Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on suunnilleen sama tilanne kuin Lällyllä: oirelista on tavallaan pitkä, mutta kaikki oireet on niin lieviä että jossain toisessa tilanteessa en ajattelisi niistä mitään. Väsymys on ainoa, joka vähän vaikeuttaa normaalia olemista, varsinkin kun olen vähän ylisuorittanut kaikkea tässä viimeisen viikon aikana.

Varmaan hormonit selittää senkin, että muhun on iskenyt hurja vauvakuume. En oo kokenut tällaista ennen. Vaikea selittää – esikoinen tehtiin suunnitellusti ja vauvasta haaveiltiin pitkään, mutta mulla ei ollut sellaista pakkomielteistä vauvahuuruilua. Nyt näköjään on. Tekisi koko ajan mieli ostaa pikkuisia pipoja ja bodeja vaikka NIITÄ ON JO IHAN LIIKAA.

Nyt mulle on alkanu tulee uutena oireena semmonen, toivottavasti ketään ei nyt järkyty, mutta käyn pissillä niin paperi on pyyhkimisen jälkeen ihan neonkeltanen, mahtaaks tää olla ihan normaalia? :D Meinaan ihan uutta mulle. :o Mahtaisko johtua noista vitamiineista mitä syö ni värjää?

Vastaampa minäkin tähän kun ei oo tullut tällästä ketjua vielä kai huomattua. :)

Amy Mulla B ja C vitsku taitaa värjätä ton pisun. :D Meinaan sama juttu täällä! Eikös toi folaatti ole b-vitamiini?

Mulla alkoi vasta eilen tuo kuuluisa rintojen kipuilu. Täällä on muilla tuntunut sitä olevan paljonkin.
Lisäksi ne pursuavat liiveistä (oli pakko lähettää avokille kuva töihin, olempas ilkeä) ja niiden päälle on tullut verisuonia? :o Ei ole olleet siis aiemmin suonet nähtävissä.

Pahoinvointia ei ole vielä kunnolla ollut. Toiseen ketjuun avauduinkin kaameista alavatsakivuistani ja ne ovat jo miltei kadonneet kuin taikaiskusta. Eilen nukkumaan mennessä kouraisi tuntuvasti etten meinannut saada unen päästä kiinni mutta meni kylkeä kääntäessä ohi.

Väsymystäkin täällä monella ollut. se on kamalaa! Tää viikko töissä on ollut karmea. Tuottavuuteni on laskenut varmaan 70%. :hilarious::hilarious::hilarious:

Joo mä ajattelinkin et vois johtua noista vitamiineista. xD Aika jännä :D onneks itellä ei oo tissit vielä mitenkää alkanu sen ihmeellisemmin turpoamaan, ehkä vähän, mutta kipuilua kyllä ja ollut jo ennen ku menkkojen edes piti alkaa. Mutta ei sit ookkaa alkanu. :) Eiköhän tää rintojenki aristelu jossain vaiheessa helpotu..

HKI00550 Mullakin oli kakkosesta hirveä vauvakuume, joka alkoi heti esikoisen synnyttyä. Nyt tätä kolmatta on taas pitänyt enemmän harkita ja suunnitella tarkemmin. :pompus:

Mäki oon kuumeillut tätä tokaa jo vuoden verran, ja on kyllä niin odotettu lapsi koko perheelle. Riemu tulee repeemään ekasta ultrasta ja siellä viimeksikin tuli kyynelehdittyä.

En tiedä onko tää "oireilua", mutta haluttaa koko ajan.. :oops: Ihme touhua keholta, kun pullat on jo uunissa :grin

Mulla toi maha on vaa aivan järkky. Siitä oikeesti näkee, et oon raskaan, jos tarpeeks tarkkaan katsoo.
Mua ei uskalla ees haluuttaa pelkään keskenmenoa...

bb sama ku mulla. Oon ollu aina kauhee kammarihirmu mut nyt on kaikki toisin. Ihan nollissa mielenkiinto.

Mulla ei kovin kummoisia oireita oo, tai niin kuin HKI00550 mainitsikin että ei ainakaan muussa tilanteessa kiinnittäisi huomiota. Väsymys on viimeisin vuoden aikana ollu melkein koko ajan, ei häiritsevästi mutta mies matkustelee työnsä puolesta paljon niin tytön kanssa kun oon kaksin niin se varmasti vaikuttaa. :)
Rinnat tai oikeastaan rintojen sivut ja selkä rintojen kohdalta on vähän arka/arat :D Muistelisin että viime raskaudessa pahoinvointi alkoi siinä rv 6 aikoihin, katsotaan miten nyt. :)

Mun on parin tunnin välein nälkä. Ihan kamalaa. Ja maha on turvoksissa. Oon reilusti ylipainoinen, joten sitä ei ulospäin nää, mutta itse sen tuntee. Oon tänään farkkujen nappeja repiny auki niin monta kertaa, että yksi nappi irtosi. melkein rupesin itkemään sen takia. :D

Samaten täällä kiskottu housuja vähän väliä. Tuntuu, että jopa alushousut kinnaa :O.
Ylipainoa mullakin on joku 8kg, mutta silti toi ei oo ihan normaali "läskimaha", vaan erilainen, ja alempana :D

Mulla myös ylipainoa jokunen kilo, mut tuntuu et olis tuplaantunu täs parin viikon aikana, laihistaan ei pysty enää ollenkaan! Ja nälkä on kamala.. Töissä ollaan työnantajan eväissä enkä vieläkään muistanu ottaa edes jugurttia mukaan :( ei viittis toisen jääkaapilla käydä jatkuvasti..

Onko täällä muuten kuinka monta muuta jotka harrastaa salia? Lähinnä sillä et onko jollain jo selvillä voiko ihan normaalisti vetää palkakrin reenin jälkeen, käyttää bcaa:ta ja burnereita jne? sen tiedän et rv 13 jälkeen täytyy painot tiputtaa puoleen ettei hengästy/syke nouse ja näin saa aikaan vaihinkoa vauvalle.
muoks. ja näköjään väärään ketjuunkin taas kirjoittelin innoistuksissani :banghead:

Tuleeko muilla autolla matkustaessa huono olo?:) meinas oksennus äsken lentää ku tultiin kotia autolla, että piti mennä maate petihi :"D

Tattiina: riippuu mihin vuorokauden aikaan ajelee :D mut siis heti aamusta ja sit näin illalla on paha olo muutenkin koko ajan ni koitan välttää sitä autos istumista :D saas nähdä kuinka huomenna käy, työpäivä koostuu kokonaan autoilusta... :/

Minulla ei kumma kyllä ole juuri mitään ikäviä oireita vielä. Ainoastaan tuo alavatsan nippailu, joka sekin on vähentynyt, jatkuva kuuma olo (kävelen 15 asteen ilmalla hihattomassa paidassa ja valitan kuinka kuuma on), ja viimeisin oire on ollut megaorgasmit... pari hipaisua ja vau. Googlasin tuota, ja se tosiaan johtuu raskaudesta. Juurikaan ei haluta, mutta jo ihan uteliaisuudesta pitää kokeilla, kun lopputulos on 10x parempi kuin tavallisesti.

Kaverit väittävät, että ikäviä oireita on eniten kolmannella kuulla, ja etten vain vielä ole ehtinyt sinne asti, että kyllä ne vielä tulevat.

Suski75 tänään täytyy siis puhdistaa hämähäkinseitit tuolta jalkovälistä jos asia on noin :D kiinnostaa kokeilla kyllä. Nyt on ihan maailmankirjat sekaisin kun ei oo tehny viikkoon yhtään mieli, kamala vuoro kummallakin. Ollaan nähty vaan parisen tuntia per päivä. Ei oo silti kauheesti haluttanukkaan kun alavatsaa repii välillä.

Takaisin