Täällä ollut sopivan etova olo, joten työpäiväkin meni ok eväitten voimalla. Ihan tosi, onkohan noista pahoinvointirannekkeista oikeasti noin paljon hyötyä?
ei siinä, että mä kyllä uskon akupunktioon ja oon sitä muutamaan kertaan kokeillutkin, mutta tuntuu vaan niin uskomattomalta... miksei tästä oo ihan yleisesti kerrottu?! :D Niin ja täällä kans eka suolakurkkupurkki tyhjätty. En ees oikeasti tykkää niistä, olin mainonnan uhri
no, hyvin ne sopi meetwurstin kans leivän päälle.. Ja olihan muuten homma löytää oikeen SUOLAkurkkuja, eikä mitään maustekurkkuja! Vinkiksi muuten jos noi kaupan kurkut tuntuu liian makeilta, niin kannattaa kokeilla ostaa ihan tuorekurkkua ja siivuttaa ja suolata itse. Laittaa jääkaappiin tekeytymään niin on ainakin suolasta:P äiti joskus teki, en muista pitikö niihin laittaa jotai muutaki.
no, hyvin ne sopi meetwurstin kans leivän päälle.. Ja olihan muuten homma löytää oikeen SUOLAkurkkuja, eikä mitään maustekurkkuja! Vinkiksi muuten jos noi kaupan kurkut tuntuu liian makeilta, niin kannattaa kokeilla ostaa ihan tuorekurkkua ja siivuttaa ja suolata itse. Laittaa jääkaappiin tekeytymään niin on ainakin suolasta:P äiti joskus teki, en muista pitikö niihin laittaa jotai muutaki.
Kuumekin alkoi nousemaan, mut otin panadolia, joka onneks laski sen ja sain nukuttua yön yli. Vieläkin on tosin kipeä ja ällö olo.. Mut vähän parempi kuin eilen.