Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä muuten oon kans huomannu ton hiusten rasvottumisen :O Se oli jo hetki ennen plussausta. Just eilen pesin hiukset eilen niin varmaan joutuu taas käydä pesemässä :D Ja tissit on ihmeellisen turvonneet, pakko ottaa rintsikat pois jo näin illalla :D

miun tabletilla ei voi klikata "sympatiaa", joten lähetän sanallisesti tsemppiä aBu!!!

Kyllä tämä tästä. Makuullaan on ihan hyvä, mutta pystyyn noustessa olo huononee kummasti :/

Täällä valuu hiki, kun vähänkin siivoaa ja huomasin tänään ensimmäistä kertaa närästyksen ilmestyneen. Nyt jää kahvi pois.

Vauvahaaveilija: Mulla on ollu kans nyt ihmeellisen paljon unia. Ja ihan sekoja. Aamulla pitää aina miettiä hetki, et missäs mennään :D
Mulla on muuten oireet ehkä vähän tasoittunu nyt. Aamupuuro meni ilman etomista, pirteä olo ja muutenkin jotenkin "hyvä" olla tuon viikon mittaisen oirepiikin jälkeen :)
Turvotusta on ja nippailua alavatsalla. Ja aamulenkillä tuntuu et hengästyy nopeesti.
Niin ja sit finnejä! Niskassa ja korvien takana ja hiusrajassa yms. mihin ei ennen oo kyllä näppyjä tullu o_O Ja samoten kuuma tulee herkästi.

Just mietiskelin tänä aamuna että onko tämäkin muka joku oire että näkee tavallista enemmän unia. Tai ainakin että muistaa/tiedostaa ne unet normaalia herkemmin. Semmosia ihmeellisiä ei-mitään-järkeä-unia joka yö. Eli ei sentään onneksi mitään painajaisia kuitenkaan vaan lähinnä omituisia...

Näin muuten marraskuussa, noin kuukausi ennen kuin tämä meidän tyyppi sai alkunsa, unen että olin raskaana. Sain siitä miehellekin silloin heti aamulla että arvaas minkä unen näin. Enkä ole raskausunia nähnyt koskaan ennen. Se oli siis ihan selvä enneuni jos semmoisiin uskoo. :woot:

Meilläkin on unet palailleet, esikoisesta ihan mahdotonta unien näkemistä yöstä toiseen nauroinkin silloin että unet alko varmaan samantien kun herra sai alkunsa... :D Ja nyt toisen kohdalla ihan sama juttu! Siitä ja rintojen arkuudesta sen sitten taas tiesi :)

Täällä alkoi aamu taas pöntön halailulla. Vois sanoo, että toi pahoinvointi ja esikoisen kakkavaippa ei sovi yhteen.

Mäkin näin viime yönä ihan kummallista unta! Asuin unessa salkkareiden Akin kanssa...:wtf En kyseistä sarjaa ole enää aikoihin edes seurannut! Kaipa nuo kummalliset unet liittyy raskauteen... Esikoista odottaessa näin myös outoja unia.

Täällä ei oireita oikein edelleenkään ole. Väsymystä on ja olenkin melkein joka päivä joutunut nukkumaan päikkärit, joka ei todellakaan ole normaalisti tapana. Siinä ne sitten käytännössä olivatkin, jotain pieniä satunnaisia ehkä-oireita lukuunottamatta.

Unia olen myös kohtuullisen paljon nähnyt ja yksi uni jäikin erityisesti mieleen toissayöltä. Näin unta, että varhaisultrassa löydettiin syke. :) Toivottavasti oli enneuni. :angelic:

Mulla oli viimeks unet ihan k-18 osastoa ja viime yönä taas se alko :oops: On kyl vähä hämmentävää..

:laughing025

Mulla on ihan samaa sarjaa nää unet.
Eli voi laittaa raskauden piikkiin jos näkee K-18 unia naapurista :confused2
Tai just tyyliin tollasia ihan pimeitä, niinkun jempun salkkari-aki unet.

Noita Likatsun enneunia minäkin voisin katella, jos pysyvät positiivisina :)

No joo onhan niissä hyvätki puolensa.. :D Mut onpahan aika.. "luova" alitajunta.

jaahas, iltapäivää kohden tuntuu turvotus nousevan.
Tässä mä työpöydän ääressä naputtelen housun nappi auki :wtf NYT JO??
Onneks on suht pitkä neule tänään päällä...

Painaa ikävästi nivusiin tämä istuminen. Meinasin et lähden kävelemään vaikka korttelia ympäri hetkeksi, mutta asiakas onkin tulossa kohta niin ei ehdi. Mitäköhän kollegat ois mieltä jos alotan pienen taukojumpan keskellä toimistoa... Jokohan ne laittas mut viikonlopun viettoon...
:talk017

ja nyt kun muistan vielä laittaa tän housun napin kiinni, ennen sitä asiakkaan saapumista... :laughing001

Takaisin