Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon huomannut, että kyljen kääntäminen nukkumaan mennessä on aika kivuliasta. Mulla siis sattuu se alavatsaan aika kovastikin. Kohtahan se maha pitää siirtää käsin puolelta toiselle... :hilarious:
Uskaltaako muut vielä nukkua selällään? Mä nukun vielä välillä, kun ei oo tuntunut missään... Mutta kohta sekin varmaan pitää lopettaa, kun maha alkaa painaa.

Esikoisen odotusaikaan pystyin hyvinkin nukkuun selällään koko raskauden ajan, mut nyt tässä raskaudessa on jo välillä hankaluuksia olla selällään..mulla on alkanut supisteleen selällään ollessa ja supistus rauhottuu vasta kun kääntyy kyljelleen.

Mä nukun yleensä kyljelläni, mut joskus kun yöllä heräilen saatan olla selälteni.
Kaikkein mieluiten nukkuisin mahaltani, mutta se ei oo enää muutamaan viikkoon tuntunut hyvältä. Ootan sitä tunnetta kun synnytyksen jälkeen pääsee taas nukkuun mahaltaan :cool:

Mulla ei oikein ole mitenkään päin kovin hyvä olla enää.. kyljellään ja hetkittäin selällään.

Mä pystyn nukkumaan ihan normaalisti selälläni ja mahallani, kuinkahan sitä saa nukutuksi sitten kun ei enää voi :o

Nukun yleensä puolimahallani niin että tuen/kannattelen polvella kroppaa. Selälläni en oo ikinä osannu nukkua, mutta iltasin köllötän sujuvasti selälläni kun liikkeitä tunnustelen. Kokonaan mahallaan ei pysty oleen enää

Selällään nukkuminen vielä onneksi ok.

Mulla on ollu jo 3 virtsistä ja luulen sen johtuvan juuri tuosta että rakko ei tyhjenny kokonaan.

Mä nukun kuten Hemsku eli puolimahallani ja peitto jalkojen välissä. Selällään en oo koskaan saanu unta. Saa nähä, missä vaiheessa joutuu siirtyy kyljelleen.

Hah, mulla on myös tuo puolimaha asento. Jalkojen välissä usein pitkulainen tyyny. odotan jo niin että saan nukkua taas mahalleen. Tai edes levätä.... :)

Sama juttu, nukun puolimaha asennossa :) Ja ihan kyljelleen. Välillä herään selällään yöllä mistä käännyn taas sivuttain. Mahallaan en ole nukkunut plussaamisesta lähtien.. huhhuh. Vaikkei siinä mitään olisi ollutkaan mutta kun pääkoppa on toimittanut ajatusta että mahallaan ei ole enää hyvä nukkua :D Tiedä sitten mikä on ollut.

Minä oon nukkunut kyljellään kohta neljä vuotta. Neljään vuoteen kolme raskautta ja kolme vuotta siitä imetystä.

Joku puhu noista levototmista jaloista ja niistä kärsitty kanssa jo viikko! Nyt kokeilin polvipitusia tukisukkia pari päivää (yöt, pitkään paikallaan istuessa) niin johan loppu! Tuttu vinkkas vielä semmosista, jotka ois ihan tonne reiteen asti niin meinaan ehd. Hankkia! Kuulemma, jos kunnon turvotus pääsee valloilleen niin se ei sit lähe pois ku vasta synnytyksen jälkeen.. Eli lämmin, hikinen ja turvottava kesä, päihitän sut tulisukilla ;)

Mulla kuumenee vielä jalkapohjat, ni käytän ennemmin kompressiosäärystimiä. Mulla on ollut levottomat jalat jo ainakin ekaluokkalaisesta saakka :(

Niitä sillee pakottaa ja ei malttas pitää paikallaan.. :) silleen ku ois ollu pitkän matkan lentokoneessa ja sen jälkee vähä väsyneet jalat !

Täällä myös tullut ylimääräinen tyyny väliin nukkumaan, voi sitten nojata siihen kylkiasennoissa (jalkaa ei oikein kiva enää pitää koukussa "mahan yli") joko mahan tai selän puolelta. Selällään menee, mutta jalat suorana tuntuu välillä alavatsassa vähän kipuilua.

Ajattelin, että lällislää kun ei pissattanut alkuraskaudessa, mutta nyt ottaa sen kyllä takas..

Täällä oli jo tovi helpompaa pissityksen kanssa. Nyt se on taas palannut. Varsinkin öisin! :sorry:
Ja puolimaha- asennossa tykkään minäkin nukkua, toistaiseksi vielä onnistuu.. Silloin kun nukun..
Ihme unettomuus taas vaivannut!

Takaisin