lähellä että ei oksennus tullu.. otin sit mehukeittoo ja vettä ja nieleskelin puol tuntii ja nukahin taas ja herätessä sama juttu... Päivä päivältä menny pahemmaksi :S pelottaa jo mitä huomenna.. varmaan lentää oikeesti jo yrjö..

Heippa! Mä en oo vielä tonne listalle itteeni ilmottanu kun vielä niin alussa mutta pakko jakaa tänne mun ensimmäinen raskausoire joka siis tuli jo ennen plussaamista ja mistä arvasin heti olevani raskaana: tisseistä tulee maitoa!! :D esikoinen tällä hetkellä 7kk enkä oo imettäny viiteen kuukauteen kun maidon tulo vaan lakkasi. Pitäisköhän alottaa uudestaan :D

Tervetuloa heidä :) hassua et se noin alkaa :D piskottain vai että sitä ihan oikeasti TULEE? :D

Täällä oireina on jatkuva vessassa ravaaminen ja tissit ihan hullun arat! Pelkkä hipaisukin sattuu! Ensimmäinen raskaus jatkui hieman yli rv 9 ja silloin ei tullut missään vaiheessa pahoinvointia tms. joten sormet ristissä, että ei tulisi tälläkään kertaa!

Jäätävä menkkakipu alavatsassa herätti tekemään testin ku vuotoa ei kuitenkaan tullut. Plussaha se siellä <3 nyt pari päivää hiki ja palelu vuoron perään ja päätä särkee vähän väliä. Vatsaa nippailee vähän edelleen. Ruoka ei tahdo oikein maistua. Aamukahvi uppoaa edelleen hyvin, koskaha se ihana hetki jää niin kuin edellisen kohdalla kävi :D

Mä oon niin varma, että tulokas on poika. Kolme mustaa karvaa ilmestynyt alavatsalle. Vai tuleeko sieltä sittenkin kolmospojat? :grin Tänään uutena oireena herkistynyt hajuaisti. Ihan ku koko ajan nenässä haisis tissihiki ja nyt ku mies paistaa tuolla jauhelihaa ni voisin oksentaa ton pahan hajun takia:fart005. Voisin myös nukkua 24/7.

Lälly: täällä kans hajuaisti tuntuu herkistyneen.. Mulla tuo koiranpentu vielä välis pissaa lattialle, niin siivotessa tuo tolu haisee jollekin aivan kamalalle.. Oikein pistävä tuoksu. Ja jääkaappi haisee. Vaikka sen pesis päivittäin.

Muoks. Poikaolo täälläkin. Tai en tiedä onko se vain toive :D

Tää muistamattomuus on muuten jotain ihan järkyttävää :D pitää viesti lähettää moneen kertaan kun ei muista mitä kaikkea piti kirjottaa :D

Saa nähä, et miten mun hajuherkkyys menee. Nyt oon niin kauheessa räkätaudissa, et mikään ei haise millekkään, eikä myöskään maistu. Jännityksellä vaan odottaa, et mites sit kun taas tilanne normalisoituu.

Mullakin ehkä vähän poika olo. Tänään kun väsäsin tota allekirjotuksen tickeriä, ja olin laittamassa vaaleanpunaista janaa, niin tuli sellanen, että ei voi laittaa, kun se on poika :D

Ai niin, oon unohtanu koko tickerin kun ei se tällä sovelluksella edes näy :D piti kyl tehä se myös tonne rimpsua pidentämään :D

On nää mielialat muuten aika ailahtelevaisia. Eka kirjotan uä ketjuun, että onkoha sielä mitään hengissä olevaa, ja sit seuraavaks oon sitä mieltä, et sen täytyy olla poika xD. onneks sairasloma loppuu huomiseen, joten "pääsee" töihin, ja saa ehkä hieman jotain muua ajateltavaa edes välillä.

Mulla oli eilen ihan hirvee hormooniryöppy.. ilta meni aivan plörinäksi. Kävelin töistäkin kotiin 8 jälkeen illalla kun olin niin kiukkunen että en suostunu miehen kyytiin edes lähtee :D istuin vaan yhden kivan sillan kupeessa ja itkeskelin ku nuorena istuin siellä hyvän ystäväni kanssa monesti höpöttelemässä henkeviä. :D aivan naurettavaa. Olin kotona puoli 10 aikaan vasta ja aivan väsynyt ja itkenyt silmät viivoiks :D nyt naurattaa että oikeesti mitä?

Just mietin kans että kuinka paljon kirjotan mitä sattuu :D ekassa hetkessä huomaa ettei oo oireita enää ja toisessa niitä onkin niin paljon että niistä vois muka jotain päätellä :D

No ei sitä maitoa nyt suihkuamalla tuu mut pari kertaa tullu paitaan märät läntit ja puristamalla tulee lisää. Onneks oon äitiyslomalla, vois olla vähän noloo jos töissä olis tullu (asiakaspalvelutyö) :D

Mulla alkoi eilen illalla pahoinvointi ja nyt tuntuu että se on taas illaksi tulossa. Esikoisesta ei ollut tällaista. Tää olojen erilaisuus tuottaa poika-aavistuksen. Esikoisesta sain aknen; nyt finnejä tuli just ennen plussaa, mutta ne ovat jo kadonneet.

Tänään jätin ennen pakollisen aamukahvin pois ni ei ollu niin paha olo aamulla :) ehkä näitten olojen kanssa viel oppii elämään :)

Takaisin