Ihan samanmoinen pissaamisvaiva täälläkin. oireita tullut tässä muutaman viikon aikana muitakin: tosi kipeitä repäisykipuja alavatsassa kun mm. Aivastaa, yskäisee, alkaa nauramaan, liikahtaa äkkinäisesti jne. Nyt menossa 18+3. Normiasennoissa istuminen alkaa olla hieman vaikeaa tuon kasvavan vatsan vuoksi.
Nyt jo monta viikkoa herännyt jokaikinen aamuyö ylimääräselle vessakäynnille.
Samoiten kaikenkamala V.VUOTO on lisääntyny ja välillä aika reilustikin..
Höh, inhottavaa tuo ettei saa nukutuksi.. Mä olen ihmeen sikeästi nukkunut nyt viimeisen viikon, ei ole edes tarvinnut vessaan nousta joka yö. Mutta ongelma on se, että herään aamulla jo kukonlaulun aikaan vaikka olis mennyt kuinka myöhään nukkumaan.. Tää nyt ei kyllä liity mitenkään raskauteen, olen ollut tämmönen aamuvirkku koko ikäni :D
Tuolla edellisessä sivulla tais olla Mozar joka puhui noista kasvukivuista. Mulla on nyt pari päivää ollut selkeitä kasvukipuja. Samoiten repäisykipuja on taas vaikka yrittäis kuinka rauhallisesti ottaa. Ei tarvitse kuin yrittää kurkottaa jotain tosi ylhäältä niin saattaa kiristää mahasta Tyyppi siellä raivaa tilaa itselleen :) Mulla myös tuntuu että tällä viikolla maha on pompsahtanut esiin! Ja lähtee ihan tuolta alhaalta jo pyöristymään, ei ole vaan tossa navan alla semmosta makkaraa :)
täällä muutaman viikon ollut nyt niin inhottava vaiva kuin ummetus..elän levolac purkin ja mikrolaxin kanssa viime raskaudessa oli ihan sama :/ onko muilla alkanu tämä vaiva??
Onneksi päätin tulla tänne foorumille. Niin moneen asiaan saa selkoa omassa olossa, kun huomaa muilla samoja vaivoja. Ruonsulatus on hidastunut ja samoin jää usein tunne, että rakko ei tyhjentynyt kokonaan. Mietin välillä myös mahdollista virtsatulehdusta, mutta kai se on kohtu, joka painaa...
Kohtu voi painaa pahastikin, oon kuullut jopa sellaista, että on painut niin että rakosta ei oo tullu mitään ulos. Tää nainen joutui sitten kertakatetroimaan itsensä, kun tuli pissahätä.
Ummetusta ei oo onneksi, ei oo ollut aikaisemmissakaan raskauksissa. Ennemminkin maha ollut liian löysällä, mutta nyt tuntuu maha olevan tasapainossa
Minulla on kanssa vatsa enemmin löysällä, kuin kovalla. Ja juttelin meidän äidin kanssa, niin silläkin huomattavin raskausoire ollut kivut vatsassa, selässä ja lonkissa - vatsan ja selän kivut varsinkin kahdessa ensimmäisessä raskaudessa..
Hei mulla pissaamisvaivoja myös, ei tyhjene rakko kunnolla ja välillä saa ihan tiristää että saa tippaakaan tuleen vaikka tuntuu kova pissahätä. Oon vaan jo niin tottunut ettei ees meinannut enään ajatella erikoisena oireena :D
Onko muilla ollut verenvuotoa ikenistä? Mulla on nyt pari viikkoa ollut ikenet hellät ja vuotavat herkästi.jostain muistaakseni luin, että kuuluisi raskausoireisiin???
Joo mulla kans vuotaa ikenet harjatessa tosi paljon. En ole ottanut ressiä. :)
Selkä tuntuu menevän jumiin helpommin kuin ennen, säteilee ärsyttävästi lonkkaan. Ja kokoajan pissittää.
Mulla kans monesti tuntuu että kauhee vessahätä mutta sitte ei kuitenkaan oo tullu paljo mitään. Ja maha on kovalla :/
Välillä tuntuu semmosia vihlasuja mahassa mutta ei onneks hirveen kipeitä.
Oloilta oon säästyny nyt reilun viikon ajan ja ruokakin on taas alkanu maistumaan :P
Se on kyllä ihana tunne kun ruoka alkaa taas maistumaan :)
Tuttuni oli ihan varma että flunssani johtuu raskaudesta, mutta kyllä minä sanon että tämä on ilmoista! Olen niin herkkänä aina ollut kylmän ja lämpimän vaihteluille.. :) Kun siis minulla vasta muutama viikko sitten flunssa oli ja nyt taas.