Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä heräsin viiden jälkeen vessaan ja syömään. Nukkua vois vaikka miten paljon, viime yön 10-11 tuntiakaan ei meinaa riittää.

Ei minullakaan oireita paljoa ole, rinnat arat, alamaha arka, hajuherkkä nenä...ja muutaman kerran käyny ellotus olo päällä, mutta on yhtä nopiaa hävinny ku alkokin :D toivottavasti pysyy näissä...
paino on puonnu 2kg ku oon eläny hedelmillä ja maitorahkalla ku muuta ei tee mieli...jännä kun esikosta aloin syödä ku hevonen heti plussauksen jälkeen :D

Terveellistä olisi hyvä syödä. Niiden syöminen ei haittaisikaan.. :D mutta sittekö mussuttaa pähkinöitä, pop corneja, hapankorppua liikaa..

Tulikin mieleeni, että pitäisköhän käydä kaupassa hakemassa hapankorppuja :) Tuli sellainen olo, että ne saattais upota :)

Mulla alkoi nyt selvästi närästys. Varsinkin kahvi tuota aiheuttaa. Huhhuh. Normisti juon kahvia ihan kuppikaupalla päivittäin, nyt tökkii pahasti. Helposti aiemmin on tullu päänsärkyä jos ei saa kahvia, saa nähdä miten nyt saa vieroitettua ittensä tuosta... o_O

Hapankorput uppoaa ainakin täällä- silloinkin kun kaikki muu tökkii :) Niillä aina aloitan aamun, koska niiden jälkeen saa muutakin sitten jo uppoamaan :)

Itsellä aamu alkoi sitten vessanpöntön halailulla. Esikoisen kanssa en joutunut oksentamaan kertaakaan vaikka etovaa oloa olikin niin toivoin että ei tälläkään kertaa tarvitsisi. Mikään ruoka ei meinaa pysyä sisällä ja etova olo koko ajan sekä hirveää turvotusta.. Toivotaan että oksentelu jäisi pian pois!

Oho, oonpas mä päässyt helpolla kun vertaa muihin! Kerran tai kaks ollut aavistuksen etova olo jos on unohtanut syödä. Muuten ei sitten minkäänlaisia oireita. Noh, kyllähän ne sieltä ehtii tulemaan kun kasassa vasta 5+3!

Nyt oksettaa kunnolla, mutta ei hätää sillä se kaikista paras raskausoire on täällä jo nyt :) Hiukset kasvaa ihan silmissä! Samoin kynnet. Nämä on kai tehostuneen verenkierron ja ravintoaineiden kulun ja paremman imeytymisen sivutuotteita. Harmi että sitten synnytyksen jälkeen ne ihanat pitkät paksut raskaushiukset katkeilee ja tippuu päästä.

Oho, oonpas mä päässyt helpolla kun vertaa muihin! Kerran tai kaks ollut aavistuksen etova olo jos on unohtanut syödä. Muuten ei sitten minkäänlaisia oireita. Noh, kyllähän ne sieltä ehtii tulemaan kun kasassa vasta 5+3!

Mulla kanssa tosi vähän oireita, alkuun aristi tissejä mutta nyt ei niitäkään enää. Lämpö on pysyny 37C:n tienoilla, normaalisti huomattavasti alempi :)

Mulla oli kans esikoisen odotusaikana iho ja hiukset ihan mahtavassa kunnossa. Parin kuukauden kuluttua synnytyksestä alko tippua hiukset päästä. Nyt ne on tollasia 4-5 cm mittasia, koko ajan tulee uutta "vauvahiusta".

Argh, miten voi olla tämmönen olo mahassa töiden jälkeen! Mahaa turvottanu koko päivän mut nyt kun sai farkut pois jalalasta niin huh huh! Ihan muljuu mahassa ku pistin pötkölle hetkeksi. Pitää varmaan valita ruuat paremmin ettei söisi sellasia selvästi turvottavia.

Nyt oksettaa kunnolla, mutta ei hätää sillä se kaikista paras raskausoire on täällä jo nyt :) Hiukset kasvaa ihan silmissä! Samoin kynnet. Nämä on kai tehostuneen verenkierron ja ravintoaineiden kulun ja paremman imeytymisen sivutuotteita.

Mä kans huomasin että kynnet on tosi vahvat nyt!

Mulla todella vähän ollut oireita,merkittävin taitaa olla se että tissit on melko kipeät.Mahasssa ajoittain outoja tuntemuksia sekä kovasti palelee.Huonovointisuutta ollut vain muutamana päivänä ja silloinkin mennyt suht pian ohitse.

täällä varmaan loppuu kohta kahvin juonti... byääääääh!!! närästys alko jo parista huikasta, ellei se sitten ollu maitorahka, jonka söin välipalaksi. testaan tämän teorian vielä huomenna ja sitten vasta teen päätöksiä tuosta kahvista luopumisesta :D

Meillä oli plussa tavallaan yllätys. jätettiin ehkäsy joulukuun puolessavälissä vauvantekomielessä ja plussattiin 1.1. joten ei ihan uskottu, että ekasta tarttuu. toisaalta oon tehny kroppani eteen töitä jo parin vuoden ajan: pudotin ylimääräiset kilot, syöny terveellisesti, liikkunu paljon, lopetin tupakoinnin ja hormonaalisen ehkäsyn. ehkä nää kaikki on sit valmistanu tähän... että siellä massussa on niin hyvä olla, että jääpi ekalla kiinni ja tulee syliin asti. Toivotaan ... ☺

Suussa maistuu metalli toista päivää putkella.. Maistui myös jo ennen plussaa:p Sekä mahaa on nippaillut ja jomotellut tänään enemmän kuin muina päivinä.

Voi ihanaa kun saiskin nukkua kunnon unet! Mutta kun ei kerta kaikkian uni tuu :( En mä ees varsinaisesti öisin mitään kelaile, jotenkin vaan kroppa ihan sekasin. Ja tietysti mitä enemmmän sitä nukkumista miettiin, niin sitä huonommaks se nukkuminen menee. Koita illalla mennä ihan rentona nukkuun, mennään yhdessö esikon kanssa. Sit joko en saa illasta nukuttua ja unet jää johonkin 4-5tuntiin ja tai sit saan illasta mut herään aamusta aikasin kaikkin ihme olotiloihin ja huonoon oloon ja pyörin sit siellä vaan kun en jaksa noustakaan. ,Nyt pitää vaan jaksaa! Ei millään haluisi joutua unilääkkettäkään hakemaan kun mulla jo entuudestaan yksi lääke jota raskauden aikana joudun syömään.

Ja sit ihan ihme oire, että vaikka pesen hiukset joka ilta, niin tuntuu seuraavana päivänä ällön rasvasilta. Siis vaikka kuinka hinkkaa. Pakko johtua hormooneista!

Mulla kans nuo yöt menee miten menee. Nukun kyllä sikeästi, mut vaan muutaman tunnin. Sit loppuaika pissattaa-nälkä-jano-kuvotus ja mitä vielä oloja :P

Ja joo, mulla sama myös hiusten kanssa. Kunnon liimaletti, pakko pestä joka päivä et kehtaa töihin mennä o_O

Takaisin