Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hope, mulla kans ollu muutamaan otteeseen. Liittyy yleensä mulla nälkään :P Mut pari kertaa tullut muutoinkin. Oiskohan hempparit alhaalla...?

Mua huimaa välillä, etenkin kun nousee nopeasti, veikkaisin et liittyy verenpaineisiin. Aikaisemmissakin raskauksissa ollut huimausta, jopa makuulla, mutta ainakaan mulla ei liittynyt hemoglobiiniin. Mulla on pysyny läpi raskauden jossain 130-140 tietämissä.

Mulla taitaa liittyä niska-hartiajumiin.On ollu aiemminkin ennen raskautta huimausta jos niskat on jumissa ja nyt viikonloppuna nukuin tosi huonosti ja tunsin jo eilen miten niskat kipuilee. Verenpaine ainakin oli korkealla (tosin töissä mitattuna se aina on, kotona oma mittari näyttää ihan normaaleja lukemia). Hemoglobiini ainakin yleensä ollu aika hyvä, joten todennäköisesti just niskajumien syytä. Ärsyttää vaan kun olo on sellainen et olis ihan pöhnässä :/

Nyt otetaan nopeat veri ja virtsatestit seuraavaksi. Ytitetään löytää gynekologi, koska lääkäri ei löytänyt ultralla mitään :(

Mulla on aina huimaus liittynyt raskauksiin kun hetkellisesti verenpaineet laskee. Muistaakseni 9viikon kohdalla siitä on juttuakin vau.n kertomuksessa.

Joo tarkistin niin mulla kun alko 8+0 nyt niin vau.n jutussa kerrottiin että huimaus on tavallinen oire ja liittyy juuri hetkellisesti laskevaan verenpaineeseen :)

Tsemppiä aBu! Toivottavasti pieni sieltä löytyy ja sydän lyö!

Gyne löysi kohdun, sikiön ja sykkeen <3 tulehdusarvo yms. tuloksia odottelen nyt seuraavaksi vielä varmuudeksi. Viikot ei ilmeisesti aivan 8+3, mutta kenties vähän alle 8.. Gyne oli sitä mieltä, että kohtu takana, niin voi aiheuttaa kovastikin kipuja..

Mahtava juttu aBu! Aivan kylmät väreet meni, ku luin sykkeen löytyneen. Toivottavasti kivutkin hellittää.

Takaisin