Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No hemmetti. Mä oon miettiny, et se ei liittyis raskauteen, mut pakkohan se sit on liittyä! Täytyy muistaa neuvolassa kysyy et mitä tää nyt tarkottaa, mä haluan nukkua yöni nyt kun vielä voi o_O

Yksi syy voi olla myös se, että jokainen aika varmasti kelailee montaa asiaa - ultraa, tulevaisuutta, keskenmenon riskiä yms. Stressi tunnetusti vaikuttaa uneen, niin voisiko silläkin olla osansa? Mullakin oli samaa reilu viikko plussan jälkeen..

Voihan se olla. Ensin herättää se pissahätä, ja sit alkaa huomaamatta miettiä kaikkea niin sit tulee valvoskeltua. Stressiin voi hyvinkin liittyä... Näkyy olevan ihan yleinen oire kun googlettaa :D

Mua väsyttää kyllä töiden jälkeen, mut sit kun meen nukkuun, niin uni ei tuukkaan, kun pitää netissä selvittää kaiken näköisiä asioita raskauteen liittyen :D Sit aamulla on ihan kuolemanväsynyt..

Aijaijaijaijai! Tänään ei oo ollu mitään oirehdintaa vatsassa, mutta äsken sohvalta noustessa taas kouras alavatsasta. Miten se aina makuulta noustessa alkaa kouraseen? Pitää vissiin nousta rauhallisemmin, jos auttais.

Toivottavasti alitajunta tajuaa pian, että tää mamma tartteis nyt kunnon yöunia o_O Ei ihmekään jos väsyttää tällä menolla...

Edit: Mullakin kouraisee kun nousee nopeesti esim.sängyltä. Ja aivastellessa/niistäessä...

Täällä kans erityisesti noi kohdun sivut kiristelee, kun nousee äkkiä tai vaihtaa asentoo. Eilen kun lääkäri kokeili vatsan aluetta, niin alavatsa oli kyllä tosi arka. Hirveetä mennä taas nukkuun ällötyksen kourissa, yöks! Tekis niin mieli mennä yrjöön mutta taistelen! Tää on ollut paha päivä, vaikka ei oo oksentanutkaan. Mahaa velloo ja väsyyttää, voi äiti. Kaikkeen sitä naisimmeinen uhrautuukin :D

Hah Joo helppohan se on vaan ampua niitä simppasia, sen jälkeen pierasta ja painella takas sohvalle köllötteleen teeveen ääreen :D Pieni teko miehelle, iso kärsimys naiselle :D

Niin, eli meillä on täys oikeus purkaa raskaushormonikiukkusuuttuärripurrimökömökö-kohtaukset suoraan niille :wink

Mä koen olevani niskan päällä, koska mies tätä halusi :D Tosin ei mun, ehkä tulevat, raskauskiukut voi olla pahempia, kuin mun dieeteillä olleet salinjälkeiset nälkäraivarit ruokaa tehdessä ja odotellessa :D

Lämpimien ruokien ajattelu ja hajut kuvottaa, mut syömällä ruoka on hyvää :D Vichy on kyllä suuriapu heikotuksiin :)

Piti vielä lisätä, että mies kyllä ymmärtää kiukkuni eikä lähe siihen mukaan. Tämäkin mun kouluttamisen tulos. Itse siis en siedä riitelyä enkä huutamista. Asioista pitää pystyä puhumaan kiihtymättä. Onneksi mies on jo oppinut tuohon. Muutoin varmasti on niin paljon avuksi, kuin pystyy ja jaksaa työltään :)

Mä olen ollut aikaan saamaton, väsynyt.. Tänään mies oli ollut ihana ja tiskannut, vaikka normaalisti tuo keittiö on valtakuntani :)

Täälläkin nälän tullessa yököttää ja vähän pakolla syödä et olo paranee

Takaisin