Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ollut sopivan etova olo, joten työpäiväkin meni ok eväitten voimalla. Ihan tosi, onkohan noista pahoinvointirannekkeista oikeasti noin paljon hyötyä? :o ei siinä, että mä kyllä uskon akupunktioon ja oon sitä muutamaan kertaan kokeillutkin, mutta tuntuu vaan niin uskomattomalta... miksei tästä oo ihan yleisesti kerrottu?! :D Niin ja täällä kans eka suolakurkkupurkki tyhjätty. En ees oikeasti tykkää niistä, olin mainonnan uhri :woot: no, hyvin ne sopi meetwurstin kans leivän päälle.. Ja olihan muuten homma löytää oikeen SUOLAkurkkuja, eikä mitään maustekurkkuja! Vinkiksi muuten jos noi kaupan kurkut tuntuu liian makeilta, niin kannattaa kokeilla ostaa ihan tuorekurkkua ja siivuttaa ja suolata itse. Laittaa jääkaappiin tekeytymään niin on ainakin suolasta:P äiti joskus teki, en muista pitikö niihin laittaa jotai muutaki.

Etova olo pysynyt aisoissa kunhan muistaa syödä. Mut suklaata 3 riviä ja oksettaa :D

Sannis86 No hätä! Ja ehkä mä kuitenkin uskallan vielä ostaa noita tuosta lähikaupasta jossa kurkkutynnyri on parin metrin päässä kassasta. Ja tää on tämmönen peräkylä jossa kaikki tuntee kaikki ni tuskin tuommosesta tynnyristä kukaan kehtaa käydä haukkailemassa... :grin

Ei se mies varmaan ollu ihan täydessä ymmärryksessä niitä kurkkuja popsiessaan, et olkaa huoleti, eiköhän toi oo ihan ainutlaatunen juttu... Ite en vaan oo siitä pässy yli kun se oli just se kauppa jossa ite asioin sillon... :P
Sitäpaitsi ei oo kauaakaan, kun näin kaupassa tilanteen, jossa (kröhöm en sano tätä täällä ääneen) yhteen vähemmistöön kuuluvan lapsi otti irtokarkkilaarista karkin, laitto suuhun, ja sit tempas takasin sinne laariin kun taiskin olla joku kirpsakka versio...

Että näitähän riittää :/

Suosittelen valkosipulisuolakurkkuja <3 Olin niihin koukussa jo ennen raskautta ja nyt vasta maistuvat. Eilen vetäsin roskaruokamätöt kun teki mieli, mutta sen jälkeen olikin sellainen olo kuin ranskalainen kiipeäisi ylös kurkkua. Ylös asti ei kuitenkaan päässyt, onneksi.

Päiväsaikaan pohdin että jokohan tää rintojen arkuus meni pois eli onkohan mulla enää mitään raskausoireita. Mutta odotapas kun illalla otan rintsikat pois. Muutenkin isorintainen niin nyt vielä tuntuu että rinnat on tuplasti isommat (vaikka mies väittää etteivät ole kasvaneet mihinkään) ja vielä kipeät. Ilman rintsikoita on ihan tuskaista liikkua pelkästään kotona.. :/

Abu kohtalotoveri ilmottautuu, en oo koskaan tykännyt suolakurkuista ja just tällä hetkellä saa ällötyksen nousemaan nää keskustelutkin siitä.. :D

• Tykkään
Reaktiot: aBu
Täällä se eilinen oksetus muuttui sit kunnon vatsataudiksi. Ei saanu ku vettä alas, ja sekin tuli ylös tasaiseen tahtiin koko illan ajan.. :depressed: Kuumekin alkoi nousemaan, mut otin panadolia, joka onneks laski sen ja sain nukuttua yön yli. Vieläkin on tosin kipeä ja ällö olo.. Mut vähän parempi kuin eilen.

Voi Minttu kylläpä kurjan pöpön iski :( pikaista paranemista sinne! Raskauteen ei kyllä kaipais yhtään ylimääräisiä oksenteluja.

Hope Joo meilläkin syödään välillä valkosipulikurkkuja, mut nyt ei oi pystyny kun aamulla Se valkosipuli maistuu niin hirveelle suussa, että Yrjö lentää :D

Tsemppiä Minttu! Mullakin oli vatsatauti 1,5 vkoa sitten. Se oli ihan tarpeeks kamalaa, etten haluis uudelleen kokea sitä päivittäin pahoinvoinnin takia. Saa nähdä milloin itsellä alkaa.

Mä olen säästynyt kyllä nähtävästi pahimmalta pahoinvoinnilta. Työpäivinä saattaa olla päiviä ettei oireita ole lainkaan, mutta näin viikonloppuna tulee nukuttua myöhempään ja kuvotus on aika karsea aamusin. Mutta siltikään ei tietoakaan että joutuisin oksentamaan. Raskaana tässä tietävästi kuitenkin ollaan kun ultrassa näkyi että kaikki hyvin. :) jännä miten eritavalla kaikki reagoi:) tsemppiä pahoinvoiville!

Täällä taas oireeton päivä! Ja ihan mieletön puuska tehä kaikkea! Koira lenkitetty, lumityöt tehty, sit aamupalat napaan ja nyt oon pari tuntia siivonnu hullun lailla. Lakanat pyörii koneessa ja petivaatteet tuulettumassa. Silitysrautakin lauloi pitkästä aikaa ja ja ja... Sain viime yönä nukuttua piiiitkästä aikaa yhtä putkeen 8h tuntia. Liekö se laitto tällasen vimman päälle :P

Nyt kuppi kahvia ja sit kauppaan :) Oireettomuus kalvaa kyllä mieltä, jos onkin merkki huonosta, mut oon päättäny nauttia nyt kun voin.

Mukavaa lauantaita naiset! Toivottavasti pääsette pahoinvoinneista huolimatta nauttimaan tuosta ihanasta talvisäästä! :)

Nyt sitten löysi aamunälkä tännekkin :D Koskaa oikeastaa oo syöny aamulla herättyäni mitää, kuhan ny kahvit saa. Aamupalan sit noin 1-2 t heräämisestä. Tänään aamulla heti ku ylös pääsi, ei edes kahvia saanu tipumaan nii maha huutaa ruokaa. Mieskin nauroi et eipä oo ihan joka päiväinen näky. Mut jotai positiivista. Nyt ei menny vitamiinit tyhjään mahaan niin ehkä jonkin minimaalisen asteen verran vähemmän ällöttää.
Rinnoissa ei juurikaan ole ollu koko aikana kipua, mut voi elämä mikä tuska iski ku pikkunatiainen päätti illalla käytää äitiään kiipeilypuuna ja tarras suoraan nännistä kiinni. Meinas tulla itkut ja huudot ja kaikki :D ja toinen kattoo ihmeissään

Mulla iskee nälkä suunnilleen minuutissa kun oon herännyt ja muutenki vähintään 4 tunnin välein. :)

Mä olen tottunut syömään aamupalan 1-2 h heräämisen jälkeen, riippuen miten olen saanut perheen ensin ruokittua ja lähetettyä matkaan. Nyt ei todellakaan enää pysty siihen, aivan jäätävä nälkä heti herätessä!

Mun maha on pompsahtanut nyt parin viime päivän aikana. :shocked: Kauhea paine, että millä sen nyt piilottaa. Ainakin maanantain pitäis pysyä vielä omana tietona töissä kun iltasella vasta se ultra.

Mä jouduin vetämään tänään äitiysfarkut jalkaan, kun mentiin anoppilaan. Tavalliset farkut kiristi niin paljon... Onneks anoppi ja appiukko tietää, ni ei tarvinnu siitä ottaa stressii, että huomaako ne. :)

Kääk! Mulle iski raskaustyhmyys. Vetäisin kahvilassa lämpimän kana-vuohenjuusto patongin ja vasta puolessa välissä tajusin et ei hemmetti vuohenjuustoa! Nyt vaan peukut pystyyn ettei mitään tule. Voisin koko ajan napostella jotain mutta huomaan että kun maha on täynnä se myös vähän vihloo ja muutenkin etoo. Mutta kaiken kaikkiaan aika oireeton päivä. Nyt illalla pitäis taktikoida alkoholiton siideri lasiin niin ettei kukaan huomaa sen olevan alkoholitonta :)

Takaisin