Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Neuvolassa se lasketaan kuitenkin viimeisistä menkoista. Jos ultrassa näyttää olevan heittoa neuvolan antamasta la:sta, niin ei ne muuta sitä "virallista" la:ta ellei heitto ole suurta, tyyliin viikko tai yli.

Mulla on varhainen ovis ja kiinnyin viime kerralla siitä laskemaani päivämäärään, vaikka neuvola käytti sitten omaa päiväänsä. Lapsi oli kompromissihakuinen ja syntyi siinä välissä.

:) mulla tulee viime menkoista laskettuna 28pv kierrolla toi 1.2 samaten oviksesta laskettuna :) jos lasketaan 29pv kierrolla tulee 2.2 mut oli mikä oli niin kelpaa kunhan syntyy <3

Mulla ei ainakaan vielä ole mitään kerrottavaa oireista. Menkkoja odottaa vaan koko ajan, koska vihloo ihan samalla tavalla. Viime raskaudessa pahoinvointi alkoi rv6 ja se oli ihan kamalaa. Multa tuli vesikin ulos manaajana. Myös järkyttävä päänsärky ja väsymys pakotti olemaan sairaslomalla töistä. Nyt en ole töissä vaan kotona lapsen kanssa, mutta en tiedä miten selviän vilkkaan taaperon kanssa, jos olot samankaltaiset. Tai pakkohan se on ja tiedän kyllä mihin ryhdyin, mutta vähän jännittää.

Lälly, mua jännittää työelämässä oleminen kun tällä hetkellä 5+0 ja ei juuri mitään oireita ja sit kun teen työtä parturikampaajana ja jos oikeasti se yökkö olo iskee aivan yhtäkkiä ni voi hyvää päivää.. taidan suosiolla pienestäkin pahoinvoinnista mennä työterveyteen ettei sit löydä pukluja jonku niskasta. :o

Täytyy muuten lisätä tähän vielä äskeinen oletettava raskauskiukkuaminen :D grillasin tuossa lohta mökillä kun ollaan ja sit mies laitteli salaatit ja perunat yms. (Taustatietoa : olen painajainen isolla p:llä nälkäisenä)
No siinä tosiaan lohi folion sisässä grillautumassa ja sit erehyin tänne foorumille ja unohin koko lohen :D kaikki muu ruoka oli sit valmista jo ja mun tekemä lohi ei koska folio oli lentänyt johki metikköön ja tulikin sammunut mun tuijottaessa foorumia.... Ja sit poltinki jo sormen ! Ja sit mies jo varmaan mietti pakokeinoa ku kihisin kiukusta kun kaikki siis ihan KAIKKI oli nyt pilalla ja sit ku viimein saatiin uutta tulta lohelle ja kaikki valmiiksi ja ruoka pöytään :D mies siis tosiaan kaiken laitteli mun lautasellekin ihanasti ja ite vaan mökötin ja tiuskin.. ja sit tirautin jo pari kyynteltäkin koska "nälkä" :D ja nyt nauran tässä ja säälin tota ihanaa miestäni kun kestää mua.. ja tää on vasta alkua..

Miten voi väsyttääää näin paljon? Touhusin pirteänä aamusta alkuiltapäivään, nukuin päiväunet, nyt olen löysä lötkö. Tuttu on tulossa käymään kahville, mutta saa kyllä syödäkseen vain pähkinärusinasekoitusta.

Väsyttäiskin. Ei varsinkaan öisin. Kiva valvoa. Oon kärsinyt uniongelmista, ja nukahtamislääkkeet ollut käytössä.- Enään ei auta sitten niitäkään käyttää :S .
Mulla muuten uutena oireena, että tissit on turvokissa, ja nännien yläpuolelta nännipihat on alkanu tummentua. Outoa, kun kropassa tapahtuu kummia.

Lälly : meillä taitaa olla aika saman ikäset esikoiset :) tässä kuussa täyttää vuoden. Kauhulla odotan pahoinvoinnin alkamista kun ekassa raskaudessa se oli jo aika lahjakasta. Onneks olen kotona tuon muksun kanssa ettei tarvii töihin mennä. Alkaa vaan tuolla esikoisellakin jalat vipeltää kovaa vauhtia. Huhhuh...

Mulla on ollut jo pari viikkoa ärsyttävä päänsärky. Ja ihan käsittämätön menkkajomotus jo kolmatta päivää. Toivottavasti kaikki ois kunnossa. Ja oon ihan mielettömän väsynyt! Edellisessä raskaudessa tuli ällötys jostain rv6 eteenpäin, sitä odotellessa.

Mulla on myös tuota muistamattomuutta, ihan kesken lauseen voin unohtaa ihan koko jutun. Koittaa sit siinä ihmiset käydä keskustelua mun kanssa. Onneksi suurin osa kenen kanssa juttelen tietää ja ymmärtää. Mut pelkään et unohdan viel töissä jotain tärkeää, noh onneksi mut on muistilappuja mukana ni kirjoittelen sit sinne ylös :)

Tuosta oireettomuudesta ku joku pelkäs et se voi merkitä jotain huonoa ni itsellä oli viimeksi paljon enemmän oireita kun nyt ja jo siis tässä vaiheessa ja kesken se meni. Eli ei oikein voi sanoa mitään noista oireita, jokainen on erilainen ja joka raskauskin.

Mulla tuo laskettu aika oisi neuvolan mukaan jo 27.1, mut tiedän sen heittävän ainakin viikolla ni suosiolla käytän sitä minkä laskin oman pitemmän kierron mukaan.

Lähinnä menkkamaista fiilistä vaan mullakin, paitsi että menkkojen aikana mun tissitkin on enemmän turvoksissa kuin nyt. Alavatsan vihlominen on ainoa varsinainen oire tällä hetkellä. Ja väsymys ja unettomuus molemmat, mutta nekin ehkä johtuu enemmän henkisestä täpinöinnistä. Hyvä kuulla ettei kaikilla muillakaan ole hirveästi oireita vielä, ilmeisesti on ihan normaalia sekä että niitä on, että ettei niitä ole, mutta melkein niitä tietty toivoisi jotta tietäisi että jotain uutta on ihan oikeasti tapahtumassa. Mut eiköhän niitä sit ajan kanssa ilmaannu.

Oireina on ollu järkyttävän kipeet rinnat et mikää asento ei oo hyvä ja ihmeelliset mielihalut ruokaa kohtaa ja välillä menkkamaista jomotusta. :D Tänään 5+0. :) Niin ja ihan pirun väsyny iltaisin, ei jaksa yhtään valvoa.

Lälly : meillä taitaa olla aika saman ikäset esikoiset :) tässä kuussa täyttää vuoden. Kauhulla odotan pahoinvoinnin alkamista kun ekassa raskaudessa se oli jo aika lahjakasta. Onneks olen kotona tuon muksun kanssa ettei tarvii töihin mennä. Alkaa vaan tuolla esikoisellakin jalat vipeltää kovaa vauhtia. Huhhuh...

Joo täällä ton 1v:n vauhti on oikeesti ihan järkyttävää. Se on liikkeellä koko ajan ja vaatii tosi paljon. Monta tuntia ulkoilua päivässä ja muutakin seuraa kuin äitiä. Sit jos ollaan vaan kotona niin kämppä on kuin pyörremyrskyn jäljiltä, kun kaikki tavarat tyhjennetään kaapeista ja kuljetetaan hujan hajan. Voi olla, jos totaali väsymys iskee, niin mun on luovuttava tästä kodin tiptop kunnosta :D

Toistaiseksi ei mitään oireita vieläkään. Nyt on rv 4+2. Iltaa kohden alkaa iho olemaan tulikuuma, mutta sitä mulla on ollu vaikken olisi raskaana. Mun on varmaan pakko tehdä tänään uusi testi, kun tää oireettomuus tekee mielelle kepposen.

Mullekin on vielä ihan mysteeri, miten yhdistän alkuraskauden väsymyksen ja meidän touhukkaan 1-vuotiaan viihdyttämisen. Mies tekee parhaansa että saisin levätä aina kun alan näyttää zombilta, mutta eihän se aina ole saatavilla.

Ei luoja tätä itkuherkkyyttä. Oon tässä kolmena peräkkäisenä päivänä pillittäny mitä epämääräsimmistä syistä :D huhhu..

Mä oon täysin itkuherkän vastakohta nyt. Tuntuu tasapainoisemmalta kuin koskaan. Sitä vois jo melkein ehkä kutsua "oireeksi", koska oon normaalisti - ja etenkin menkkojen lähestyessä ja aikana - täysin arvaamaton ja saatan itkeskellä mistä tahansa, uutisia lukiessa esimerkiksi tai jollekin söpöille eläinkuville.

Radioboca, olispa kiva juttu kun itsekin voisi sanoa olevansa tasapainoinen. :D mä tänään vedin taas itkupotkuraivarit kun mikäkin taapero ja ulisin ihan ääneen itkua :D jälkeenpäin nyt kun tilannetta ajattelee niin ai kamala mitä mulle tapahtuu!! Naurattaa vielä mutta entä jos tämä vielä pahenee?

Takaisin