Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa vain :) täällä olisi nyt 9+3 ja väsymys sen kuin jatkuu..voisin nukkua ihan koko ajan...etova olo ei ole tällä viikolla vaivannut juurikaan, miten muutama edellinen viikko elloili koko ajan...huimausta on myös ja selvisikin eilen neuvolassa että minulla on aika hurjan alhaiset paineet mitä muuten normaalisti on..eli varovasti tuonkin kanssa mennään..iltavuoroon pitäisi alkaa valmistautuun ja en vain jaksa...huohhh......no mukavaa tiistaita kaikille syysmammoille :)

Gyne naureskeli tänään ultrassa, että koita vaan fiilistellä niitä pahoja olojakin ja ajatella, että tämä on ainutlaatuista aikaa sun elämässä. Kun ei nykyisin enää oo naisen normaali tila olla raskaana vähän väliä, vaan raskaana ollaan harkitusti vain pari kertaa elämässä. Että fiilistelemään vaan! :D Ei paljon naurata, kun oksentelee ja nenästä valuu verta :D

Juu onhan se ihanaa ainutlaatuista aikaa kun pierettää, oksettaa, närästää, ummettaa, kolottaa ja särkee vuorotellen joka paikkaa. Finnejä pukkaa ja hiukset rasvottuu. Ja lihot siinä sivussa kaupan päälle muodottomaksi. Nautiskellaan tytöt nyt tästä :wink

Mitäpä muutakaan sitä voisi tehdä, kuin nauttia vaan! Täys nautinto tämä alkuraskaus ainakin.

Onhan tää ainutlaatuista toki, ymmärrän hyvin pointin gyneltä.
Mut vähän surkuhupaisa kommentti, fiilistelepä tässä nyt sitten jos oireet oikeesti ihan kamalat. :woot: Ehkä se fiilistely tulee sit siinä keskiraskaudessa, kun oppikirjojen mukaan se on sitä seesteistä aikaa :wink

Ja emmä tiedä - ehkä tätä osaa fiilistellä jälkikäteen? Kun ensin selviytyy näistä kaikista oloista ja kivuista ja tunteista. Sen jälkeen ehkä osaakin jo fiilistelläkin kokemaansa? :>

Vois fiilistellä jos jaksais, mut tää ny ei oo vaan niin hehkeää :D Tai sitte mä en vaan osaa nauttia vetämättömyyestä, pahasta ja väsyneestä olosta sekä turvotuksista ja yökkimisestä :D

Onks kukaan muu huomannu, et hikoilis enemmän kuin ennen? Musta tuntuu et oon hikoillu tässä muutaman päivän erityisen paljon, ja kainalot tuntuu märiltä jo työpäivän aikana. o_O Koskaan en oo moisesta vaivasta kärsinyt, nyt pitää kai käydä vähän pitävämmät dödöt.... :eek:

Joo! Haisen ihan karseelle :D ajattelinkin että tän on pakko olla raskaudesta johtuvaa. Muutenkin laskenu se ar-ultran aiheuttama ilo ja varmuus ja nyt oon taas takaisin omassa pelkokuopassani.

Juu. Edellisessä raskaudessa se hikoominen paheni edetessä. Lopulta heräsin öisinkin siihen et rinnat oli hiestä ihan litimärät ja kaula samaten..se oli iha hirveetä..

Joo, on hikoilu löytäny tännekkin. Ja olo et haisen ihan kokoajan :D
Samoin Suski, esikon kohdalla hikoilu vaan lisääntyi ja ihan samat kokemukset on. Todella tunsi olonsa hehkeäksi. Ja tuo kun vielä jatkui aikansa synnytyksen jälkeen... Ei ollu helppo helle heinäkuu :)

Nyt mä pistelin sit vihdoinkin postfenia poskeen. Flunssa iski eikä tunnu enää voivan tehdä yhtään mitään. Aina, kun nousen ylös ni oksennus tulee. Saa nähdä auttaako.

Hikoilua on ollut ja sit kun hajuherkkyys on huipussaan, niin kyllä pienikin dödön fusku haisee. Ihan mitä tahansa dödöäkään en pysty käyttämään. Ja ei tuo jatkuva pierun hajukaan tietty kovin mukavaa ole ja auta pahoinvointiin ;) Ainutlaatuista aikaa todella.

Ei Mulla flunssa vei eilen pahoinvoinnin mennessään. Nyt vaan joutuu elään nenäliinojen, nenäsumutteen ja mynthonien kanssa. Olis kyllä kurjaa, jos tän kamalan olon lisäksi vielä oksettaisi. Tsemppiä Cinderella. Mäkin jouduin su ottaan primperanin. Kyllä auttoi. Mulla ei ole vielä lainkaan hikoilua, hajuyliherkkyyttä tai itkuherkkyyttä. Taidan olla kivestä :S

Minustakin tuntuu aina toisinaan, että haisen pahalle. Yli paljon en hikoa. Ja olenkin miettinyt, että haisenko oikeasti normaalia pahemmalta vai onko tämä vaan haju-herkkyyttä :D

No ehkä mä uskallan sit kans laittaa tän hikoilun raskauden piikkiin kun teitä on muitakin. Mä ajattelin et tällaset vaivat tulis vasta myöhemmin, sit kun vatsa kasvaa ja hengästyttää muutenkin. Nyt jo!? o_O Mitä ihmettä me naiset tehään sit elokuussa kun pukkaa hellettä +30 ja ollaan tästä n.10-15 kiloa isompia :O

Mä en edes halua ajatella kesää.. :hungover: Viime kesäkin oli jo tarpeeks kauhee niiden helteiden kanssa.. Meillä on vielä kotona niin kuumakin.. Täytyy varmaan maata jossain suihkun lattialla koko kesä kylmän veden alla. :grin

Rakastan helteitä ja tykkään makoilla auringossa. Epäilen, että tuleva kesä tulee olemaan poikkeus ja nautin viileästä kämpästä kiitos ilmalämpöpumpun :)

Takaisin