Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja bb, turvotusta löytyy!!! Vaikka muutenkin on vähän ylipainoa niin nyt se vasta siltä näyttääkin... Toki jos yhtään on samanlainen raskaus kun mun äidillä on (kaikki 4) ollut, näytän jo rv 12 siltä et saisin mennä suoraan synnärille :D

Mä oon siis tehny jo yhteensä 6 testiä :D ja muuten varmaan oisin jo ostanu lisää ellen nyt yrittäs vaan oottaa vaikka sitä neuvolaa.. ja ekaa ultraa oli siel ny jotain tai ei :o

Bb: tossa vähän turvotuskuvaa :D eka kuva on otettu toukokuussa just ennen ovulaatiota ja tokan kuvan nappasin äsken :D toki kuvakulma on hiukan eri, mut kyllähän tosta näkee et turvonnu on! Ja siis kiloja ei oo tullu lisää.....
ImageUploadedByVau Foorumi1433759625.481993.jpg

Mä en tehny ku kaksi testiä ja päätin, että näillä mennään. :) jos tulee epätodellinen olo, niin nappasin kuvan ja niitä oon sitte vahdannu:"D mutta mutta oireita, väsy, rinnat arat ja lievä kuvotus oikeestaan koko ajan ja eilen illalla oli taas alaselkä vähä kipeä. Aluksi pelkäsin tosi paljon että menee kesken taas, mutta uskon elämään ja elämässä jos joku asia tapahtuu että sillä on merkitys. Taivaan isä tietää mikä on parhaaksi. :) ja viime km jälkeen oon oppinut niin paljon asioita. Ja hullulta kuulostaa, mutta kyllä joku tarkoitus myös oli km, koska LA on tänä torstaina ja me eletään täysin remontin keskellä, meillä ei oo ees keittiöö :"D että miten mä siellä nyt pienen vauvan kans eläisin. :) mutta oon saanu rauhoitettua mieleni.

Kuusi testiä?! :hilarious: Ihana!

Ja ihana masunalku, Silv! <3 Mulla on vaan... sellainen ei niin ihastuttava röllykkä. :grin

Tollanen röllykkä se mullakin on, täynnä nestettä ja ilmaa, jee! :D ihan oikeesti, enpä oo ennen saanu painettua kuvioita vatsaani ja nilkkoihini.... Pikkusen meinaa kerätä nestettä...

Mulla on kans ihan kauhee turvotus! Eipä pysty pitää housuja ku puristaa ja sattuu. En muista et ois esikoiselta tämmöstä ollu! Sitäpä saa lähtee housuostoksille seuraavaksi.paino ei tosin oo noussu mut niin on läski olo. Ilmavaivoja,ummetusta,röyhtäilyttää,nälkä koko ajan yölläki pitää kerran käydä syömässä,vessassa pitää juosta,vatsaa ja rintoja kivistää,nippailuttaa,sattuu,juilii,pakottaa.Haluttaa koko ajan vaan en saa sitten org. Väsyttää koko ajan vaan yöllä ku Pitäs nukkua ni ei nukuta.Ei ollu näin vaikeeta viime raskaudessa.ja niin paha olo...yökkäyttää hampaidenpesu ja hajut ja kyykistely. Hiukset ja kynnet on paksut ja kiiltävät. Palelee ja välillä kuuma ja sitte taas vähä palelee. Viimeiset kaks viikkoa kuvittelin et olempa taas flunssassa ku päätä särki ja poskionteloita jomotti mut sit selviski et oon raskaana. Hirveesti on oireita et ne kyllä muistuttelee salamatkustajasta vaan on niin epätodellinen olo etten usko ennen ultraa. Esikoisesta oli vähän jotain oireita ja loppua kohden lisäänty mut nyt tuntuu et voiko tää mennä vielä pahemmaksiki? Eka raskaus oli niin helppo.

Sil. näyttääpä ihan vauvamahalta :)! Mä oon paljon tasapaksumpi turvonneen pötsini kanssa, ja se pieni pyöres on aivan tuolla alavatsalla.

Mä oon tehny varmaan 10 kpl testejä :D Viimeks varmaan eilen, että oon nyt ihan varmasti raskaana :D Ei olis pitäny ostaa niitä 20 kpl tukkupakkausta, kun niitä on vieläki jäljellä :P

Tanikka: Kuulostaa niin tutulta. Ainut, että mulla ei oo toistaseks ollut tota yökkäilyä. Tosin nyt kun oon flunssassa, niin aina kun aivastaa, niin on sellanen olo, et tuleeko oksennus, vai aivastus.. toistaseks onneks vaan aivastus.

Mun maha on myös aikamoinen! Ja tissit kipeät. Pahaa oloa ei ole mutta jatkuva nälkä. Olen kyllä aika ahmatti ettei outoa mulle. Tänään pitäisi mennä spinniin kokeilemaan että kuis tuo treenaus! Eilen 30min kävely oli pelkkää puuskutusta, johtuu varmaan allergialääkkeiden lopettamisesta.

Onko muut urheilleet ja millä menestyksellä?

Mulla on kans kauhea turvotus noussut tämän päivän aikana. Ja lisäksi KUUMUUS. Mie olen aivan tulessa kokoajan ja jos riisuu liikaa vaatetta, niin tulee kylmä :( ja eilen illalla tuli takaisin vanha tuttuni levottomat jalat. Pääsin niistä eroon viime raskauden jälkeen ja nyt ne on takaisin :'(

niille ketkä huolissaan oireettomuudesta: on ihan normaalia ettei oireita näillä viikoilla vielä ole, kyllä niitä vielä ehtii tulemaan runsain mitoin! :D

Mulla myös aika vähän oireita, samoin oli ekassa raskaudessa. Pahoinvointi tais alkaa vasta 8 viikon paikkeilla :) tällä hetkellä etoo vaan esikon kakkavaipat, alavatsaa juilii ja rinnat tuntuu oudoilta mut eivät särje :)

Rröyyyh.. kyllä muaki röyhtäyttää ja pierettää ja turvottaa mut en mä nää mitään semmosta huikeaa turvotusta..lähinnä sama pötsi ku ennenki pitää ottaa kuva ja verrata huomen aamuna että onko nyt olevinaan jotai viikossa tapahtunu. :D nyt on kyllä tänää ollu ajoittain niin huono olo että ehkä täällä kropassa jotai tapahtuu.. plaah ois jo neuvola ja ois jo ultra ja ois jo vaikka mitä oon malttamaton !!! Aaargh. :D

Jee mäkin tuun tänne höpiseen oireista! ...Tai pikemminkin niiden puutteesta... Mulla ei ole muuta kuin välillä kohtauksenomaista vatsakipua. Semmosta polttelua. Päivä ennen plussaa ja plussapäivänä oli sellaista vihlontaa kohdun tuntumassa, mutta nyt enää tuota polttelua ja juilintaa. Mutta vatsakipuilu taitaa olla tässä vaiheessa aivan normaalia?

Sitten jos oikein kaivelemalla kaivelee oireita, niin ehkä on ihan pikkuisen herkemmin huimannut ja nälkä on erilaista, sellaista kuin vatsa olisi ontto ja ruokaa pitäisi saada HETI :D hankala selittää.

Km raskaudessa oireita oli paljon enemmän ja aikaisemmin, niin vähän mietityttää nyt tämä oireiden vähyys.. Mutta ehkä se kertoo normaalisti etenevästä raskaudesta, eikös niitä "the" oireita, esim. pahoinvointia, väsymystä jne. voi ihan rauhassa odotella myöhemmillä viikoilla alkaviksi? Mutta vaikka ei oireita olekaan, yritän elää päivän kerrallaan ja nauttia siitä että ylipäätään plussan testiin saimme <3

Täällä on viime päivinä ollut meljo oireetonta. Tänään kuitenkin suorastaan musertavan kova kipu aivan alavatsalla. Jouduin ihan pysähtymään ja pitämään kaiteesta kiinni ja keräilemään hetken. Kipu kesti vähän aaltoillen n. 5minuuttia. Nyt illalla ollut kevyttä nippailua. Mä oon alkanut ihan tosissaan pelkäämään sitä keskenmenoa :/ onko teillä muilla ollut kovia "kipukohtauksia"?

Ei ihan nuin kovia kipuja, mutta muistan viime raskaudessa olleen sellaisia repäiseviä kipuja kun teki jonkun nopean liikkeen.

Mulla on ollu noita kovempiaki kipukohtauksia. Mut tosiaan muutaman minuutin ja ohi.. siis nyt tosissaan tää pahoinvointisuus alkaa.. nyt ois 6+1 menossa ja ihan kamala yökötys meneillään.. oikeestaan koko päivän ollut eikä auta kyllä syöminen.. etoo kokoajan.

Muokattu viimeksi:
Mulla ei oo enää mitään mainittavia oireita :( jos yskin niin alamahaan sattuu kuin puukolla iskisi. Kuinka pelkäänkään keskenmenoa :sad010

Mulla ei mitään nippailuja eikä kipu tuntemuksia ollut ensimmäisessä raskaudessa, ilman pahoinvointia en varmaan olis edes huomannut olevani raskaana. :) Nyt taas pieniä nippailuja on välillä, mutta ei mitään kovia. Muista oireista, vessassa saa käydä useammin ja hengästyttää helpommin, muuten ei mitään. Tosin vasta 3+6 eli eiköhän ne mahdolliset muut oireet ilmaannu vielä. :)

Mä tein 2 testiä kun paketissa oli. Lähinnä toisen tein vain varmistuakseni että viiva vahvenee/tummuu

Takaisin