Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan väsymys... Pahoinvointi on hiukan helpottanut, mutta tilalle on tullut heikotusta ja entistä pahempi väsymys. Hemoglobiini ja kaikki ihan kunnossa! Luulin jo että pahoinvointi olis mennyt ohi, mutta tällä viikolla oon taas oksennellut...:hungover: Onks kellään muulla enää mitään oireita?
Onneks nyt on sentään loma! :dance008

Väsymys jatkuu täälläkin, ja pahoinvointi myös. :wtf:

Mulla se ei ole ollu missään vaiheessa niin pahaa että oksentanu olisin mutta semmosta ällöä oloa...

Olot helpottanu. Varsinaista väsymystä ei oo, mutta sellasta veto pois -oloa löytyy. Ei jaksais eikä kiinnostais tehä mitään :D Silti on toisaalta energinen olo.. Johtuu ehkä siitä kun ei sellaista samanlaista pahoinvointia enää ole niin olo tuntuu ihan erilaiselta vaikka veto onkin pois. En tiedä, hankalaa :hilarious:

Mullakin on vielä oksetusoloo..aamulla ei ollu kaukana ettei jo lentänyt..
Lisäksi iho kukkii kiitettävästi..selkä on niin täynnä finnejä kun vaan voi olla..esikoisesta oli sama juttu..

niin ja mulla on kädet ja jalat menny ihan kuiviksi :( mulla kukki iho ennen raskautta ihan kiitettävästi, mutta nyt iho on paljon parempi..

Väsymystä, pahaa oloa ilman oksentelua, suonenvetoja sekä vatsan ja selän kipuilua. Mutta ihan niin kuollut olo ei ole, kuin jossakin vaiheessa :)

Mulla raskaus vei näppylät naamasta mennessään, jotka tulivat e-pillereiden lopettamisen jälkeen.

Uusimpana oireena hengittämisen vaikeus. Joutuu välillä oikein haukkomaan henkeä, pelkkä syöminen hengästyttää. Tältä tuntu viimeks vasta loppuraskaudessa, ku oli keuhkot kasassa.

Joo ja rintakehään ilmestyny kamalia, kipeitä finnejä.

Totaalinen uupumisen tunne on jännä, samoin kuin se, mistä joku edellä mainitsikin, ettei kiinnosta tehdä mitään. Se iskee yllättäin ja ihmetyttää vieläkin. Mulla on lisäksi iltaisin levottomat jalat, johon ei oo ainakaan vielä magnesiumin käyttö auttanut, eikä kompressiosäärystimetkään..

Päivittäin kuvottaa ja usein illalla myös oksentelua. Myös väsymys on edelleen vahvasti mukana. Onneksi on muutama vapaapäivä.

Mullakin pahaolo oli poissa jo jonkin viikon, mutta on tällä viikolla tehny voimakkaana paluun. Oksentelua on ollut lähinnä iltaisin tai alkuyöstä.
Väsymys lamauttaa koko päiväksi, jos edeltävänä päivänä on tullut valvottua pidempään. Pakko on pitää tiukkaa rytmiä niin nukkumisessa kuin syömisessäkin, niin kaikki sujuukin hyvin! :)

Mulla alkoi 17+3 ikävät kivut nivusissa, toivottavasti ei paljoa pahene ja menisi ohi, vai kestääkö nää nyt sitten loppuun asti? ://

Jos ne on niitä liitoskipuja niin se vähän riippuu. Kaverilla ilmesty kivut puolessa välissä, sitten hävis muutamaks viikoks ja loppuraskaudessa sit käppäiliki ku pingviini :D Kun sit taas toisella kaverilla ollut vaan tosi pientä kipua.

Ja joo miullakin alko alapäässä pienet viillot :D Alaselkääkin saattaa välillä viiltää oikeelta puolelta, se vähän riippuu asennosta..

Mulla on nyt nivusissa kipuja rankemman liikunnan ja muun fyysisen rasituksen jälkeen. Hellittää aina levolla, mut alkaa usein uudestaan kun käyn esim kävelyllä rivakammin. Lonkissa tuntuu kipuiluja myös.

Muuten aika oireetonta. Vähän hirvittää jääkö liikkumiset nyt jo pois, vai meniskö nuo kivut nyt vielä ohi...

Mulla taitaa olla oireena myös se, ettei rakko tyhjene tms.. En edes oikein tiedä. Mutta vaikka kuin istuis pöntöllä, niin edelleen jää semmonen tunne et vessaan pitäs olla menossa ja saattaa tiputella(?).

Mulla on muuten samaa et rakko ei tyhjene kokonaan..tuntuu et koko ajan on veskihätä, mut kuitenkaan ei oo kunnon hätä...vauva varmaan painaa kuitenki rakkoon sen verran et tekee sen tunteen..

Heh, olihan muillakin oireita! Jotenkin kiva kuulla ettei oo ainoa. :shy:

Mulla on myös jatkuvasti pissahätä, usein tosi kovakin, mutta sitten sitä tuleekin ihan pieni liraus. Rasittavaa! :meh:

Musta on kovaa vauhtia tulossa varmaan apina. Edellisissäkin raskauksissa karvaa alko pukkaan nopeemmin ku ehti höylään. Ei paljoo kesällä hilluta bikineissä karvamahan kans :-D

Kasvukivuista kärsin näemmä vaihtelevasti edelleen ja harkitsen pääsenkö enää takas töihin. Ne hellitti muutaman viikon levolla, kunnes tänään päätin kokeilla ja kuulostella. Parisen tuntia ulkohommia tuntui kyllä vatsassa. Ja tein rauhallisesti ja taukoilin. En edes huhkinut.

Väsyttää. Ei väsytä. Päivällä väsyttää, en kuitenkaan aina saa päikkäreitä nukutuksi. Yöllä ei välttämättä sitten väsytäkkään.

Nälkä. Tuntuu että vatsa on pohjaton. Oon nyt koittanut rajottaa tätä syömistä tai paisun kohta ihan mahdottomaksi.

Kohtukin vissiin huonossa asennossa tms kun istuminen alkaa painamaan/tuntuun ikävältä (esim. Saunassa). Hengästyn myös tosi nopeasti.

Valivalivalivali :-D

Takaisin