Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kans tota unettomuutta. Ensimmäiset raskausviikot meni todella vähillä unilla ja tuntui, että energiaa on vaikka muille jakaa. :smiley-bounce005 Sit kiskasin muutamat 12h yöunet ja nyt taas tulee nukuttua todella huonosti. Heräilen monta kertaa yössä ja pyörin sängyssä. En voi turvonneen vatsan takia nukkua vatsallani ollenkaan ja se on vaatinut totuttelemista. Päivisin ei kyllä ole väsyttänyt (ainakaan vielä), vaikka yöllä ei paljoa saa nukuttua.

Positiivisena pahoinvointi on tänään helpottanut iltaa kohden :) Aamulla piti ihan kunnolla nieleskellä oksennusta, mutta nyt on välilä jo ihan normaali olo. Toiveikkaana kohti uutta vuotta :wink Ensi vuonna meille tulee vauva :Heartbigred

Rinnat on nyt ollu monta viikkoa ihan hurjan turvonneet ja kipeet.Sain kympin vihjeen kaalista liiveihin,niin se vähentää turvotusta ja yms..Se on toiminut,nyt voi yrittää nukkua jo ilman liivejä. :gen053

Mä oon tähän asti pystyny nukkumaan ilman liivejä mutta viimeyö oli niin tuskanen että taitaa olla pakko ens yöks liivit laittaa. Myös rintsikat alkaa käydä pieniksi, mietin et pitäskö suoraan ostaa imetysliivejä jouita vois sit käyttää synnytyksen jälkeenkin?

Angii; Mietin kans jos olis ostanut jo Imetysliivejä,mutta kun saattaa kasvaa vaikka kuinka ja paljon (ainakin oletan).

Joo samaa miettiny..nyt vielä käytös,mutta joudun ehkä sitte taas hankkimaan uudet..on jo niin kulahtaneet..laitin tänään jalkaan mammahousut..on muuten helpottunu olo:-D vaikka huomenna 6+0..

Mä en tota kaalia kaipaa rintsikoihin..huippua vaan ku kerrankin elämässään saa kunnon boobsiet :grin.
Mutta tohon mahan seudulle voisinkin laittaa..auttaiskohan se siinäkin turvotukseen :laughing001

Vinkki vitonen: ainakin minulla synnytyksen jälkeen maidon noustua rinnat kasvoi ihan hervottomiksi ja neoli semmoiset valtavat ensimmäiset imetyskuukaudet. Että jos olisin ostanut imetysliivit jo alkuraskaudesta, niin ne ei olisi mahtuneet oikeasti imetysaikaan..

Toinen vinkki: minä tykkäsin Bravadon imetysliiveistä ja ne kannattaa tilata englannista, siinä säästää rahaa ;)

Täälläkin on kyllä turvonnu kunnon tissit, mut onpa kiva ku kerranki ei oo vaan majavanhännät läpsymässä.. :laughing001

Unettomuus vaivaa edelleen, välillä tulee uni vasta joskus neljän maissa aamulla.. Päivisin sit 1-2h päiväunet, vähän tasoittamaan univelkaa.. :-)

tänään ollut semmoinen olo koko päivän, että joku on lähettänyt uudenvuoden krapulansa tänne.:sick009

mun pitää kai kohta hommata jotkut tukevat isommat liivit, mutta imetysliivejä en aio vielä hommata Mennan mainitseman syyn takia. on vaan hankalaa löytää sopivaa kokoa sopivaan hintaan...

Krapula tääläki;-) vaikka en mitää ottanu:-D justiin jaksoon valvoa siihen klo:00.00:-D mies jäi kattomaan telkkua vielä hetkeksi ja ku tuli sängyyn niin kuulemma
Molemmat oltiin sielä kuorsattu:-D en oo tiennykkään että 1veet kuorsaa♥

Mä oon vähän kade teille naiset. Missä mun tissit viipyy? Pikkasen on turvoksissa, mutta ei sen enempää kun ennen menkkoja. Ja kasvunvaraa todellakin ois :grin Vanhat liivit sopii vielä ihan hyvin. Elättelen toivoa, että kyllä ne tästä vielä kasvaa. Näyttää vaan kaikki turvotus kasautuvan tohon vatsanseudulle :p

salo84: minä taas kauhulla jo odottelen megabuubseja :/ Tälleen normaaliolosuhteissa olis hyvä, mut tiedän aiemmasta imetyksestä, että ne tulee kasvaa..

Vatsaa kyllä turvottaa. Täytyy yrittää vähän aikaa työkavereille vitsailla, että tuli lomilla mässäiltyä ja pari kiloa lisää :D

Täällä kans odotellaan niitä megaboobseja! Jos joku vois lähettää mulle parin... :) Tissit ei ole yhtään kipeät, jonkinverran "suurentuneet" mutta kun A-kupista lähtee suurenee niin B ei Kyl vielä hirveesti hetkauta :D
Mutta siis Joo, samaa mieltä, ei kande ostaa vielä imetysliivejä. Itsellä kun maito nousi edellisien synnytyksien jälkeen niin saipahan pikku-ketunnenäkin olla kerrannin D-kuppilainen :) :) :)

Siis apua, mulla normistikin f-kuppi niin mistä ihmeestä mä sit synnytyksen jälkeen mitään liivejä löydän?! :eek:

Olen onnekas ja välttynyt pahoinvoinneilta ihan alun etomista lukuunottamatta.

Oireina minulla on väsymys ja alati lisääntyvä vitutus ja kiukku, joka alkaa olemaan ongelma, ehkä huomenna kotiin saapuva koiravauva vähentää kiukkua (tai lisää..ounou :D). Yleensä en ole nalkuttaja, nyt olen. Kamalaa. Kasvojen ja selän iholle ilmestynyt muutamia finnejä, joita normisti ei ole, tissit (ne normaalisti olemattomat) turvonneet ja hieman kipeät, mutta laantumaan päin. Turvottaa ja joku ystävistäni iloisesti vajaa vko sitten hehkui että sehän näkyy jo! (no ei kyllä oikeesti näy..oon vaan hieman turvoksissa), hoikka ihminen olen ja suosin ihonmyötäisiä vaatteita, niin ilta-aikaan oli turvotus korostunut sitten kivasti.. heh..

Angii: niimpä! Itelläni normaalisti dd-kuppi ja en edes tiedä mihin kirjaimeen saakka pääsin synnytyksen jälkeen :D

Tilasin Briteistä olisko ollut NursingBra-shop.co.uk. Semmoista mallia kuin Bravado silk seamless, koot on merkattu s-xl, joten ei tarvinnut huolehtia kuppikoosta (sivuilta löytyy myös taulukko, jonka avulla saa oman koon selvitettyä).

Pitääkin kesän lähestyessä tarkistaa mihin kuntoon entiset liivit jäi, että pitääkö tilata täydennystä. Olikohan minulla 4 tai 5 liivit, kun tuli aina maitovuotoja (varsinkin öisin) liivinsuojista huolimatta. Sitten oli aina jotkut puhtaana käyttöä varten :)

minä kans suosittelen noita bravadoja! käytän oikeastaan vain niitä imetysliivejä, ovat tosi hyvät päällä ja aina oikean kokoiset. ne kuitenkin tukevatkin jonkun verran, että pystyy pikku kärrylenkinkin vetämään ne päällä. olkaimet eivät valu, pahoja selkämakkaroitakaan ei niillä tule. ;) en ole imettänyt kolmatta kohta puoleen vuoteen, mutta silti tulee nuo imetysliivit vedettyä päälle. samoin carriwellin seamlesit imetysliivit ovat myös ihan hyvät päällä. mulla on kolmet bravadot ja kahdet carriwellit.

Takaisin