Mulle jäi viimepuudutuksesta tosi outo tunne siihen puudutettuun kohtaa, niinkuin olis piikki jääny sinne! :0 se oli varmaan viikon verran vähän kipeäkin. No, seuraavalla kerralla sit sanoin, että kokeillaan ilman puudutusta, ja voi helvetti että se vihlas pari kertaa inhottavasti. Mua vihloo myös älyttömästi se vesi/ilma mitä ne suihkuttaa siinä samalla. Paikattavaa olis vielä, jäiköhän 5 reikää... mut niihin 4 aiempaan reissuun meniki sen verran rahaa, että en kyllä halua nyt enää mennä ihan heti uudestaan, tai ainakaan yksityiselle vaikka tosi kiva hammaslääkäri olikin.
Nukahdin sit sohvalle ja otin vahingossa 2TUNNIN päikkärit!! mitä hemmettiä... :D saas nähdä tuleeko illalla uni, nyt kyllä tuntuu että väsyttää.
Maha ollu myös sekaisin tänään ja kipeäkin nyt illasta:S tuli kiire töistä kotiin et ehti vessaan... Johtuu varmaan siitä kun oon syöny avokadoja tällä viikolla, mä jo ajattelin että eikö ne enää aiheutakaan mulle mitään oireita mut ilmeisesti tuli ny muutaman päivän viiveellä. Tai toinen mitä mietin, ni yhistän tän tietysti siihen lauantaiseen vuohenjuustoon ja oon jo kuvitellu itelleni listeriat ja kaikki.