Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla iski nyt huoli, kun olo ei ole lainkaan niin huono, kuin edellisinä päivinä.. Verta ei näy, ainakaan vielä ja yritän uskoa kaiken olevan hyvin.. :>

Apua eikai siitä nyt tartte huolestua jos ei ole joka päivä yhtä huono olo?! Ei mullakaan ole tänään huonoa oloa vielä ollut miltei laisinkaan, toisin kuin eilen. Mutta aattelin itse vain nauttia siitä että on hetken parempi olla... :happy:

Mä oon kärsinyt nyt ainakin viikon, kai jo ylikin pahasta olosta. Sitten se yltyi jo oksenteluunkin. Ja nyt on paaaaljon helpompi olo! Väkisinkin huolestuu ,vaikka varmaan pitäs vaan nauttia paremmasta olosta näin välillä! :D

Niinkuin Nelroni jo ssanoikin, kaikille ei tuu oireita. Esikon kohdalla olin lähes oireeton oikeastaan koko raskausajan. Ihan oudolle tuntui odotus kaikkien niiden oire- ja hankaluuskertomusten jälkeen. Epäuskoa lähinnä, voiko raskaus ollakkin nii helppoo. Tää kakkonen onkin sitten hieman eri maata....

Mutku se pahoinvointi niinkö vaan väheni. Se oli ensin ja nyt se katosi! Tuskin olisin huolissaan, jos sitä ei olis ollut alunperinkään.. Tosin nyt ahmin karjalanpiirakkaa ja se pieni etomis olo ainakin löys tiensä takas.. :D

Minä oon nukkunu nyt melkeen 3h päikkärit ja voisin edelleen vain nukkua..näköjään menee samalla kaavalla kuin esikosta...raskasta tämä väsymys kun ei saa mitään aikaseksi...

Väsymys vie kyllä kaiken keskittymiskyvyn asioihin :/ mä oon joutunu napsiin välipaloja tänään koko ajan kun tuntuu et pahaolo yllättää jos ei syö... :confused:

Rinnat kipuilee tauon jälkeen taas urakalla, hajuaisti on kuin vainukoiralla (löysin esim. sattumalta hajun perusteella miehen nuuskakätkön, jollaista en ennakkoon tiennyt olevan olemassa :D ) ja iltaäklötys näköjään melkein jokailtainen vieras. Jippijaijee. Niin joo ja aika ärhäkkäkin oon väliinsä. :rolleyes:

Sä voisit Belle mennä tulliin töihin tuuraamaan huumekoiria ;)
Nautiskellaan oireista, ne on hyvä merkki! :)
Äklöttää ja öllöttää täälläkin, mut jotenkin tulee turvallinen olo just siks o_O

Tsemppiä kaikille!

Mäkin sain ekaa kertaa kahteen viikkoon nukuttua kunnolla viime yön enkä heränny yöllä vatsakipuihin. Kävin urheilemassa eilen et oiskohan se sit auttanu.. Päivällä taas oli kipee ja sillä verukkeella et sais taas nukuttua kävin salilla! :) tätä vauhtia, jos koko raskauden jatkaa niin mähän oon kohta elämäni kunnossa ;)

Samoja fiiliksiä muuten täälläkin eli välillä miettii et onkohan siellä ees mitään ja varsinki, jos oireet helpottaa vähäksi aikaa! Mikä siinä on ettei voi iloita vielä!

Täällä ei vieläkään oo tarvinnu oksentaa, mutta tänään oli aamulla jo aika lähellä. Piti jo varata muovipussi laukkuun, jos olis bussissa iskeny oksetus... Hajuaisti on täälläkin parantunut ja ei auta yhtään tuohon pahaan oloon ku pakkasilmassa jää autojen pakokaasut leijjailemaan siihen nenän korkeudelle ja bussissa viereen istuu viikon viina vetäny roku. Kiitos nam, mukavampia työmatkoja loppuviikoksi toivoo hän. Kaikki kipuilut/nippailut on jääny maanantain treenissä hankkimien jalkalihaskipujen varjoon, joten taitaa se jotenkin auttaa tuo liikunta :)

Unenlaatu parantu, ku jätin sen iltapäivän kahvin närästyksen takia pois.

Voihan närästys..tänään pari kertaa tuli hetkeks oikeen kunnon närästys ja tietenkään mulla oo närästyslääkkeitä ja meiän kylällä ei oo apteekkia.

Renniee meni kyllä kiitettävästi etenkin loppuraskaudesta :D

Mulla vaikuttaa selvästi tohon pahaan oloon huonot yöunet ja muutenkin rankka päivä, tulee siis voimakkaampana kun on ihan tööt. Mut vapaa/saikkupäivä saattaa mennä oksentamattakin.

Mulla raskausoireina vilkkaita unia ja yöheräilyä ja päivisin alakuloista oloa että tokkopa mä mitään raskaana oon.. tulee kyllä nyt tarpeeseen se ultra.

Pääsenpä sanomasta et ei onneks pahasti oireita niin yöllä hirveä närästys ja aamulla paha olo. Olis edes vichya niin auttais :D

Mullakin niin epäuskoinen olo koko ajan. Harmittaa, etten pääse ultraan, mutta tällä mennään..

Takaisin