Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää nyt ei oo varmaan suoranainen oire, mutta kun aamulla pesen hampaita niin oksennusrefleksi laukeaa ja sitten yökitään :/ eli jos ei oo paha olo herätessä niin hampaiden pesun jälkeen varmasti on.. kellään vinkkejä tähän?

Parantunut hajuaisti löytänyt tiensä tänne, vaikka flunssa ja nenä tukossa niin silti nenään käy kaikki.
Mietin myös onko aina kaikki haissut näin pahalle...:grin Varsinkin kahvin haju ällöttää.

Mulla sama juttu, kahvin haju on tosi voimakas ja ei mikään mairitteleva. Toistaseks pystyy vielä juomaan kuitenki :D

Onneks oon juon teetä muutenkin niin ei tarvii väkisin kahvia juoda :D mutta töissä hyi sitä täys pannullinen kahvihuoneessa ja kaikki kävelee kahvikupit kädessä. Voitaisko kahvi kieltää muutamaksi viikoksi!?!:grin

Mä oon kahvin juonnin lopettanut melkein kokonaan, joskus päivällä saatan juoda mukillisen. Kaakaoo tilalle aamuisin. Eiköhän se kahvi ala taas maistua, kun tää pahoinvointi helpottaa. Näyttää olevan nyt ihan tyypillistä, että aamut alkaa oksentamalla. :/

Vähän kyllä houkuttelis tuo varhaisultra, mutta enköhän mä pysy kannassani ja odota kiltisti nt-ultraan.

Mulla on nyt hävinny lähestulkoon kaikki oireet :/ Ei alavatsatuntemuksia, ei pahoinvointia, tissit ei enää oo kipeet. Ihan ihme touhua. No nuo hajut käy kyllä nenään, äsken joku mies käveli vastaan rööki huulessa, se tupakansavu teki pahaa. Mut mitäs ihmettä tää nyt on :( Ei enää turvotakaan. Pahin väsymyskin on hävinny, aamuyöllä tuli taas valvottua niinkun nyt jo kohta viikon ajan sama juttu joka yö... Jännää touhua tämä!! Pelottaa ja ahdistaa, mut samalla tietty onnellinen et olo tasottuu...

Sannis86 täällä vähän samaa vikaa. Paha olo näyttäytyy hetkellisesti, muttei enää niin voimakkaana. Jotkin ruoat on edelleen eiei- listalla. Lämpökin enää aavistuksen koholla. Kyllähän se huolettaa :(

No joo kyllä huolettaa. Tänään en oo oikeestaan edes enää muistanu olevani raskaana.
Paitsi lounaalla käydessä viereisessä pöydässä oli nuori pariskunta, joilla oli pieni down-lapsi. Kaikenlaisia ajatuksia herätti tuo lounaalla käynti tänään o_O

Aivan kamalaa. Ihminen, joka on juonut aamuisin 2-3 kuppia kahvia(päivän aikana 5-6 kupillista) saa juuri ja juuri kupillisen aamulla juotua. Jo kohta työkaverit kyllä huomauttaa asiasta!!!

Älkää stressatko noista vähäisistä oireista! (Joo, helpommin sanottu kuin tehty, tiedän..) Esimerkkinä minä: ei edelleenkään muuta kuin kova väsymys ja nälkä, ihan todistettavasti on pikkunen silti paikallaan kasvamassa ja sydän sykkii! Oireiden määrä ja laatu vaihtelee ja se on ihan normaalia, tsemppiä teille kovasti :)

Eiköhän me kaikki ehditä vielä tässä kuukausien aikana valittaa jos jostakin kolotuksesta :grin Nyt täytyy nauttia tästä oireettomuudesta :rolleyes:

Mulla tuli tänään aavistuksenomaisesti ensimmäinen selkeesti raskauteen viittaava oire, kun edellisestä raskaudesta tuttu ällötys tuli kurkkuun. Aiemmin on vaan nippaillu alavatsalla, muutaman kerran repässy kipeesti noustessa.

Ei oo kyllä ikävä sitä pahaa oloa, mutta ehkäpä tää on kuitenkin merkki ainakin siitä, että raskaushormonitasot nousee. Huolettaa silti niin vietävästi. Pitäisiköhän nyt kuitenkin uhrata se raha, minkä varhaisultra vie ja tilailla aikaa jonnekin reilun viikon päähän, kun sydän pitäisi näkyä.. Ei vaan oo yhtään ylimääräistä, kun meillä on juuri ensi viikolla muuttokin ja siihen menee oma rahansa. Huoh, sori, meni vähän ohi aiheen..

Aiai, kun on alaselkä nyt kipeä. Sattuu aikalailla. Alkaa kyllä oikeesti huoli herätä, ettei kaikki olis hyvin :(

aBu, kovatkin kivut niin selällä kuin mahallakin voi kuulua ihan normaaliin raskauteen. Elä huoli, jos ei mitään vuotoja tule :)

Tänään havaittu vähän väliä hiipivä nälkä. Tosin nyt päivälliseksi nautitun hesen kerrosaterian jälkeen on varsin kylläinen olo vieläkin ja piti kaupassa puhista ja puuskuttaa. :D

Mul on jatkuvasti järkyttävä nälkä ja jano. Mutta toisaalta ajoittain niin huono olo ettei kauheesti tee mieli syödä.

Kahvin asteittainen lopettaminen teki aluks tosi tiukkaa mutta nyt se tuntuu helpommalta kun se ei vaan maistu enää niin hyvälle... (kyllä mää sitä kerran pari päivässä pienen hörpyn otan vieläkin tavan vuoksi)

Tää on ihan hölmöä, kun odottaa et tulis kunnon oireita! Jotenki ois helpompi uskoo et kaikki hyvin jos oksentelis päivittäin :D vaiks ei esikoisestakaa ollu semmosta ja se vähä mitä oli, oli vasta 12+

Taas tällainen ilta. Ei tee mieli yhtään mitään. Kävelen keittiöön ja kaikki vaan oksettaa. Mies oli kaupassa ja mietiskelin, mitä haluaisin. Tuo selittää ties mitä ja lopulta osaa kertoa olevansa jo kassalla. Emmä sit vissiin halunnut mitään. Olin sitten ilmeisesti liian hidas?!

Takaisin