Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on samanlaisia oireita :) kipuilua kohdun aluella häpyluunseudulla ja sellanainen täysi olo mahassa. En osaa selittää.. ei silleen nälän suhteen vaan alavatsa tuntuu pinkeältä :D kuvotusta on myös ollut jonkun verran mutta niin pieniä määriä että ei sitä oikein osaa ajatella pahoinvoinniksi. Rinnat jatkaa kipeänä oloaan ja nänneihin ilmestyny sellasia nystyjä ja tosiaan nöpötys 24/7 :D mieskin ihan naureskelee mun tisseille iltasin. Eilen sano että ne näyttää semmosilta törröllän olevilta. :D hahha. Ärsyttää kun pitkiä työpäiviä ja niin hemmetin väsynyt kokoajan että ei jaksa kun lukee kaikki viestit täältä ja sit jää vastailu.

BB 5+3 <3

Toivottavasti radiolla tuhru olis vain jotain olematonta ja toukka pysyis kyydissä!

Täällä koko yö heräilty puolen tunnin-tunnin välein.. Todella kiva työpäivä kun silmät ihan ristissä. Ja en tiedä olisko sit siitä johtuen, mut tullu semmosta kaatavaa huimausta myös vieraaksi. Perkele suoraan sanottuna.. Pitäs kuitenkin suht turvallisesti saada töis ihmisiä siirreltyä... Ja lisäksi vielä ihan krapulaolo!! Sydän hakkaa ja päätä särkee ja syödä voisin vaikka hevosen!

Niin ja ummettaa. Kiertää vatsassa mut ulos asti ei tuu mitään. Kiukuttaa. Itkettää.

OIKEESTI. 4+6 vasta. Oon varmaan kuollu rv 12 mennessä XD

Mä mietin tässä, et minkähän kokonen mahdan hetkenpäästä olla. Mä näytän jo nyt raskaana olevalta :O. Maha ihan turvoksissa ja housuja ahdistaa. Vyö oli pakko ottaa kokonaan tänää pois farkuista, ja työhousuja oon joutunu löyhäämään ihan huolella.
Tisseihin on kans tullut sellasia nystyröitä, ja ne on tummentunu vielä aiempaa enemmän.

Mä kans välillä voisin luulla, että tämä on krapulaa, jos en tietäis paremmin! :hilarious::hilarious: On just sellainen kuvottava olo ja sydän tosiaan hakkaa toisinaan. Sellainen aamusta iltaan kestävä kuvotus on parin päivän aikana kyllä pahentunut, juominen ja syöminen vähän helpottavat oloa. Just juttelin kummityttömme äidin kanssa ja hän muisteli, kuinka hänellä oli KAKSI kuukautta niin huono olo ja jäätävä väsymys, että hän vain makasi sohvalla! :woot: Kääks, toivottavasti ei pahene omat kuvotukset noin ikäväksi... Eikä kenenkään teidänkään. :wink Sellaisen "oireen" olen tässä myös viime päivinä huomannut, että nenä on ihan tukossa ja on välillä aivan vaikeaa hengittää. Hengästyttää tosi helposti jne. Inhottavaa...

Mulla on kans nenä tukossa etenki aamuisin ja hengitys raskaan tuntuista. Ja krapula olo oli sillon ku plussasin nyt hieman helpottanu se.

Mulla ei oo oikeen tapahtunu muutoksia, ei edes tunnu et olis raskaana ku viime raskaudessa oli niin paljon repäisykipuja ja nyt ei oo ollu oikeen sanottavaksikaan... Tiedä sit onko hyvä vai huono :) ja väsy on hirvee, tiedä johtuuko sit siitä ku nyt on parina päivänä nukkunut päivällä :) saattanut mennä 2-3tuntia illasta ja sit on kuitenkin väsytäny ja pitäny mennä aikadin nukkuu:)

Jl86, jep, paitsi että farkkuja ei tulis mieleenkään laittaa päälle. Terveisin legginsit ei ehkä ole housut mut mulle ne nyt on ainoat mitä voi pitää :D onneks asun maalla :D

Minulla oli pahoinvointia jo koko viime viikon (plussasin siis tänään). Lisäksi juilintaa ja vihlontaa alavatsassa. Väsyttää koko ajan ja rinnat ovat alkaneet hiukan aristaa. Siis sen verran, että tanssiminen tekee hiukan kipeää ja kun kesäteatterissa ei voi olla tanssimatta...

Sil: mäkin asun onneks niin korvessa, että ei oo väliä mitä on päällä. Mut töihin ja kylille, kun menee, niin pyrin käyttämää muita, kun kalsareita :D. Onneks farkut, kaikki mitä omistan on aika joustava, mutta veikkaan, et kuukauden päästä viimestään kuljen mamma housuissa tätä menoa. Ps. Onneks on kesä, niin voi käyttää hameitakin.

Joo mä oon nyt kans todennu että kaikki housut on ihan hirveitä eikä voi laittaa jalkaan ku puristaa/ahdistaa tai ei vaan muuten oo hyvä mitenkään. Tän hetken lempparit on henkkamaukan maailman rennoimmaksi housuiksi kehumani haaremihousut superjoustavalla vyötäröllä ja muutenkin kangas superjoustavaa (vinkvink suosittelen käymään h&m:llä hamstraamassa tällaiset) :D erotiikantappajahousut :D

Mulla on myös maailman mukavimmat haaremihousut mallia lidl mutta ne ei oo kovin käytännölliset töissä kun putoo niin herkästi :D oli pakko saada eikä ollu kun kokoo liian suuret, enkä oo vielä ehtiny pienentää :D mut leggarit ja pitkä tunika on nyt pop.

Mä sain keskenmenon. :( Perustan oman ketjun mun tilitykselle etten tuu enää tähän oireketjuun negailemaan. :(

Mulla kans on nyt pelko, kun rintojen arkuus on nyt oikeestaan loppunut... Mut kai pitää ajatella et niin kauan ku ei vuoto ala, niin kaikki olis hyvin..... Tää on ihan hirveetä.. edellinen km ei antanut mitään merkkejä viimeksikään... Onko teillä muilla kuinka, onko pariksi päiväksi lähteny pois ja tullu takasi?:)

Toivotaan näin !!:) on tää naisen pää koppa niin älytön. Ootteko te muut muuten nähny kuinka unia!? Mulla on lähestulkoon joka yö"D

Takaisin