Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama juttu minis! Mä nautin kyllä myös auringosta ja tykkään rusketuksesta, mut ens kesänä luulen et enemmän nautiskelen tuosta ilmalämpöpumpusta :wink Toivottavasti! :)

Mä olen niiin aurinko ihminen ja rakastan lämpöä. En osaa edes ajatella, ettenkö muka rakastaisi sitä ensi kesänä :D ehkä todellisuus iskee aikanaan..

Jos on kuuma kesä, niin vesikin on lämmintä ja mä aion viettää mökillä järvessä viimeiset raskausviikot :) Viimeksi tykkäsin tosi paljon uimisesta viimeisellä kolmanneksella.

Postafen helpotti pikkasen oloa. Ei vienyt täysin pahaa oloa pois.

Mä en tykkää ulkovesistä.. siellä on kaloja ja kasveja ja mutaa jajaja :o kaikki aina nauraa, kun olen entinen uimari ja ulkovesissä kiljun kuin vedenpelkoinen..

Mä kiljun, jos kaisla osuu jalkaan :D Kaloja en osaa pelätä, kun en nää niitä. Ulkomailla (Aasiassa) taas tykkään laitesukeltaa, kun on lähes 30 asteinen vesi ja värikkäitä kaloja :)

Se on kamalaa - osuu siellä mikä tahansa :D ulkomailla on eri juttu, kun näkeekin jotain kun vesi on kirkas.

Kysyn nyt vertaistukea uuteen ilmentyneeseen oireeseen, päänsärkyyn, ei ole migreeni, koko ajan jomottaa ja iltaisin vihlovasti särkee pään oikealta puolelta. Onko muilla tällaista oiretta? Normaalisti mulla ei ole päänsärkyä juuri ollenkaan, nyt on heti kun herään, kestää koko päivän, pitkällään olo tai nukkuminen ei auta. Olen nyt pärjännyt ilman särkylääkettä, mutta tänään meinasin kyllä käydä ostamassa, josko helpottaisi oloa.

Kirpula, mun käsittääkseni jotkut kärsii päänsärystä raskausaikana. Eli ihan normaalia taitaa olla, vaikka onkin todella ikävä vaiva.. Tsemppiä!

Meinaa kyllä omaakin pääkoppaa särkeä.. Ja krapulaolo jatkuu, mahaa turvottaa ja pierettää... :hungover: Komppaan kyllä noita edellissivun kirjoituksia, että on tää niin hehkeetä ja ikimuistoista aikaa :joyful:

Muokattu viimeksi:
Päänsärky on joillakin raskausoire. Itselläkin sitä aina toisinaan tässä esiintynyt. Ei kiva oire :/

Ei iltavuorosta tullut mitään väsymyksen ja huimauksen takia, joten nyt 3 päivää saikulla :(

Kurjaa minde mutta hyvä että sait saikkua, toivottavasti lepo kohentaa oloa!

Mullakin on ollut tavallista päänsärkyä, se taitaa johtua keltarauhashormonista. Toisin ku migreenissä ni tavallises päänsäryssä mulla liikunta auttaa, ei kovatempoista mutta esim rauhallinen sauvakävely on hyvä ku saa hartioita liikkeelle. Ja veden juominen + illalla panadol jos ei meinaa mitään taukoa tulla.

Rv11 alussa ja järkyttävä väsymys. Muita oireita ei sitten olekaan, että a.)nytkö se helpottaa b.) Onko siellä enää eloa :( ?

Maggie täällä rv 11+0! Ja oireina vain väsymys, tissikipu kadonnut kokonaam :D Ja eilen illalla viimeks sydän sykki massussa :) Kyllä taitaa alkaa nyt helpottamaan oireet kun viikkoja kasassa enemmä :)

Mulla 9+3 ja väsymys on melkein kokonaan loppunut ja muutkin vaihtelevat oireet, kahvia pystyy taas juomaan, hajut ei tunnu enää voimakkailta.. huimaus ja alituinen vessahätä (ja ne supistukset) on oikeastaan ainoat päivittäiset merkit raskaudesta. Ja yövalvominen. Ja närästys jos syö jotain väärää. Ja ummetus xD Että onhan niitä oireita. Mutta siis olo on pääasiassa normaali ollu muutaman pv ja aattelin jo et niinkö on nyt se kkm tapahtunu, mutta eilen löysin ekaa kertaa kotidopplerilla sykkeen että kyllä siellä elossa ollaan.

Ääääh, pitäisköhän tuo doppleri jo hankkia meillekin. Oispa ihanaa kuulla ees hetki noita sydänääniä pahimman epätoivon hetkellä :shy:

Mulla ois viikkoja kasassa nyt 7+4 eikä oireina oikeestaan oo muutakun jatkuva jano ja kuiva suu. Äklö olo pysyy hyvin pois kun muistaa syödä vähintään kolmentunnin välein.
Vielä pitäs jaksaa odottaa 18. Päivään että näkee onko tuola masussa ees mitään eloo :P

Mulla on paljon parempi olo tänään, kun eilen ja toissapäivänä. Ihanaa! Nyt on kyllä pieni flunssa päällä, joten ei voi ihan tietää, mikä oire johtuu mistäkin. Eilen onsentelin kuitenki pitkin päivää ja nukahdin illalla sohvalle heti kun sain tytön nukkumaan. Olin aika loppu. Ihanaa että tulee väliin parempiakin päiviä!

Takaisin