Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään on alkanu jo jotain oireita olla. Alavatsassa jotain nipistelyä ja äitin luona ollaan esikoisen kans niin hernekeittoa en saanu alas ko pari lusikkaa ja alko etoa niin :(

Mulla on nyt ekaan raskauteen verrattuna vaan vähän pahoinvointia. Ja tää eroaa kyllä siinä, että kokoajan pitäis olla syömässä ettei tuu huono olo. Ekassa raskaudessa mulla ei ollut mitään himoja. Nyt vetäsin yks ilta koko suolakurkkupurkin :D en tiiä oliko kovin viisas veto. Mut suolasta tekaa kans ihan hitosti mieli :P

Esikoinen on siis tyttö. Nyt veikkaan kyllä vahvasti poikaa ;)

Mä taas oksensin aamulla ja mahaa nippailee. Helpottavaa, että on taas oireita, olin aivan paniikissa viikonloppuna ku oli niin normaali olo...

Tapiirinen: Et oo ainoa joka himoitsee suolakurkkuja! Mä olen viime päivinä vedellyt niitä monta kertaa päivässä; aamupalalla leivän päällä ja iltapäivisin joko ihan semmosenaan tai sitten voileipäkeksien päällä. Mun tekis mieli jopa juoda suolakurkkulientä sieltä purkista! :nailbiting:

Mä meinasin eilen tulla kirjottelemaan tänne, mut iski niin kauhea väsy etten jaksanut B)
Tänään menossa rv7+2. Väsymystä ollut pari viikkoa, ja eilen oli huono olo koko päivän, meinasin pyörtyäkin aamulla. Parit välipalat pitänee lisätä, kun ei enää normieväillä pärjää.. No, aamuyöstä heräsin yökötykseen ja aamulla piti sitten mennä halailemaan vessanpönttöä. Syötyä sain vasta tunti sitten, nyt on muuten ok mutta pää kipeä :S yh. tällästäkö tämä nyt on, ihanko joka aamu? Jotenkin iski aamullakin hirveä paniikki, kun ei yhtään tiedä mikä on ns. normaalia, millon pitäs soittaa jonnekki ja mitä tapahtuu. Eka neuvola mulla on vasta 3viikon päästä, ens viikolla onneks varhaisultra.

Lilja, tuosta melkein pyörtymisestä tuli heti mieleen, että onkohan sulla hemoglobiinit matalalla? Suosittelen Floradixia (tai hiivatonta versiota Floravitalia) muillekin, joilla hemppojen kanssa ongelmaa. Ainakaan itellä ei esikoista oottaessa mitkään rautapillerit auttanu, mutta tolla Floradixilla nousi kahessa viikossa.

Mulla on kauheen vähän oireita verrattuna edelliseen raskauteen. Viimeks oli kamalan krapulainen olo koko ensimmäisen kolmanneksen. Nyt tietysti vähän jännittää, että onko kaikki hyvin, mutta aika näyttää...ihanaa jos jatkuu tällaisena! Mulla on ainoastaan väsymystä ja palelua, mutta nythän on siis talvi... :-D

Täällä kans oireet hävinnyt kokonaan, vähän huolettaa, mutta toisaalta esikoisen odotus oli myös lähes oireeton. Ei sitä varmaan jaksa paria kuukautta sinne np-ultraan odottaa vaan pitää käydä varhaisultrassa saadakseen mielenrauhan :) tsemppiä kaikille oireiden kanssa painiville, ainakin tiedätte raskauden etenevän :)

Mielipidekysymys ja Aaria, meillä tosiaan on ihan samanikäiset esikoiset ja nyt tulevatkin, mielenkiintoista nähdä miten tää imetys meillä kaikilla jatkuu :) meillä poika käyttäytyy täysin samallalain kuin Aarian tyttö, joten jos joku vieroitustekniikka puree niin vinkkaa mullekkin ;)

Mulla myös muutama päivä sitten väheni aika paljonkin ne vähäisetkin oireet, mutta tänään varhaisultrassa sydän sykki kuitenkin kovasti ja koko vastasi viikkoja. :)

Tsemppiä kaikille oireellisille ja oireettomille odottajille - toivon sydämestä, että kaikki me pääsisimme onnellisesti loppuun asti! :)

Mä vielä kans odottelen että oireet alkais kunnolla. Välillä väsyttää, mutta enemmän on sellaista yleistä nuutumista. Töissä ei jaksaisi ollenkaan, pinna kauheen tiukalla. Tekee mieli kiukutella koko ajan. En tiedä onko tää raskausoire, talvimasennus vai oisko aika vaihtaa työpaikkaa :) Missä vaiheessa ootte käyny varhaisultrassa?

Mä oon panikoinut viime päivät, kun olo on helpottanut ja onkohan kaikki hyvin.. Nyt on niin paha olo taas ja mitään ei tee mieli- toivon, että kaikki on hyvin ja tuolla joku oikeesti olisi kasvamassa, ettei ihan turhaan tällaista oloa.. :D

Musta tuntuu et ei muka oo mitään oireita, mut sit kuitenkin oon koko ajan tosi väsynyt. Viime yönä nukuin 10 tuntia ja oon nukkunut yhdet päiväunet vauvan kanssa ja voisin vieläkin vaan nukkua. Tänään on myös ollu huono olo melkein koko päivän, ei okseta, mut sekään ei kaukana ole. Lisäks palelen taas, tosin oon aina ollu vilukissa, et ei välttämättä liity raskauteen.

Mulla alko aamu taas ihan kauheella pääkivulla. Onneks sit helpotti, kun otin panadolin. Huonoa oloa on kans aaltoilevasti ja väsyttää koko ajan. Mulla alko jo ennen plussaa öisin heräily vessaan ja sit ei meinaakaan saada enää unta. Viime yönäkin heräsin kolmelta ja valvoin sit herätyskellon soimiseen asti :rolleyes:

Joo hei mikä toi yöllinen valvominen oikein on? Täällä on jo moni sitä sanonut, ja mulla on nyt varmaan reilun viikon ajan ollu joka yö joku parin tunnin valvominen... Väsyttää kyllä, mut ei saa unen päästä kiinni. Sit kyllä uni maistus kun kello soi o_O

Onpa monella tätä uniongelmaa. Tälläkin hetkellä väsyttää älyttömästi, tarttis lenkille lähtee mutta ei jaksa... tässä nyt viikon ajan heränny viiden aikaan ja sit valvonut tunnin tai kaks, nukahtanu ja kello soi.

Joo se on aina mullakin aamuyö/tosi aikainen aamu ku valvottaa. Voisko nää hormonit jo olla syynä, et tässä sitä nyt harjotellaan yövalvomista... :P

Mulla on muuten ollut myös viimisen viikon tuota yövalvomista! Pariin kertaan yössä herään, pyörin tunnin hereillä ja nukahdan. :O Eikä herääminen ole kyllä siitä kiinni etteikö väsyttäisi ja unta riittäisi! :D

Takaisin