Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä röyhtäilen jatkuvasti, eli ilmaa mahassa on. Nyt mietin, että uskaltaisikohan syödä appelsiinin vai alkaakohan närästää.

Nälkä tulee normaalia useemmin, mutta ei kuitenkaan pysty syömään normaalin kokoisia annoksia. Ja jos syö mahansa vähän liian täyteen niin tulee tosi tukala olo. Mikä on varmaan hyvä painonnousun kannalta... Kunhan vaan oppisi ottamaan ruokaa tämän uuden tilanteen mukaisesti, eikä sitä normiannosta.

Voi ei Helmi! Ootas kun ne alkaa kertoo kavereille miten äiskä kiristää heitä :wink

Meillä mies on ihan onnessaan, ku mulla ei oo nyt vara valittaa sen piereskelystä! Kerrankin mä voi laittaa kahta kauheemmin takas... :P

Pitäis muuten oikeesti löytää se kultainen keskitie syömisen suhteen. Jos on nälkä tulee aivan karsee olo mut jos syö liikaa tulee ähky ja paha olo. Tänään just vedin sitä smoothieta ihan reilusti ja vielä leipää päälle niin sehän meni siihen et puklusin pari kertaa (mm. kesken hampaidenpesun) smoothieta ulos. Ihanaa! Äsken sentään osasin jättää loput iltapalasta syömästä ettei tulis ähkyä. Mutta olipa vaikea keksiä mitä syödä kun mitään ei tee mieli.. Paitsi leipää. Vedin sit munakkaan ja jätskiä. :)

Nää vähän väliä olevat kuvotus olot vois jo loppua. Tänään vaivauduin tekee hyvää ruokaa ja tietty puolessa välissä syömistä alko oksettaa ja pyörryttää..jäi sitte ruoka kesken..

Mullaki menkkajomoa ollu nyt ekaa kertaa vähä enemmän, kohtu kasvaa :happy:

Ja se kaasun määrä.. :bag: Yritin doplerilla metsästää eilen pikkusen sydänääniä mut ei kuulunu ku niin kärjetön kaasujen pulputus ja pauke siinä edessä :wacky:

Mä siirryin käyttään leipälautasta ruokalautasena niin pysyy helpommin annos sopivana :brb:

Se ettei saa nukuttua on kyllä pahinta kidutusta, mitä mä tiedän. Ite ainakin lamaannun aika täysin väsyneenä ja monen huonon yön jälkeen iskee kauhee epätoivo, kun ikinä ei saa nukkua. Sitten iloitsee parin tunnin unista, niin kuin itse tänä aamuna. Toiveikkaana odotan, josko saisin hetken nukuttua myös kun esikko on päikkäreillä.

Tää närästys on kyllä jotain niin hirveetä. Onneksi ylihuomenna on jo neuvola niin voisin pyydellä jotakin tehokkaampaa tähän vaivaan kuin Rennie. Edes että illalla voisi ottaa jotakin tujumpaa troppia, että saisi vihdoin alettua nukkua taas täysiä öitä.

Mulla on kans eilen ja tänään tuntunut enemmän menkkajomoa, siitä olikin vähän taukoa.

Ootko Mielipidekysymys kokeillut Gavisconia? Se on reseptivapaata juotavaa litkua, pahanmakuista kyllä, mutta mua auttoi tosi hyvin, kun ekassa raskaudessa väänsin itkua närästyksen takia. Nyt mulla on jemmassa Omeprazolia, jota mulle lääkäri määräs keskemenneessä raskaudessa ku oli sappikivien takia entistä kovempaa närästystä.

Oksensin yöllä ja mietin et vieläkö tämä vatsatauti jatkuu. Mulla oli jäänyt keittiön pöydälle valkosipulidippi ja koira avasi makuuhuoneen oven. Se haju tuli makkariin niin oksensin heti

Mulla hajut kans tosi voimakkaita! Mies veteli juustonaksuja sunnuntai-iltana. Piti mennä ihan eri huoneeseen kattoo telkkua, kun se haju oli niin järkyttävä! Sanoin miehelle, et iltapusuja ei tartte ootella niiden jälkeen :mad:
Viikonloppuna irtokarkkilaarilla oli joku lapsiperhe yhtä aikaa, ja sillä niiden pienokaisella kärryissä tais olla köntsät housussa, voi hitto et teki pahaa :yuck: Melkein meni karkkihimokin ohi :wacky:

Mulla loppui oksentaminen jo pari viikkoa(?) sitten. No eiköhän sen sitten pitänyt alkaa taas uusiksi. Tällainen liki keskipäivän oksu?! Kyllä nyt koetellaan kehoa ja päätä tässä osotteessa.. Tosi helppo päästä pöntölle, kun selkä huutaa vastaan.

Miuk, en oo Gavisconea kokeillu. Jotenkin oon skeptinen noiden käsikauppalääkkeiden toimimisen suhteen, mutta ehkäpä ois parempi testailla. Renniessä on kyllä kanssa se, että se maistuu niin järkyttävän hirveeltä, ettei lisää pahanmakusia juttuja kiinnostais vedellä, mutta ehkä se ois kuitenkin sen arvosta, jos sitten sais nukuttua!

Rennie spearmint <3 Jotkut inhoaa mut mä vetelin kieli pitkällä pari listaa päivässä :'D Ja tilasin Etolasta semmosen kiilapatjan mikä kohottaa päätä, sen jätin ihan käyttöön ku on kova refluksi ilman raskauttakin, helpottaa vähän yöllä.

Pakko avautua tästäkin uudesta oireesta, nimittäin lisääntynyt syljen eritys! Koko ajan pitäis nieleskellä ja samalla mahaan menee paljon ilmaa, joten tekee mieli syljeskellä koko ajan... Ai että on miellyttävää ja viehättävä oire! :wtf:

Onneksi tämä vessan lattia on kohtuullisen lämmin ja itseasiassa ainakin hetkellisesti ihan selkä ystävällinenkin. Paha olo tuli nyt taas voimakkaana kyläilemään..

Mulla oireet kyllä vaihtelee niin pirusti, ikinä ei herätessä tiiä mitä päivä tuo tullessaa :D Aamut on menny nyt ihan ok kun hitaasti nousee sängystä, mut toisinaan oon ihan väsyny ja eilenki jouduin nukkua päikkärit ja ylipitkät yöunet.
Aijoo ja aiemmin joku tais karvojenkasvusta tuolla puhua, niin voi jessus... kainalot rehottaa kyllä koko ajan, ja mun otsalle on ilmestyny hirveästi uusia haituvahiuksia.

Oonko muuten ainut, jonka mahaa kutittaa ihan älyttömästi?! Siis tuosta jostain navan alta. Ei mun raapia tarvi, mut ehkä kerran pari päivässä pitää rapsuttaa.. ja myös vasenta korvaa kutittaa :< onkohan sinnekki kasvanu joku korvakarva poikittain. pyh.

Mulla on taas ihan täysin oireetonta. Saa nähdä palaako oireet vai onko jotain vialla. Edelleen kuitenkin sitä mieltä että ennemmin ikävät oireet kun ei oireita lainkaan. Tää tekee epävarmaks

Takaisin