Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Työkaverin kans puhuttiin tänään yhdestä naisesta joka oli raskaana, niin se sanoi et kyllähän sen hengityksestä huomaa jos on raskaana vaikkei mahaa näy. Heti aloin miettiin et nyt hengitä normaalisti. Oletteko kuulleet tuosta et raskaana oleva hengittää jotenkin raskaasti? :D

Mulla kun ei ole tietoakaan ummetuksesta, eikä kyllä siitä turvotuksestakaan. Siksi mietin, mistä johtuu.. mutta okei..

Minä ainaki huohotan! Kuulisitte kun puen poikaa yökkäristä vaipanvaihdon kautta toppavaatteisiin asti aamulla.. Huhhuh :D

Täällä ollaan edelleen ilman erityisiä oireita. No mahaa saattaa vähän nipistellä, välillä paleltaa tai hikoiluttaa ja väsynytkin olen näin työviikon päätteeksi. Mutta pääsääntöisesti olo loistava. Tsemppiä oireilijoille!

Joo raskaasti ja hengästyy nopeasti! Ainakin minä. Ja en kyllä tiedä mistä turvotus johtuu, mut mulla löytyy vaikka muille jakaa, ummetusta ei kylläkään...
Kovasti yritän juoda et turvotus laskis, mut eipä taida auttaa. Pari päivää olo oli jo "normaalimpi" nyt taas tullu takasin. Sormuksetkin jo pois...

Mulle sano esikoista oottaessa työkaveri, että hengitän just niinku raskaanaoleva. :D

Täällä myös tänään maha on turvonnut valtavaksi, vaikka kuinka oon yrittänyt juoda kunnolla vettä. Täytyy tosiaan alkaa katsomaan jotain löysempää vaatetta ettei ihan heti paljastu kaikille:grin

Huhhuh, puurot ja leivät vedetty hyvällä ruokahalulla aamupalaksi. Ja nyt selkeesti alkaa kuvotus. Ihan kahden vaiheilla nouseeko samantien ylös :( Pahoinvointi on nyt virallisesti siis saapunut tännekin. Hammasta purren yritän saada pidettyä sisällä.
Aiemmat pienet etomiset ei ollu mitään verrattuna tähän... Aaapuuuaaaa. :(

Näin viime yönä unta, että menin vessaan ja pyyhkiessä tuli verta. Oli niin aidon tuntuinen uni, että kun heräsin yöllä niin luulin sen olevan totta. Tuli näköjään uniin mun eiliset pohdinnat siitä vatsan jomottelusta. :/

Niin ja täällä tosiaan edelleen todella vähäiset oireet,tissit on kipeät ja mahassa toisinaan omituisia tuntemuksia,viluttaa ajoittain todella paljon ja ehkä vähän hermot kireällä,mutta tämä saattaa johtua myös tupakkilakosta :grin pahoinvointia mulla oli vaan ennen plussaa ja liittyi tosiaan tuohon tupakkaan.nyt on ruokahaluttomuutta aamuisin,pakolla pistän suuhuni jotain mutta lopunpäivää ruokahalu todella mainio :p nälkä kun yllättää nii se tulee todella voimakkaasti,tunne että kuolee nälkään nyt just heti..

Kyllä hengästyttää ja huohotuttaa... Ihan ku ois vetäny kaamee treenin vaikka vaa hiukka kumartelloo :p Nauresketiinkin eilen et suas näkkee millasta puhinaa se sitte o heinäkuun helteillä...
Toinen mikä taasen on muistutellut olemassa olostaan on toi miun verenpaine. Pirulainen ku on aina ollu matala ja nyt vaan taas näyttää et laskee. Ja se kun tuo mukanaan sen ah niin ihanan huimauksen. Joka nousulla saa hiukan miettiä mihin suuntaan sitä onkaan menossa. Tokkiisa toi on terveellisempi ku kunnon RR nousu mut niin inhottavaa.

Täällä ollu tosi vähäoireinen päivä. Perus nippailut ja rinnan kipuilut edelleen, mut ellotukset tais jäädä unimaahan. Nukuin nimittäin n. 11 tuntia. Ilmeisesti jäi viikolta vähä velkaa. Voiko olla, että tuo väsymys lisää pahoinvointia entisestään?

Varmasti se väsymys huonontaa olotilaa ihan kokonaisvaltaisesti. Paha olokin tuntuu väsyneenä varmasti pahemmalta, kuin jos ois virkeä muuten. Mä oon nyt syönyt pieniä annoksia usein, niin olo parempi...
Kohta olis lähtö kaverin synttäreille. Jännittää joko porukka tajuaa mun syyn tipattomalle :P
Onneks on noita väljän mallisia puseroita, niin eivät nää tätä turvotusköllikkää :)

Mulla on aika vähän selkeitä oireita. Esikoisesta oli paljon selkeämmin, mut saattaa vaikuttaa kun lopetin imetyksen samaan aikaan kun raskauduin. Kiinnittymisestä tuli tälläkin kertaa kipu ala masuun ja siitä uskalsinkin herättää toiveet plussasta, eli se oli ainut oire ennen plussaa. Pissattaa normaalia useammin ja väsymys on aivan valtava. Muutamana päivänä on ollu kuvotusta, mut pöntön halailulta on vältytty. Toinen rinta alkoi eilen arastaa vähäsen. Maha on tälläkin kertaa kovalla ja niin julmetun turvoksissa, mut näytän onneks vaan lihonneelta niin en paljastu :D täytyy vaan varoo etten tee sitä mitä esikoista oottaes eli silittele mahaa, kun siitä arvas jotkut. Toinen mistä jäin kii oli kun naama hehku :D

Tuo vatsan hierominen taitaa tulla jostai alitajunnasta. Kuulemma siitä oli esikon kohdalla epäilyt työmaalla heränneet. Itse en mielestäni sitä tehnyt

Takaisin